Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:34 schreef Robby87 het volgende:
Fuck, ik heb dit plaatje pas nog gezien op 9GAG, en ben nu alweer vergeten wie er achter zaten
Ook nietquote:
alle 2 niet al komen je gokken goed in de buurt volgens mij qua jaartallenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef DragonFodder het volgende:
1 tubbs uit miami vice?
5Brigitte bardot?
nee ook niet. Zitten die in een GTA?quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:45 schreef Desunoto het volgende:
Is Vice City toevallig de GTA die we zoeken?
quote:
Was dat zo? Maar neem dan de hint van Ran zelf in beschouwing. Witte bergen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef Desunoto het volgende:
Volgens mij was elk personage in die game in meer of mindere mate een parodie op iemand.
Noem nou namen in plaats van door te vragen...quote:
quote:I kill a communist for fun, but for a green card, I gonna carve him up real nice.
Ik moet eerst weten waar die hint 'witte bergen' op slaat voordat er iets zinnigs uit kan komen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Noem nou namen in plaats van door te vragen...
Je hoeft niks zinnigs te zeggen. Je moet gewoon antwoord geven en of dat nou goed fout of belachelijk is, dat maakt niet uitquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik moet eerst weten waar die hint 'witte bergen' op slaat voordat er iets zinnigs uit kan komen.
scarface was al gezegd toch?quote:
Dat zie ik nou ook... helemaal over het hoofd gezien (maar ja, mijn vraag ook niet...) Toch mijn excuses daarvoorquote:
Nee, het was inderdaad Tony Montana maar ja... wat ik al zei, mijn vraag niet dus ik heb gewoon gekeken welke moesten en niet welke er tussendoor nog beantwoord zijn...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Al Pacino in een andere rol misschien?
Stand FMT Juli 2013quote:
Uit 2001quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:49 schreef Racerblade het volgende:
Vincent D'Onofrio kan niet missen dan.
Niet dat ik daar iets mee opschiet.
PKD is die schrijver om precies te zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gebaseerd op een kort verhaal van een bekende schrijver.
Ik zou het niet weten, als mensen zoals Madeline Stow, Mekhi Phifer, Tony Shalhoub en Clarence Williams III daarin spelen dan welquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:44 schreef Racerblade het volgende:
Is dit weer die film die acteurs uit alle CSI-series heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:
Ja, en als ik eerder had gekeken had ik deze ook geweten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:44 schreef Racerblade het volgende:
Is dit weer die film die acteurs uit alle CSI-series heeft?
film?quote:Originally set for an April 5th 2013 release, but was pushed back two months due to positive reception from the studio, who thought it had better playability as a summer release.
nopequote:
quote:Ben Falcone, who plays the man whom Mullins kisses in a bar, is in his private life married to Melissa McCarthy.
neequote:
neequote:
neequote:
neequote:
nopequote:
quote:Ashburn's yearbook is Sandra Bullock's actual 1982 yearbook from Washington-Lee High School in Arlington, Virginia. The art department digitally manipulated Bullock's picture to include glasses and braces, neither of which she had as a high school senior.
quote:
hier ergens zit de 12equote:
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:41 schreef Desunoto het volgende:
T-1000 is natuurlijk Schwarzenegger en Lois Lane hoort bij de Superman avonturen maar ik heb geen flauw idee door wie zij allemaal vertolkt is.
Ik maar zoeken wie Patrick Desu was. Ik denk maak ik hier nou een blunderquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
t-1000 is patrick desu
walk the line?
Zijn opvolger in de tweede film.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:42 schreef Desunoto het volgende:
Niet? Maar dat is toch de codenaam van The Terminator?
In de eerste moest Schwarzenegger de moeder van John Connor doden, in de tweede film was dat de T-1000. (Die zich in allerlei vormen kon morphen).quote:
Welke film hier bij hoort weet ik niet.quote:Frankie Dunn => Clint Eastwood (Million Dollar Baby)
Dylan Harper => ??
T-1000 => Robert Patrick (Terminator 2)
Lois Lane => Margot Kidder, Kate Bosworth, Amy Adams (Superman films)
Harling Mays => ??
Joel Stransky => ??
2/5quote:
In de film uit '68 heeft ze een hoofdrol, in die uit '99 heeft ze een bijrol.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:27 schreef Desunoto het volgende:
Ze heeft ook in twee films gespeeld met exact dezelfde titel... maar 31 jaar van elkaar gescheiden.
De één is een remake van de ander.
Geef die 5de dan ook evenquote:
Anders doet Sandsje het wel...quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:31 schreef Sands het volgende:
The Thomas Crown Affair
The Thomas Crown Affair
The Towering Inferno
Little Big Man
snap nooit waarom last action hero zo overdreven veel haters heeftquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef skivlugt het volgende:
ken alleen action hero of zo iets (slechte film btw)
1/2 dat is gewoon een leuke film hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef skivlugt het volgende:
ken alleen action hero of zo iets (slechte film btw)
Indd geen docu'squote:Op donderdag 11 juli 2013 18:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
pumping iron of ga je dan weer moeilijk doen dat je opeens ook geen docu's ofzo telt?
[..]
snap nooit waarom last action hero zo overdreven veel haters heeft
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef Sands het volgende:
[..]
1/2 dat is gewoon een leuke film hoor
[..]
Indd geen docu's
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:11 schreef ArtistA het volgende:
Last action hero is dus echt wel een enorme eindbazenfilm.
4/5quote:
8/5quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:31 schreef Sands het volgende:
The Thomas Crown Affair
The Thomas Crown Affair
The Towering Inferno
Little Big Man
Ja nee niet officieel als zichzelf, volgens imdb dan.quote:
Neequote:
Hij is een president en een nep president die eigenlijk meer president is dan de president.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Kevin kline zit toch in True lies? Maar daar zal die vast niet AZ heten...
Oh dat ging over Kevin Kline, had ik er misschien bij moeten typen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Hij zit toch niet als zich zelf in Wild wild west?
quote:To avoid a potentially explosive scandal when the U.S. President goes into a coma, an affable temp agency owner with an uncanny resemblance, is put in his place.
Bien sur!quote:
draakje +1quote:
Mission impossible II of IIIquote:
3 it is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mission impossible II of III
Was laatst ook een vraag over
En dat is nummer 2.quote:
Doet hij dan ook andere dingen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
3 films met onderstaande acteur (star trek en x-men films tel ik niet mee)
[ afbeelding ]
Die heb ik niet eens nodig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Alleen al met je animatiekennis zou je dat moeten weten
Na dit soort opmerkingen ben je eigenlijk wel verplicht tot antwoordenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen of ik wel of geen antwoord ga geven.
Waarom?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Na dit soort opmerkingen ben je eigenlijk wel verplicht tot antwoorden
Omdat je ondertussen al meer tijd loopt te verspillen met die posts dan antwoorden en een nieuwe vraag stellenquote:
Lifeforcequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Omdat je ondertussen al meer tijd loopt te verspillen met die posts dan antwoorden en een nieuwe vraag stellen
Sands+1quote:
quote:
michel+1quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:35 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ride Lonesome
The Tall T
Buchanan Rides Again
Comanche Station
Ze willen niet dat je deze maand wint.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:57 schreef DragonFodder het volgende:
Ik had er 19, jongens, geen 18
Stand FMT Juli 2013
19 DragonFodder
13 Sands
11 Desunoto
8 Silfen
6 ArtistA
6 skivlugt
6 SamuelofSEK
5 Hornage
5 Racerblade
5 lamers
4 dyonvbaal
4 Michelangelo
3 picodealion
1 victorinox
1 RanTheMan
1 Ahmad1nejad
1 InTrePidIvity
Ik win ook niet. Jij gaat winnen. Alleen wacht je zo lang mogelijk met demarreren zodat het mij meer pijn doetquote:
Deze maand nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik win ook niet. Jij gaat winnen. Alleen wacht je zo lang mogelijk met demarreren zodat het mij meer pijn doet
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Deze maand nietmijn projectiescherm is gisteren binnengekomen
Yup, diequote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:33 schreef hornage het volgende:
Is dit de regisseur van Azumi? Daar ken ik nl de film Versus nog van!
Si.quote:
Uiteraardquote:
Close maar no cigar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Fari Balsiak ofzo?
Murder in the heartland
Die is ook goed.quote:
quote:Behind a young family's home in Maine is a terrible secret that holds the power of life after death. When tragedy strikes, the threat of that power soon becomes undeniable
quote:
Ik had nou net gedacht dat jij hem wel zou weten, maar nee het is niet Poltergeist. Lees het nou nog eens goed.quote:
quote:
Nou weet je het welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:25 schreef Silfen het volgende:
Klinkt als Stephen King maar weet zo niet welke.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ga ervan uit dat dit G.I.Joe Retalliation is?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Of misschien die met Gerard Butler... Maar nou weet ik niet meer hoe die mythologische figuur heet...
Nopequote:
Met Gerard Butler zat je wel goed, sorryquote:
Die jaquote:
Si.quote:
Akira word niet als een karakter op IMDb beschreven en Matsumoto kan ik ook niet vindenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:25 schreef DragonFodder het volgende:
Euh..akira?
En matsumoto hijihima cheng
Die 2 welquote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
Dit komt me bekend voor... uit de stal van SNL?
Dat is goed.quote:
Netjesquote:
HE +1quote:
quote:
Gaat het over een moeder die de dood van haar zoon gaat wreken?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat het over een moeder die de dood van haar zoon gaat wreken?
Ik ben de naam vergetenquote:
3/4quote:
quote:
2/4quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:45 schreef Silfen het volgende:
Ik kom niet verder dan
Channing Tatum en Dwayne Johnson
Bruce Willis en Jonathan Pryce?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
2/4
Vier is ook goed. Nog een zeer bekende actieheld!
Barbusse +1quote:
Een punt!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Barbusse +1
Stand FMT juli 2013
20 DragonFodder
13 Sands
11 Desunoto
9 Silfen
6 ArtistA
6 skivlugt
6 SamuelofSEK
6 Hornage
6 dyonvbaal
5 Racerblade
5 lamers
4 Michelangelo
3 picodealion
2 victorinox
2 Firefox
2 InTrePidIvity
1 RanTheMan
1 Ahmad1nejad
1 HaXoR_
1 Tem
1 drakin
1 HilarityEnsues
1 Robby87
1 Barbusse
Ik heb het even opgezocht en het klopt.quote:
3/4quote:Op zondag 14 juli 2013 11:33 schreef HilarityEnsues het volgende:
The Hunt for Red October
Patriot Games
Clear and Present Danger
The Spy Who Came in from the Cold?
quote:Tell Victor that Ramon - -the fella he met about a week ago? - -tell him that Ramon went to the clinic today, and I found out that I have, um, herpes simplex 10, and I think Victor should go check himself out with his physician to make sure everything is fine before things start falling off on the man.
quote:You mind telling me where the fuck you come off going undercover without authorization from me? What the fuck is this all about? You wanna play some fucking bullshit cowboy cop? Go do it in somebody else's precinct!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |