DAFUWUQquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
En een ERMAHGERD moment met bh's shoppen vanmiddag. 85D.
ehmygewerd i wishquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jamaar jij orijgt alles gratis als youtubegoeroe
HOE?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
En een ERMAHGERD moment met bh's shoppen vanmiddag. 85D.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dadelijk wraps met kipkrokantschnitzel, sla, tomaat, komkommer, gebakken uitjes en honing-mosterd saus
Heb ook al soep gehad vandaagquote:
Hier ook koppijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef megamandy het volgende:
Oja fuck weer vlees vergeten uit te leggenEn koppijn dus geen zin om naar de supermarkt te rijden
Dan maar tomatensoep
wat maakt het uit, ik heb zaksoep. Boterham er in soppen en ik zit snokvol.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Soep als avondeten wil ik nooit, is voor mij echt iets wat bij de lunch hoort. Als avondeten vult het gewoon ook niet genoeg vind ik. En ik heb dan altijd bliksoep want te lam om het zelf te maken, dat helpt ook niet echt
Heb toch liever ander avondeten dan soepquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat maakt het uit, ik heb zaksoep. Boterham er in soppen en ik zit snokvol.
Je moet wel een flinke kom pakken en niet 1 soeplepel nee
ik krijg na soep altijd te snel weer honger, ook met broodquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat maakt het uit, ik heb zaksoep. Boterham er in soppen en ik zit snokvol.
Je moet wel een flinke kom pakken en niet 1 soeplepel nee
Tetten blijven dezelfde grootte, maar omtrek is kleinerder. Ergo, in verhouding grotere tetten.quote:
Bij mij werkte die echt totaal nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd! Veet easy was roller gekochtbenieuwd hoe pijnlijk het zal zijn
En daar zie ik dan tegen op terwijl ik net de 3de piercing heb laten zetten en haar maar een zeikwijf vond (de piercer) omdat ze bij alles zegt: ja dit zal even pijn doen. *zet klem er op* ja het vastzetten is wel pijnlijk.
HET IS HELEMAAL NIET PIJNLIJK DAT HEB IK NU AL TIG KEER GEZEGD GRMFPL.
Anyway laatste is gezet dus nu hoef ik daar nu ook niet meer terug
Ik ben bevroren macaroni aan het opwarmenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
Soep is voor mij gewoon een luie maaltijd. Lui en toch light. Meer niet
Die roller is echt zooi eerste klas. De mijne ligt lang en breed in de klikoquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
En daar zie ik dan tegen op terwijl ik net de 3de piercing heb laten zetten en haar maar een zeikwijf vond (de piercer) omdat ze bij alles zegt: ja dit zal even pijn doen. *zet klem er op* ja het vastzetten is wel pijnlijk.
Kutquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die roller is echt zooi eerste klas. De mijne ligt lang en breed in de kliko
filmpje van punt 1, pic van punt 2 kthnxbyequote:Op woensdag 10 juli 2013 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
Nopequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een dik oerwoud hebt staananders werkt het sowieso niet.
Zou ik ook niet bepaald blij om zijn tbhquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred is boos omdat de hont weer een poging heeft gedaan om zijn schoenen te slopen. Hij heeft nu twee zooltjes aangevreten...
Nu is de hont stom, terwijl het volgens mij niet echt helpt dat er hier vier (!) paar schoenen door de huiskamer heen slingeren. Maar ik vermoed zomaar dat hij er niet vrolijker van wordt als ik dat punt ga maken
Warm hem sowieso langer op dan aangegeven staat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zou ik ook niet bepaald blij om zijn tbh
@spees: tegen beter weten in dan maar![]()
Nou dan wil je hier de woonkamer niet zien denk ik nu ik alleen thuis benquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred is boos omdat de hont weer een poging heeft gedaan om zijn schoenen te slopen. Hij heeft nu twee zooltjes aangevreten...
Nu is de hont stom, terwijl het volgens mij niet echt helpt dat er hier vier (!) paar schoenen door de huiskamer heen slingeren. Maar ik vermoed zomaar dat hij er niet vrolijker van wordt als ik dat punt ga maken
Ja hoiquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:49 schreef megamandy het volgende:
Maar ik ben daar heel principieel in met spullen, daar moeten ze maar van af blijven. Net zoals dat je alles zou moeten opruimen als kleine kinderen langs komen
Hij staat aanquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Warm hem sowieso langer op dan aangegeven staat.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hoiSamson moet gewoon van alles afblijven. Vroeger ging ie nog wel eens met sokken of strings aan de haal maar ook dat heeft ie afgeleerd
Linkjequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Buh nagellaksheet is hopelijk bijna klaar
Hij staat tot nu toe alleen nog maar op mijn pc, zit nu op 600 maar ga denk ik morgen ofzo wel verder, geen zin meerquote:
nog een nieuwe ermahgerd. kan je niet een extra rek kopen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Nu nog de hamvraag, toch nog een zooi extra lakjes wegdoen of nieuwe alex
Ik kan nog wel wat logees onderbrengenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Nu nog de hamvraag, toch nog een zooi extra lakjes wegdoen of nieuwe alex
HOARDERquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik kan nog wel wat logees onderbrengen
Rek kan niet meer, inloopkast is al volgepropt met de rekken die paste en die zitten ook volquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nog een nieuwe ermahgerd. kan je niet een extra rek kopen?
HOEveel heb jij nou Mirquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik kan nog wel wat logees onderbrengen
WAAR BLIJFT JOUW SHEETquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
800+, precieze aantal moet ik even schuldig blijven
kan je er niet eentje boven of naast je alexen hangen dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Rek kan niet meer, inloopkast is al volgepropt met de rekken die paste en die zitten ook vol
Nicequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
800+, precieze aantal moet ik even schuldig blijven
alles op je eettafel kun je er de hele dag naar kijkonquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die andere collectie van DM moet nog binnen komen ehmygewrd, die moeten ook nog ergens passen
Neinz, ik denk dat ik er maar een derde naast ga hangenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
kan je er niet eentje boven of naast je alexen hangen dan?
In de gang ga ik geen lakjes hangenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
alles op je eettafel kun je er de hele dag naar kijkon
Maar ff serieus, 2 rekken in de kattenkamer? of in de gang om het hoekje bij je slaapkamer richting deur? of vind je dat raar?
Ja had gekund tochquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In de gang ga ik geen lakjes hangen
Ja hoe leer ik dat af dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hoiSamson moet gewoon van alles afblijven. Vroeger ging ie nog wel eens met sokken of strings aan de haal maar ook dat heeft ie afgeleerd
Ik denk het wel ja, of ik moet ff nog wat meer verkopen maar dan moet ik weer uit gaan zoeken enzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja had gekund toch
Dan nog maar een Alex erbij
first world problemsquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, of ik moet ff nog wat meer verkopen maar dan moet ik weer uit gaan zoeken enzo
*sigh*
Ik wil je ook wel helpen hoor beeb, als 't nodig isquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kijk sf wel ff lief aan of hij keer met de auto kan komen
JIJ MAG BEST MEE MAAR JIJ MAG OOK NIET TILLEN MEVROUWTJE!!!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel helpen hoor beeb, als 't nodig is
derpen bij Ikea
Ja ok da's waarquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JIJ MAG BEST MEE MAAR JIJ MAG OOK NIET TILLEN MEVROUWTJE!!!!
dus sf moet soberso want pakezeltje lief vriendje
Seriously, als jij een keer knippert huppelt er meteen een IKEA meneer achter je aan die dat ding heel de tijd voor je vasthoudtquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JIJ MAG BEST MEE MAAR JIJ MAG OOK NIET TILLEN MEVROUWTJE!!!!
dus sf moet soberso want pakezeltje lief vriendje
Maar die dingen moet je toch uit zo'n stellingdinges halenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Seriously, als jij een keer knippert huppelt er meteen een IKEA meneer achter je aan die dat ding heel de tijd voor je vasthoudt.
Dus als je kleding ofzo ergens hebt liggen gaat hij daar ook mee lopen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja hoe leer ik dat af dan?
Dat beest ziet toch het verschil niet tussen z'n eigen speelgoed en onze schoenen?
Daar helpen ze je denk ik wel mee hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar die dingen moet je toch uit zo'n stellingdinges halen
Dan nog als we thuis aankomen moeten we zelf sjouwen, en mir en ik mogen het allebei nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar helpen ze je denk ik wel mee hoor
En anders kom ik je helpen als ik toch ooit () met mijn auto richting A'dam moet om te verhuizen of wat dan ook
Ja joh, daar willen ze best mee helpen hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar die dingen moet je toch uit zo'n stellingdinges halen
Kan je je de sokken niet herinneren?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dus als je kleding ofzo ergens hebt liggen gaat hij daar ook mee lopen?
Maar verder geen idee (mijn ma is de hoofdopvoeder hier en onze laatste honden zijn 14 geworden dus toen was ik net 9 toen we dat beest kregen), gewoon nee blijven zeggen denk ik? Onze honden en katten zitten alleen aan hun eigen speelgoed en als we een logee hebben ziet die toch ook wat speelgoed is en wat niet.
Mijn neefje pakt wel vaker knuffels wat eigenlijk van de hond is
Oh ja, ze rijden niet mee naar huis denk ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan nog als we thuis aankomen moeten we zelf sjouwen, en mir en ik mogen het allebei niet
nee ik wacht wel op sf
3 trappen op zonder lift
WAT EEN KUTSERVICE DAARquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, ze rijden niet mee naar huis denk ik.
Google Docs doet elke seconde ofzo opslaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
NEE HE mijn excelsheet loopt vast, beter heeft ie nog wel alles onthouden!!!
Oja je sokkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan je je de sokken niet herinneren?.
Hij gaat er inderdaad mee aan de haal. Als ik hem betrap dan krijgt hij het te horen, maar de schoenen zijn allebei gebeurd toen we niet thuis waren.
Sokken eet hij niet meer, want die laat ik nergens slingeren.
Ja mijn mac is gweoon aids nuquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Google Docs doet elke seconde ofzo opslaan.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja mijn mac is gweoon aids nu
ik kan heel veel niet, veel porgramma's crashen, blogcoments kan ik niet meer achterlaten, veel websites lopen vast etc etc
had eindelijk alles goed gebackupped om reinstall te doen maar toen was ik de cd kwijt, dus nu kan ik vrijdag pas reinstall doen
Waar doe ik dat?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja je sokken
Maar ik kan je verder niet helpen maar persoonlijk vind ik niet dat je Fred de schuld kan geven dat de poetel schoenen eet
Dat bedoelde ik dan ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar doe ik dat?
Ik zeg dat het niet helpt als er 100 miljoen schoenen in de huiskamer zwerven.
welke?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:22 schreef megamandy het volgende:
Oeh ik heb ook een first world problem, wilde dus een nieuwe laptop kopen maar waarschijnlijk worden ze binnenkort geupdate maar wanneer is dus nog onbekend
wat moet je met een retina display danquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Macbook Pro want ik wil een retina display en dat heeft de air niet![]()
Mooier beeldquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat moet je met een retina display dan
Wat is Basou? Google helpt ook nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Flower Hi I live in Brazil, and I love watching your videos: D
I wanted to know more you Basou common varnish on paper?
Passed before or after passing the enamel?
: DD
wat zou ze bedoelen?
ik snap t niet
het is bij mijn bakpapier video
Waarom zou jij het niet doen? Vind je het niet veel uit maken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay, ik vind t echt zonde van je geld
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef Mirjam het volgende:
Sjaan we kunnen ook de hele middag doen over dat ding naar boven tillenen dan keihard schelden enzo door de hele galerij omgwatfbbq
is ook aids maar ik vind dat best leukquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
KOM MAAR HELPEN NAGELSTICKDINGES SWATCHEN WANT DAT VIND IK ECHT AIDS
geen idee wat basou is? Enamel is lakje dat weet ik toevallig wel dat zeggen ze bij deborah ook altijd, use that enamel ipv that polish dus OKAY maar ik snap dr nog steeds nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat is Basou? Google helpt ook nietEn wat is met emaille?
[..]
Waarom zou jij het niet doen? Vind je het niet veel uit maken?
Ik moet er nog meer als 300quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is ook aids maar ik vind dat best leuk
Sgoe
enamel is gewoon nagellak, zou basou niet een autocorrect van ' use'. Zijn?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat is Basou? Google helpt ook nietEn wat is met emaille?
[..]
Waarom zou jij het niet doen? Vind je het niet veel uit maken?
ik moet er ook nog helen velen, ik was er mee gestopt maar ga t deze week weer oppakken denk ikquote:
maar dan nog snap ik de zin nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
enamel is gewoon nagellak, zou basou niet een autocorrect van ' use'. Zijn?
Mja ik wil wel labels uiteindelijk maar moet ook nog labelprinterding kopen :<quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:32 schreef Mirjam het volgende:
Ik doe niet aan labels hoor, ik nummer de sticks gewoon en zoek ze dan wel op in de sheet
ja ik wil ze wel maar ermahger dan moet ik er minstens 800 printen volgens mij wordt dat een teringduur geintjequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ik wil wel labels uiteindelijk maar moet ook nog labelprinterding kopen :<
Ja daarom heb k er ook geen zin inquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja ik wil ze wel maar ermahger dan moet ik er minstens 800 printen volgens mij wordt dat een teringduur geintjedus maar nummers
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
Veet - haar op m'n benen
0 - 1
@schaar: ik leerde hem dat gewoon. Als ik Samson ontdekte met een schoen in zijn bek, zei ik heel luid nee en duwde hem er van weg. Ik pakte zijn speeltje en gaf em die. De schoenen liet ik staan. En zo telkens opnieuw... Het heeft echt niet kan g geduurd voor ik het hem had afgeleerdhij weet precies wat zijn speelgoed is en wat onze schoenen zij.
Dan moet hij het alleen wel doen waar we bij zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
Veet - haar op m'n benen
0 - 1
@schaar: ik leerde hem dat gewoon. Als ik Samson ontdekte met een schoen in zijn bek, zei ik heel luid nee en duwde hem er van weg. Ik pakte zijn speeltje en gaf em die. De schoenen liet ik staan. En zo telkens opnieuw... Het heeft echt niet kan g geduurd voor ik het hem had afgeleerdhij weet precies wat zijn speelgoed is en wat onze schoenen zij.
Priem wat zit jouw anti helix laagquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
Keer haren laten groeien en kijken wat ie dan doet, maar dit was een faal iddmorgen dus maar weer gewoon scheren
Die is mooiquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
deze is wel tof toch?
niet echt voor de zomer maar nu is de sale dus mja
Mooi!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
deze is wel tof toch?
niet echt voor de zomer maar nu is de sale dus mja
Owh, jammer!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:14 schreef Sharana_LV het volgende:
oh k lees bij de reviews dat hij heel mooi is maar super snel gaat pluizen :<
ermahgerd sommige mensenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
sorry hoor maar sommige mensen![]()
heeft een reactie geplaatst bij How To: Pastel Clouds (for Deborah Milano Beauty Club)
Klik hier als je wilt reageren op deze reactie.
Klik hier om alle reacties op deze video te bekijken.
What brand are those polishes
het staat in de titel
ik zeg het in de video
ik laat de lakjes zien
het staat in de comment box
IK HEB VERDOMME EEN INTRO VAN DM!
Jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Priem wat zit jouw anti helix laagof lijkt dat maar zo?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
heeft een reactie geplaatst bij How To: Pastel Clouds (for Deborah Milano Beauty Club)
het staat in de titel
ik zeg het in de video
ik laat de lakjes zien
Noooopequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
HALLOALLEMAALMEEDOEN
LIF / [SHJN] Nagelswapdoos, met nieuwe mama's!
okayquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jahoger vond ik niet mooi
En moest dan meteen een stuk hoger ivm dat tussen stukje die in de 'weg' zit, dus toen leek ie zo los te zitten van die andere 2vandaar de keuze
JA IK SLOTJE OPGELOST ALL THE BOOBIES ARE MINEEEEEEquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
WIEMEEDOETMAGBIJDEVOLGENDEMEETAANMIJNTETTERSZITTEN
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
JA IK SLOTJE OPGELOST ALL THE BOOBIES ARE MINEEEEEE
JIJ HEBT AL ZOVEEL TET WAT BEN JIJ HEBBERIG ZEGquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
JA IK SLOTJE OPGELOST ALL THE BOOBIES ARE MINEEEEEE
O ja hij hangt idd wel wat naar beneden nogquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay
het is trouwens niet omdat ik het minder mooi vind ofzo, maar ik dacht misschien is het nog een langer staafje omdat hij net gezet is en hangt hij wat naar beneden, dus k vroeg het mij gewoon af
ERMAHGERDquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
WIEMEEDOETMAGBIJDEVOLGENDEMEETAANMIJNTETTERSZITTEN
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JIJ HEBT AL ZOVEEL TET WAT BEN JIJ HEBBERIG ZEG
je zou een blog moeten beginnen
ja dit dacht ik dus ook omdat je achter weinig ruimte hebtquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja hij hangt idd wel wat naar beneden nogweinig ruimte achter dus het 'steekt' wat uit voor nu
Ja liefste wou ik die triple helix maar mijn oren zijn daar niet op gemaaktze had al moeite om deze vast te zetten ook
maar gelukt en zo vind ik em tof
nu nog 9 maanden wachten voor ik er kleiner staafje in kan doen
![]()
![]()
maar denk dat dan met kleiner staafje en kleiner bolletje nog leuker is
trauma?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben nog niet bekomen van mijn swapdoostrauma
1 is ook gewoon leukquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dit dacht ik dus ook omdat je achter weinig ruimte hebt
en ik denk niet dat ik voor de triple ga, het is gaaf maar ik denk dat het wat teveel is en dat ik dat sneller zat ben dan 1tje
zaterdag, dat zei k net nog op je fbquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1 is ook gewoon leukwanneer laat je hem zetten?
Thx Skjoe
ik ben zulks een strenge jufquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Al werd het met de tijd wel beter. Dat geef ik toe. En je hebt mod-ervaring en kan daardoor wellicht beter streng zijn dan ik
en vast niet met de lastigste cliëntenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik was al mama, pas bij de laatste twee ofzo maar toch
Defuq las ik daar zo overheen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zaterdag, dat zei k net nog op je fb
jij zat er niet bij neequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en vast niet met de lastigste cliënten
Ik kom weer op het goede moment binnen zie ik!quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik kom weer op het goede moment binnen zie ik!
En hi babes!
P-aquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik kom weer op het goede moment binnen zie ik!
En hi babes!
Dafuckquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
het staat in de titel
ik zeg het in de video
ik laat de lakjes zien
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Defuq las ik daar zo overheen?![]()
Ow kut je hebt gelijk ermahgerd![]()
![]()
![]()
Ik bedoel: HAHA DA WISTTEK VET JONGEUH![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
DafuckZeggen dat ze van OPI zijn? Kan ze lekker zoeken
Ik was het alweer bijna vergeten!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het eindresultaat van die eerste swapdoos blijft hilarisch
Jammer dat ik dat gemist heb
[ afbeelding ]
Misschien denken ze dat Deborah Milano jouw naam is, en dat je een beauty club hebtquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!
ik denk alleen niet dat DM dat heel grappig zou vinden
Pehehhee true!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!
ik denk alleen niet dat DM dat heel grappig zou vinden
Dat was echt matig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral die fles nep roma parfum. Ik weet ook precies van wie die af kwam en hoe verontwaardigd de persoon was toen ik 'm aan mijn kliko doneerdequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik had ook eerst een ander antwoord getypt maar heb dat maar weggehaald en gewoon Dm neergezet en klaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Pehehhee true!Altijd zo jammer als je niet even lekker bijdehand kan zijn omdat zakelijk
EHMYGEWRD K HEB EEN CLUPJE OPGERIGTquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat Deborah Milano jouw naam is, en dat je een beauty club hebt
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
WIE WAS DATquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral die fles nep roma parfum. Ik weet ook precies van wie die af kwam en hoe verontwaardigd de persoon was toen ik 'm aan mijn kliko doneerde
Was hij daarna nou nog een keer misgegaan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral die fles nep roma parfum. Ik weet ook precies van wie die af kwam en hoe verontwaardigd de persoon was toen ik 'm aan mijn kliko doneerde
wees blij, je hebt de geur er niet bijquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Skjoe zit nu in een hoek te wiegen na het zien van de foto
![]()
Dat zeg ik niet hier! Sommigen van jullie hebben haar nog op je FB. Ze deelt in elk geval dezelfde voornaam als MCquote:
Het werkt trouwens wel: als ik je filmpjes zie en je hoor praten denk ik altijd aaawh Sjaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik had ook eerst een ander antwoord getypt maar heb dat maar weggehaald en gewoon Dm neergezet en klaar
Ik weet het weer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet hier! Sommigen van jullie hebben haar nog op je FB. Ze deelt in elk geval dezelfde voornaam als MC
oh is t diegene die ik niet mag?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet hier! Sommigen van jullie hebben haar nog op je FB. Ze deelt in elk geval dezelfde voornaam als MC
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het werkt trouwens wel: als ik je filmpjes zie en je hoor praten denk ik altijd aaawh Sjaanen daarna wil ik naar de DA rennen want je nails zijn altijd very pretty
En dat zegt wat, want alle 5 jaren dat ik bij de DA werkte hadden we ook DM en toen keek ik er nooit naar om
Ermahgerd serieus?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat hebben p-a en ik toen te laat doorgehad. We keurden wel elke swap, maar hielden niet bij wat er precies nog in die doos zat. En iedereen ruilt gemiddeld 5-10% omlaag, dat zie je dan per ruil niet, maar na 20 rondes hou je dan nog een zaaddoos overquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was hij daarna nou nog een keer misgegaan?
Subtiliteitquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een fantastische teringtyfuszooiquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Owjah! *delete*quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sheer pinkquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat hebben p-a en ik toen te laat doorgehad. We keurden wel elke swap, maar hielden niet bij wat er precies nog in die doos zat. En iedereen ruilt gemiddeld 5-10% omlaag, dat zie je dan per ruil niet, maar na 20 rondes hou je dan nog een zaaddoos over
Jawel want toen dat gezeik in een kledingtopic was ofzo toen wisten we allebei precies over wie t gezeik gingquote:
Jep, me 2!quote:
ja, of sheer blauw, dat is mogelijk nog kutter. Alles van leuke merken was sheer nude en alle leuke kleuren waren van nooit drogende kutmerken. Halflege flesjes ook gehad, of ingedroogd. Dat was een les: laat nooit forumnewbies meedoen, die komen alleen om te graaienquote:
godverdommequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:57 schreef Mss het volgende:
Ik kan me alleen nog de rel herinneren omdat iemand er een Nfu Oh lakje had uitgehaald en besefte dat 1 Essence lakje wel een hele karige ruil was en er daarom wel TWEE hele Essence lakjes voor terug deed.
Nee, een anderequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel want toen dat gezeik in een kledingtopic was ofzo toen wisten we allebei precies over wie t gezeik ging
die bedoel ik nu
En er was er toch 1 die er alle dure lakken uitpikte en een hele bende action-zeep terug gooide?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:57 schreef Mss het volgende:
Ik kan me alleen nog de rel herinneren omdat iemand er een Nfu Oh lakje had uitgehaald en besefte dat 1 Essence lakje wel een hele karige ruil was en er daarom wel TWEE hele Essence lakjes voor terug deed.
Ja. C.r.i.e.n.t.jquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En er was er toch 1 die er alle dure lakken uitpikte en een hele bende action-zeep terug gooide?
Badbloemen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En er was er toch 1 die er alle dure lakken uitpikte en een hele bende action-zeep terug gooide?
Ik heb een keer een half leeg flesje in de swapdoos gedaan. Wilde Ruby Pumps erin doen en deed de Milani dupe erin. Ren had die toen en dat vond ik echt lulligquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, of sheer blauw, dat is mogelijk nog kutter. Alles van leuke merken was sheer nude en alle leuke kleuren waren van nooit drogende kutmerken. Halflege flesjes ook gehad, of ingedroogd. Dat was een les: laat nooit forumnewbies meedoen, die komen alleen om te graaien
ja, toen hebben we je ook een jaarban gegeven. Vuile graaier.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een keer een half leeg flesje in de swapdoos gedaan. Wilde Ruby Pumps erin doen en deed de Milani dupe erin. Ren had die toen en dat vond ik echt lullig
nou, zeker in het beginquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Mirjam het volgende:
Wat een lijers hebben er ook eigenlijk meegedaan aan die doos
Betreffende post is met de nieuwe plaatjes nog mooier geworden op 1 of andere manierquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja. C.r.i.e.n.t.j
Dat was echt fantastisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ik heb je omgekocht met een pic van mijn tetten, liegert.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, toen hebben we je ook een jaarban gegeven. Vuile graaier.
En dan de rel met z. Omdat zij als enige zowat er iets van durfde te zeggenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja. C.r.i.e.n.t.j
Dat was echt fantastisch
haga ik zit echt hardop te lolleren hierquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:01 schreef Mss het volgende:
Van die mensen die twee posts op fok hebben en dan aankomen van 'ja hallon ik wil meedoen met de swapdoos, ik heb velen golden rose gr gr'.
En dan beledigd zijn als ze niet mee mogen doen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
haga ik zit echt hardop te lolleren hier![]()
Ik zit hardop te lachenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
"Ik wil deze OMG holo china glaze ruilen tegen deze sheer nude Dior"
Ik: uh, nahhh.....
P-A: NEINZ!!
"Maar het is Dior, tegen China Glaze! Dat is duurder!"
Dat idee.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap de ophef ook niet zo. En toevallig ben ik juist op zoek naar verzorgings spulletjes, lak heb ik al zat. Kom op, beetje vertrouwen in elkaar hebben hoor!
sshhh.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb je omgekocht met een pic van mijn tetten, liegert.
Zovelen vertrouwen in de mensheidquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Skjoe, de naīviteit![]()
[..]
ja, ik kon toch niet weten dat het ZO erg wasquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Skjoe, de naīviteit![]()
[..]
het erge was dat ze nog gelijk had ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan de rel met z. Omdat zij als enige zowat er iets van durfde te zeggenwas wel leuk lezen
Je blijft ook gelovenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik kon toch niet weten dat het ZO erg was
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
Zoeperdat snap ik ook best! En je moet je niet rot voelen! Ik denk alleen wel dat we, als groep, wat minder krampachtig kunnen doen. En als iemand hele vette spulletjes in de doos zijn die geen nagellak zijn omdat zij geen toffe lakjes heeft vind ik dat prima! Dat vereffent zich wel weer hoor
Jupquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zit hardop te lachenZo ging het wel he!
Poesquote:
Jup dat vond ik nog het mooist eikquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het erge was dat ze nog gelijk had ook
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
maar echt.
"Ja, ik heb eigenlijk niet zo veel te ruil![]()
"
DOE DAN GODVERDOMME NIET MEE AARGFHFGKJFBSVBH KBGHW;BCS
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee meissie, niet doenIk snap het wel als je de reacties leest hoor. Maar er is gewoon sprake geweest van miscommunicatie en daardoor is een discussie op gang gekomen die eigenlijk overbodig was!
Ik weet zeker dat je er haske leuke dingetjes voor terug hebt gedaan, en niemand ziet je als een valsspeler, dat weet ik zeker!![]()
en dan badhloemen erin frottenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
misschien moet ik gewoon maar wel weer meedoen. Gewoon omdat het kan
Als ik die post lees kan ik bijna niet geloven dat SQ dat geschreven heeftquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die arme Skjoe is met dat topic in de grote boze mensenwereld terecht gekomen
[..]
dat was mijn goede tweelingzus denk ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die arme Skjoe is met dat topic in de grote boze mensenwereld terecht gekomen
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe had een hele wereld vol met regenbogen en stroopwafels, tot de nagelswapdoos bij C kwam
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe had een hele wereld vol met regenbogen en stroopwafels, tot de nagelswapdoos bij C kwam
En dan naar jullie een lijst met CG en HTF's opsturen en zien wanneer jullie er achter komenquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En visitekaartjes van het matige DJ-bedrijfje van mijn vriendje!!
We gaan ook al bekant vier jaar mee man, als kuddequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:10 schreef Mss het volgende:
Ik zit echt keihard te lolleren hier.
Herinneringen jongeuh!
Kudde.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We gaan ook al bekant vier jaar mee man, als kudde![]()
Good old times
WIE WAS DAT?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En visitekaartjes van het matige DJ-bedrijfje van mijn vriendje!!
Visuals van een gnorkende Mirquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef Mirjam het volgende:
S. Zit de nieuwste aflevering van the apprentice te kijken en ik zit echt moeite te doen om m' ipad niet onder te spugen
Ja, dat! Ik zat ook te kijken van 2010, WTFquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Good old times
Ja ermahgerd bijna lustrum!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Good old times
dit ja!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik was er in de tijd van die nageldoos nog niet, maar ik kan me wel een rel herinneren omdat iemand d'r pousse op de koffer had laten liggen
de garp was nog wel dat de mensen die er over kwamen klagen niet eens meededen of uberhaupt mee postten in SHJNquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik was er in de tijd van die nageldoos nog niet, maar ik kan me wel een rel herinneren omdat iemand d'r pousse op de koffer had laten liggen
tehehehehequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef Mirjam het volgende:
S. Zit de nieuwste aflevering van the apprentice te kijken en ik zit echt moeite te doen om m' ipad niet onder te spugen
de manieren waarop deze post te interpreteren is, ik gnorkquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Geen idee, er zaten visitekaartjes van minimaal 3 bedrijfjes in, alsmede flyers en folders van nagellakmerken.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de manieren waarop deze post te interpreteren is, ik gnork
Dat is echt gayquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, er zaten visitekaartjes van minimaal 3 bedrijfjes in, alsmede flyers en folders van nagellakmerken.
IK WIL OOK EEN BADBLOEMquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, ik kreeg gratiesj badbloemen, zal ik toch meedoen?
De garp is dat het niet eens bij badmeuk zat.quote:
EN TOEN KWAM ER EEN ANDER KUTBEEST VOOR TERUGquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
die poes ligt al drie jaar p de bodem van Nune's kliko en toch krijg ik nog steeds zin om het beest te stampen als ik die topics teruglees
die is vast niet langs mijn kliko weg gekomen danquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
EN TOEN KWAM ER EEN ANDER KUTBEEST VOOR TERUG
Wat ook weer?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
EN TOEN KWAM ER EEN ANDER KUTBEEST VOOR TERUG
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja. Die heb ik lindy aan sien laten voeren
Ik ook, terwijl ik net zie dat ik hem zelf nog op de foto's heb gezet ook..quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
die poes ligt al drie jaar p de bodem van Nune's kliko en toch krijg ik nog steeds zin om het beest te stampen als ik die topics teruglees
toen jij ook nog naīef in eenhoorns geloofdequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ook, terwijl ik net zie dat ik hem zelf nog op de foto's heb gezet ook..
Zelfde hier.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ook, terwijl ik net zie dat ik hem zelf nog op de foto's heb gezet ook..
A loooong long time agoquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toen jij ook nog naīef in eenhoorns geloofde
same herequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:27 schreef Mss het volgende:
Toen ik de eerste swapdoos kreeg was Joysa nog hier, die kwam 'm brengen, en die knuffel heb ik met mijn vingertoppen eruit gehaald en er op het laatst weer ingedaan. Vies beest
HOEEE gaat het met je?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:28 schreef Mss het volgende:
Echt serieus, die topics gaan alleen maar van 'is hij er al'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |