SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Die is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hallo ik heb vanochtend al gereageerd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nog een poging ..
Niemand ervaring met de smaak van die durex play middeltjes ??
Maak een topicquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nog een poging ..
En datquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hallo ik heb vanochtend al gereageerd.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nog een poging ..
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja das veilig natuurlijk. Ik vind dat echt zo vies. Smaakt echt niet naar de smaak die op de verpakking staat zeg maar.
Ik zou zeggen koop dan een normaal condoom en een fles chocolade of aardbeien spul voor over ijs enzo.
etcquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan nog proef je rubber![]()
![]()
En na afloop misselijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's So fluuufffeeeehhhhhhh
Ja, verrukkelijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nog een poging ..
Natuurlijk bijpassend bij de sc naam maar dan zonder blote zooi enzo.quote:
Zoals dit?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk bijpassend bij de sc naam maar dan zonder blote zooi enzo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lekker manquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoetekauw... jij haalt ze uit de verpakking om ze gewoon af te likken he? Boefje
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
OMG
Op kale poes gezocht of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: zelfs gelakte nagelts![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
OhaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's So fluuufffeeeehhhhhhh
Dat stomme pakje mag ze wel uittrekken![]()
misschien moet je de safe search eens uitzettenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:04 schreef hugecooll het volgende:
Ik pakte gewoon willekeurige pics
Ik kom eigenlijk ook niet zo veel interessants tegen in mijn zoekresultaten lol
Oh juistquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien moet je de safe search eens uitzetten
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's So fluuufffeeeehhhhhhh
zonder oortjes en staart erg leuke outfit![]()
Hee zelfde emoticon gebruiker.quote:
Omdat het gewoon niet lekker smaakte, maar ook niet echt vies. Als ik moet kiezen gewoon zonder het is niet dat dat vies smaakt.quote:
Nee, ik bedoelde te vragen waarom hij die vraag stelde lolquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:15 schreef Macrador het volgende:
[..]
Omdat het gewoon niet lekker smaakte, maar ook niet echt vies. Als ik moet kiezen gewoon zonder het is niet dat dat vies smaakt.![]()
Oh ja omdat die vieze dingen wilt gaan doen denk ik zo!quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:15 schreef hugecooll het volgende:
Meeeeeh, ik zal ook maar eens gaan schoonmaken
[..]
Nee, ik bedoelde te vragen waarom hij die vraag stelde lol
Met condoom is nog niet half zo vies als zonder.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:16 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh ja omdat die vieze dingen wilt gaan doen denk ik zo!
Ik had er niet over nagedacht dat een man ook degene kan zijn die pijptquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:16 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh ja omdat die vieze dingen wilt gaan doen denk ik zo!
Nou nouquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met condoom is nog niet half zo vies als zonder.
Dat is wel zo. Overal zaad enzo.quote:
Condooms zijn kutte dingen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met condoom is nog niet half zo vies als zonder.
Met schoonmaken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik lach er op...
Ik ben er al klaar mee
Oh ja ik ook niet. Maar ik bedoel ik heb het ook geproeft terwijl ik met een meisje bezig was.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had er niet over nagedacht dat een man ook degene kan zijn die pijpt
Vind ik ook, maar mannen hebben wel makkelijk praten. Als wij klaarkomen dan is dat easy. Als de man klaarkomt moeten wij maar kijken waar we het laten.quote:
Vieste ter wereld, maar wel leukquote:
ja joh...quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:20 schreef Macrador het volgende:
[..]
Als je braaft slikt is er niet overal zaad hoor
IEWquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:20 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik moet ook beetje wassen, witgoed en fleecedeken met de hand en dan buiten drogenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja joh...
Enkel nog een wassie ophangen
Er ligt ook nog wel strijkwerk maar dat spaar ik wel op
Ik ben ook wel al klaargekomen zonder spuiten hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar mannen hebben wel makkelijk praten. Als wij klaarkomen dan is dat easy. Als de man klaarkomt moeten wij maar kijken waar we het laten.
Ik laat het altijd zo door mijn mond gaan. Net als je met whisky enzo doet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:20 schreef Macrador het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:20 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ben ook wel al klaargekomen zonder spuiten hoor
Wtf 5x danquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:22 schreef Macrador het volgende:
Maar toegegeven het is wel vervelend als je 5 keer op een dag moet douchen omdat je seks hebt en iemand in je komt.
gorgelen enzo zekerquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik laat het altijd zo door mijn mond gaan. Net als je met whisky enzo doet.
Ja. Maar dat doe ik dus echt niet. Net alsof je je tanden gaat poetsen na orale seks.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:22 schreef Macrador het volgende:
Maar toegegeven het is wel vervelend als je 5 keer op een dag moet douchen omdat je seks hebt en iemand in je komt.
whut?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:22 schreef Macrador het volgende:
Daar heb ik echt niet elke keer zin in hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:22 schreef Macrador het volgende:
Ja en dan zo mijn tong uitsteken en iemand anders tongen.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo veel in een periode van 24 uur?
Daar is je antwoordquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:20 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ben ook wel al klaargekomen zonder spuiten hoor
Oeehh nomnomnomz... en dan van die slierten enzulksquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en dan zo mijn tong uitsteken en iemand anders tongen.
Ja die meisjes die ik ken dus wel want anders gaat het raar voelen vanbinnen zeiden zequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Maar dat doe ik dus echt niet. Net alsof je je tanden gaat poetsen na orale seks.
Jawelquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo veel in een periode van 24 uur?
Het was de eerste keer na haar 2 weken niet te hebben gezien en 5 dagen niet fappen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeehh nomnomnomz... en dan van die slierten enzulks
Ook als je heel de dag in bed ligt series te kijken en beetje blowen etc? Pure vakantie dus?quote:
waarom zou je 5 dagen niet fappen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:26 schreef Macrador het volgende:
[..]
Het was de eerste keer na haar 2 weken niet te hebben gezien en 5 dagen niet fappen.
Nee, sowieso is het in het begin van een relatie niet vreemd hoor. Ik heb ook hele weekenden niets anders gedaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:27 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ook als je heel de dag in bed ligt series te kijken en beetje blowen etc? Pure vakantie dus?
Omdat ik nog niet gekomen ben van pijpen en zij het graag wil doen lukken en ik wel wat wil helpen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarom zou je 5 dagen niet fappen?
Dan nog 5 keer per 24 uur douchen.. goed voor je huid jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:27 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ook als je heel de dag in bed ligt series te kijken en beetje blowen etc? Pure vakantie dus?
Want dit is nu mijn standaard met haar.![]()
Zodat ie z'n vriendin op 1 dag 5x kan volblaffenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarom zou je 5 dagen niet fappen?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zodat ie z'n vriendin op 1 dag 5x kan volblaffen
Dat is sowieso onmogelijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:28 schreef Macrador het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet gekomen ben van pijpen en zij het graag wil doen lukken en ik wel wat wil helpen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is sowieso onmogelijkIs mij nog nooit gelukt in ieder geval
Zou voor een vrouw in theorie niet zo'n probleem hoeven te zijn toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef Tamashii het volgende:
Hahaha 5 keer seks op een dag kan ik echt niet. Max 3 ofzo.
Bij mij wel. Doet snel pijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zou voor een vrouw in theorie niet zo'n probleem hoeven te zijn toch?
Nooit gekund. Ik kan niet zo lang liggen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, sowieso is het in het begin van een relatie niet vreemd hoor. Ik heb ook hele weekenden niets anders gedaan.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit gekund. Ik kan niet zo lang liggen.
Trouwens Myr, net gebeld, ik heb een huisje.
KANEEL IN THA HOUSEquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Srs?quote:
bazinquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Srs?praat maar met bobbyb. Overigens heb ik elke ex klaar gekregen met mijn mond.
Lijkt mij ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Srs?praat maar met bobbyb. Overigens heb ik elke ex klaar gekregen met mijn mond.
Na 30/40 min is het niet leuk meerquote:
Whehehe.quote:
Dank dank.quote:
Weettog Aldo.quote:
komen van pijpen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mja ik zie me het inderdaad niet altijd doen. Het komt natuurlijk ook omdat zij anderhalf uur met de trein verder woont en we elkaar niet zoveel zien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, sowieso is het in het begin van een relatie niet vreemd hoor. Ik heb ook hele weekenden niets anders gedaan.
Waarom ben ik nooit zulke vrouwen tegengekomenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Na 30/40 min is het niet leuk meermja ik hou meer van orale seks dan penetratie denk ik.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Shit man, geen gefeliciteerd dan
[..]
Ik bied me bij dezen aan als proefpersoon
Nou gefeli dan maarquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Jullie mogen het ook weten natuurlijk. Maar Myr wilde housewarming en zo.
[..]
Dank dank.
[..]
Weettog Aldo.
Beetje chillen bij het station.
SUPER! Gefeliciteerd! Ik ga vast cider kopen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, waarschijnlijk heb ik de pech dat iedereen waar ik het mee doe niet goed is in orale seksquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
komen van pijpen?
arme jongen toch, dan mis je iets
Mijn max is 9quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef Tamashii het volgende:
Hahaha 5 keer seks op een dag kan ik echt niet. Max 3 ofzo.
Dat krijg je als je meisjes van 16 uitzoekt om mee te zoenenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk heb ik de pech dat iedereen waar ik het mee doe niet goed is in orale seks
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat krijg je als je meisjes van 16 uitzoekt om mee te zoenen
Mja, de shotgun manier filtert ook niet echt op kwaliteitquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat krijg je als je meisjes van 16 uitzoekt om mee te zoenen
Dank.quote:
Ja!quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
SUPER! Gefeliciteerd! Ik ga vast cider kopen.
Jazeker.quote:
Ik kreeg het advies van iemand vind die zeldzame die het kunnenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik twijfelde nog maar...quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk heb ik de pech dat iedereen waar ik het mee doe niet goed is in orale seks
toen dacht ik, ja kloptquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom ben ik nooit zulke vrouwen tegengekomen
wattequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik kreeg het advies van iemand vind die zeldzame die het kunnen
no homoquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik twijfelde nog maar...
[..]
toen dacht ik, ja klopt
wiet kwekenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd of ik iets met die zolder ga kunnen.
Eindelijk 12 centimeter!quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
en hoe lang werd je e-pener na deze opmerking?
Boeiend, je zit toch alleen maar op je zolderquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Woonoppervlak is 50m2, maar de zolder zit daar niet bij.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:38 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dat er niet veel het goed kunnen volgens hem en dat je dus moet schiften
watquote:Schiften is een proces waarbij een emulsie van een vet en een andere stof, vaak door temperatuuromstandigheden, weer uiteenvalt in de afzonderlijke componenten. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren met boter of mayonaise.
dat ik eerst nog twijfelde of je steeds de verkeerde tegen kwam, maar na die ene opmerking was dat duidelijk het geval.....quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan weet ik niet wat je bedoelde
Ja ik hoop hetquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
dat ik eerst nog twijfelde of je steeds de verkeerde tegen kwam, maar na die ene opmerking was dat duidelijk het geval.....
komt vanzelf wel
Hallo nog veel meisjes schreeuwend doen komen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts komt heel voorzichtig hoi zeggen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Say whut?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:39 schreef Macrador het volgende:
[..]
Hallo nog veel meisjes schreeuwend doen komen?
Betekent ook nog "wannen, afscheiden, lezen, sorteren, uitpluizen, uitzoeken kabbelen, kartelen, bederven, stremmen"quote:
he chickquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ietsjes, straks maar even proberen iets te etenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
he chick
voel je je al wat beterderderder?
Mja, dat schept voor mij nog steeds niet echt duidelijkheid, maar laat maarquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:40 schreef Macrador het volgende:
[..]
Betekent ook nog "wannen, afscheiden, lezen, sorteren, uitpluizen, uitzoeken kabbelen, kartelen, bederven, stremmen"
banaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ietsjes, straks maar even proberen iets te eten
beschuitje of een crackertje is lichterquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, dat schept voor mij nog steeds niet echt duidelijkheid, maar laat maar
[..]
banaan
Mja ik ben eigenlijk nooit ziek, maar ik hoor vaak positieve berichten over bananenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beschuitje of een crackertje is lichter
Ze lijken niet eens op elkaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh kut ik verwarde je met dqod doqd qdod
Dunnow. Veel vrouwen vinden het wel leuk hoor. Ik denk dat mijn max 7 keer is op n dagquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom ben ik nooit zulke vrouwen tegengekomen
Waaaaat niet mijn dqod.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh kut ik verwarde je met dqod doqd qdod
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dunnow. Veel vrouwen vinden het wel leuk hoor. Ik denk dat mijn max 7 keer is op n dag
Goe bezig meiskequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dunnow. Veel vrouwen vinden het wel leuk hoor. Ik denk dat mijn max 7 keer is op n dag
Jaja even pochen met mijn skilzzquote:
Sorry zusquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaja even pochen met mijn skilzz
Maar niet teveel zeggen want mijn broertje leest mee denk ik
dus max 3 keer seks op een dag maar dan pijp je er wel 7 klaar....... hmmmmquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel 7x gedoucht hè?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaja even pochen met mijn skilzz
Maar niet teveel zeggen want mijn broertje leest mee denk ik
Ja maar dat komt omdat ik seks echt pas vorig jaar ofzo fijn begon te vinden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
dus max 3 keer seks op een dag maar dan pijp je er wel 7 klaar....... hmmmm
Ja hoor met cola.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel 7x gedoucht hè?
edit: tanden gepoetst dan
Was het daarvoor niet fijn, maar deed je het wel?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat ik seks echt pas vorig jaar ofzo fijn begon te vinden.
Jup.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:49 schreef Macrador het volgende:
[..]
Was het daarvoor niet fijn, maar deed je het wel?
whut?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat ik seks echt pas vorig jaar ofzo fijn begon te vinden.
Lijkt me best naar dan eigenlijk. Ik zou denk ik te egoïstisch zijn om het dan te doen voor de andere.quote:
Niet als het pijn doet tochquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
whut?Seks is toch altijd fijn?
Nee, ik ben zelfs naar de seksuologe en gyneacologe geweest. Was heel smal zeg maar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mja toendertijd dikke ruzies over gehad, vind het nu nog wel eens moeilijk als mijn vriend aandringt ofzo. Dan krijg ik die emoties terug van toen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:50 schreef Macrador het volgende:
[..]
Lijkt me best naar dan eigenlijk. Ik zou denk ik te egoïstisch zijn om het dan te doen voor de andere.
Laat je de zeep even vallen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En toen ben je gaan oefenen met komkommers ofzo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelfs naar de seksuologe en gyneacologe geweest. Was heel smal zeg maar.
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja toendertijd dikke ruzies over gehad, vind het nu nog wel eens moeilijk als mijn vriend aandringt ofzo. Dan krijg ik die emoties terug van toen.
Dit ook inderdaad. Leuk voor mensen met een hoog libido, maar veel vrouwen moeten echt wel opgewarmd worden.quote:
Nee met aubergines nou goedquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En toen ben je gaan oefenen met komkommers ofzo?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand een fruit-cock-tale ?
hihaho
[ afbeelding ]
Ik doelde niet persé op libidoquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad. Leuk voor mensen met een hoog libido, maar veel vrouwen moeten echt wel opgewarmd worden.
watermeloenen of basketballen?quote:
Opwarmen is gelukkig leukquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad. Leuk voor mensen met een hoog libido, maar veel vrouwen moeten echt wel opgewarmd worden.
niet mee eens.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Fuck goeie ik ga even een halve watermeloen die beneden ligt halen want omnomnomquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
watermeloenen of basketballen?kan allemaal volgens het KPD topic
Ik post niet in KPD, alleen in KEL.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
watermeloenen of basketballen?kan allemaal volgens het KPD topic
Ik heb geen fruit in huisquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:55 schreef Macrador het volgende:
[..]
Fuck goeie ik ga even een halve watermeloen die beneden ligt halen want omnomnom
Beide. Overgevoelig, smal, niet ontspannen genoeg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Bleek het tussen je oren te zitten? of was je gewoon smal...
KEL?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik post niet in KPD, alleen in KEL.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik post niet in KPD, alleen in KEL.
Vaginisme?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beide. Overgevoelig, smal, niet ontspannen genoeg.
Vorige week bakken fruit gegeten. Dat is nog lekkerder dan chips na het blowen heb ik gemerkt. Hele watermerloen samen op de bank eten tijdens een film en lief stukjes snijden voor de andere.quote:
is die groen van binnen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind watermeloen echt vies...
Doe dan een lekkere Galia meloen
holy shitquote:
aaahhquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:57 schreef Macrador het volgende:
[..]
Vorige week bakken fruit gegeten. Dat is nog lekkerder dan chips na het blowen heb ik gemerkt. Hele watermerloen samen op de bank eten tijdens een film en lief stukjes snijden voor de andere.
Ja hallo, dat betekent alleen pijn bij het vrijenquote:
En ze was zo schattig toen ze in slaap viel en ik haar in bed moest leggen en ze perse onder het deken wilde en knuffelen terwijl het 26 graden was.quote:
Ieder zijn ding, maar dat is mij te klefquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:59 schreef Macrador het volgende:
[..]
En ze was zo schattig toen ze in slaap viel en ik haar in bed moest leggen en ze perse onder het deken wilde en knuffelen terwijl het 26 graden was.
Ik mis het nu al
Ja pfft labels voor alles. Wiki maarquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja hallo, dat betekent alleen pijn bij het vrijen
Denken dat je er zomaar van afkomt met moeilijke woorden
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:59 schreef Macrador het volgende:
[..]
En ze was zo schattig toen ze in slaap viel en ik haar in bed moest leggen en ze perse onder het deken wilde en knuffelen terwijl het 26 graden was.
Ik mis het nu al
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja pfft labels voor alles. Wiki maar
Die noemen wij suikermeloen geloof ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die ja geel/groen
[ afbeelding ]
juistem, de enige echte lekkerste meloen is datquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die ja geel/groen
[ afbeelding ]
Dit begon verdorie als gewoon seks.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar dat is mij te klef
dat klinkt bekender ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die noemen wij suikermeloen geloof ik
Datquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
juistem, de enige echte lekkerste meloen is dat
ik ben ook ooit eens zo zoetsappig verliefd geweestquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:59 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik mis het nu al
zo proberen ze er onderuit te komenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme
Waterschade gevonden op mijn Galaxy S3. Hoe kan dat nu weer?
Gaan 'm niet repareren
Doe Maarquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:07 schreef Tamashii het volgende:
Blijf niet hangen. Recht naar huis toe. Spreek met twee woorden, stel je netjes voor en zeg u u u u!
Je hebt gewoon een kut... euh... kut.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beide. Overgevoelig, smal, niet ontspannen genoeg.
ik kom vanavond mijn spullen wel halen.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik kom vanavond mijn spullen wel halen.
je krijgt zo wel straf.quote:
Dat is klotequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef Vansschoen het volgende:
##%&%#%&%&&@ sta ik hier met mijn goedkope waggel naast de snelweg, auto overleden... Fijn:(
aww dat leuke roze ding?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef Vansschoen het volgende:
#€€#€%&%€#%&€%&&@ sta ik hier met mijn goedkope waggel naast de snelweg, auto overleden... Fijn:(
Awwwww!!!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef Vansschoen het volgende:
#€€#€%&%€#%&€%&&@ sta ik hier met mijn goedkope waggel naast de snelweg, auto overleden... Fijn:(
zoala gister zeker?quote:
Rip in piecequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef Vansschoen het volgende:
##%&%#%&%&&@ sta ik hier met mijn goedkope waggel naast de snelweg, auto overleden... Fijn:(
World War Z.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:59 schreef Macrador het volgende:
Is World War Z gaan kijken een goed idee? Of toch maar Star Trek?
Wat doe je?quote:
Klotequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhuh, en heb m'n vinger ergens aan opengehaald
Stuk vel van 3 cm zit los meh
Een poes behoor je dan ook te vertroetelenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef BobbyB het volgende:
Onze nieuwe kat is echt een waakkat.waren wat aan het stoeien, valt ze mij aan omdat ik het baasje wat aandoe.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef BobbyB het volgende:
Onze nieuwe kat is echt een waakkat.waren wat aan het stoeien, valt ze mij aan omdat ik het baasje wat aandoe.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk, mensen die niet Leidenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef Faxie het volgende:
Goed bezig KaneelGewoon in Leiden?
Houwewarming woehoe
Jazeker. Bij het kleine station.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef Faxie het volgende:
Goed bezig KaneelGewoon in Leiden?
Houwewarming woehoe
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, mensen die niet LeidenArme twi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zojuist een paar uur bezig geweest mijn ouders te helpen met hun pc. Ze worden echt oud.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
nee ik was aan het stoeien met tammie waardoor de kat mij aanviel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een poes behoor je dan ook te vertroetelen
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee ik was aan het stoeien met tammie waardoor de kat mij aanviel.
Hai Vinnehboy :$quote:
Dan zou ik er even mee terug gaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:57 schreef Vansschoen het volgende:
2 van de 4 cilinders kapot, baal echt enorm dat word enkeltje sloop.
Heb die auto pas 3 weken
Hello dqodquote:
Wat is er met je Panda gebeurd?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:57 schreef Vansschoen het volgende:
2 van de 4 cilinders kapot, baal echt enorm dat word enkeltje sloop.
Heb die auto pas 3 weken
Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Punto huj, wel gelijk een andere auto gekocht net.
Oja, dat bedoel ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Punto huj, wel gelijk een andere auto gekocht net.
Beetje afgestorven :$ Wel goed hoor, verderquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hello dqodHow are you?
[..]
Wat is er met je Panda gebeurd?
Je linker voet is dood aan het gaan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje afgestorven :$ Wel goed hoor, verder
Met jou?
Och hey Vans![]()
Beetje eng, maar wel correct ook, jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je linker voet is dood aan het gaan?
Ook wel goed hoor
Hoezo, ik ben er niet hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje eng, maar wel correct ook, jaMaar mijn ziel ook, voor zover ik die nog had
Het ruikt hier trouwens ineens keilekker, wat is deze O.o
En mooi zo, dat doet mij deugd
Helaaaasch.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik keek al even onder mijn bed, maar werd helaas teleurgesteld, ja
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje eng, maar wel correct ook, jaMaar mijn ziel ook, voor zover ik die nog had
Het ruikt hier trouwens ineens keilekker, wat is deze O.o
En mooi zo, dat doet mij deugd
Ja, t is wel even goed nu hoor, tweede keer al dat je me zodanig teleurstelt.. Ik barst zo in tranen uit, dus ik ga m'n verdriet wel weer eens wegdrinkenquote:
Ja maar.. Nee, ok.. Ja.. Iddquote:
Zie ik daar een verkapte 'ik ga zuipen'-post?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, t is wel even goed nu hoor, tweede keer al dat je me zodanig teleurstelt.. Ik barst zo in tranen uit, dus ik ga m'n verdriet wel weer eens wegdrinken
[..]
Ja maar.. Nee, ok.. Ja.. Idd
Not even "verkapt"quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie ik daar een verkapte 'ik ga zuipen'-post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |