DAFUWUQquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
En een ERMAHGERD moment met bh's shoppen vanmiddag. 85D.
ehmygewerd i wishquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jamaar jij orijgt alles gratis als youtubegoeroe
HOE?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
En een ERMAHGERD moment met bh's shoppen vanmiddag. 85D.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dadelijk wraps met kipkrokantschnitzel, sla, tomaat, komkommer, gebakken uitjes en honing-mosterd saus
Heb ook al soep gehad vandaagquote:
Hier ook koppijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef megamandy het volgende:
Oja fuck weer vlees vergeten uit te leggenEn koppijn dus geen zin om naar de supermarkt te rijden
Dan maar tomatensoep
wat maakt het uit, ik heb zaksoep. Boterham er in soppen en ik zit snokvol.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Soep als avondeten wil ik nooit, is voor mij echt iets wat bij de lunch hoort. Als avondeten vult het gewoon ook niet genoeg vind ik. En ik heb dan altijd bliksoep want te lam om het zelf te maken, dat helpt ook niet echt
Heb toch liever ander avondeten dan soepquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat maakt het uit, ik heb zaksoep. Boterham er in soppen en ik zit snokvol.
Je moet wel een flinke kom pakken en niet 1 soeplepel nee
ik krijg na soep altijd te snel weer honger, ook met broodquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat maakt het uit, ik heb zaksoep. Boterham er in soppen en ik zit snokvol.
Je moet wel een flinke kom pakken en niet 1 soeplepel nee
Tetten blijven dezelfde grootte, maar omtrek is kleinerder. Ergo, in verhouding grotere tetten.quote:
Bij mij werkte die echt totaal nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd! Veet easy was roller gekochtbenieuwd hoe pijnlijk het zal zijn
En daar zie ik dan tegen op terwijl ik net de 3de piercing heb laten zetten en haar maar een zeikwijf vond (de piercer) omdat ze bij alles zegt: ja dit zal even pijn doen. *zet klem er op* ja het vastzetten is wel pijnlijk.
HET IS HELEMAAL NIET PIJNLIJK DAT HEB IK NU AL TIG KEER GEZEGD GRMFPL.
Anyway laatste is gezet dus nu hoef ik daar nu ook niet meer terug
Ik ben bevroren macaroni aan het opwarmenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
Soep is voor mij gewoon een luie maaltijd. Lui en toch light. Meer niet
Die roller is echt zooi eerste klas. De mijne ligt lang en breed in de klikoquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
En daar zie ik dan tegen op terwijl ik net de 3de piercing heb laten zetten en haar maar een zeikwijf vond (de piercer) omdat ze bij alles zegt: ja dit zal even pijn doen. *zet klem er op* ja het vastzetten is wel pijnlijk.
Kutquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die roller is echt zooi eerste klas. De mijne ligt lang en breed in de kliko
filmpje van punt 1, pic van punt 2 kthnxbyequote:Op woensdag 10 juli 2013 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
Nopequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een dik oerwoud hebt staananders werkt het sowieso niet.
Zou ik ook niet bepaald blij om zijn tbhquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred is boos omdat de hont weer een poging heeft gedaan om zijn schoenen te slopen. Hij heeft nu twee zooltjes aangevreten...
Nu is de hont stom, terwijl het volgens mij niet echt helpt dat er hier vier (!) paar schoenen door de huiskamer heen slingeren. Maar ik vermoed zomaar dat hij er niet vrolijker van wordt als ik dat punt ga maken
Warm hem sowieso langer op dan aangegeven staat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zou ik ook niet bepaald blij om zijn tbh
@spees: tegen beter weten in dan maar![]()
Nou dan wil je hier de woonkamer niet zien denk ik nu ik alleen thuis benquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred is boos omdat de hont weer een poging heeft gedaan om zijn schoenen te slopen. Hij heeft nu twee zooltjes aangevreten...
Nu is de hont stom, terwijl het volgens mij niet echt helpt dat er hier vier (!) paar schoenen door de huiskamer heen slingeren. Maar ik vermoed zomaar dat hij er niet vrolijker van wordt als ik dat punt ga maken
Ja hoiquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:49 schreef megamandy het volgende:
Maar ik ben daar heel principieel in met spullen, daar moeten ze maar van af blijven. Net zoals dat je alles zou moeten opruimen als kleine kinderen langs komen
Hij staat aanquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Warm hem sowieso langer op dan aangegeven staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |