Wat?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Slecht journalistiek werk. In een ander artikel wordt gemeld dat de stroomstoot van een taser veel pijn kan veroorzaken. Je kan pijn krijgen door een taser, door de val, de haken of een hierdoor veroorzaakte hartfalen. Niet door de stroomstoot zelf.
Bram zat om 3:19 even in het verkeerde topic.. Vast niet geheel nuchter meerquote:
quote:
Linkje klikken en lezen maar. Zo moeilijk is dat allemaal niet.quote:ASSEN - De politie heeft zondagochtend een 19-jarige Assenaar opgepakt wegens wapenbezit.
Een getuige had gezien dat hij een zogenaamde taser bij zich had en waarschuwde de politie. Op basis van zijn signalement werd de jonge Assenaar na een korte speurtocht op het Stationsplein aangehouden. De taser, die met een stroomstoot iemand veel pijn kan toebrengen, werd in beslag genomen.
De jongeman kreeg een bekeuring voor verboden wapenbezit.
Wat?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Linkje klikken en lezen maar. Zo moeilijk is dat allemaal niet.
Ik reageerde op een van de artikelen in dat krantje (Asser journaal) waarnaar werd gelinkt. Nogmaals, een stroomstoot van een taser doet geen pijn, in tegenstelling tot wat door die journalist wordt beweerd. De krampachtige reactie van slachtoffers is niet vanwege pijn maar vanwege het verlies van controle over hun spieren wat het gevolg is van neuronen die t.g.v. de veranderde potentiaal niet de spieren kunnen aansturen. Het toont aan dat je de inhoud van dat krantje niet al te serieus moet nemen.quote:
Goh dat wisten we nog nietquote:Het toont aan dat je de inhoud van dat krantje niet al te serieus moet nemen.
Ik studeer (een opleiding waarmee ik straks gemakkelijk een baan ga krijgen, zelfs als het dan nog een crisis zou zijn), ik heb nu vakantie en ik ga nu wat later slapen en ik sta nu wat later op wegens de warmte.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
Bram moet eens een baan zoeken, in plaats van constant lopen te zaniken.
Over zaniken gesproken. In ieder geval was mijn gezanik nog inhoudelijk van aard, jij pleegt hier een ad hominem.quote:
Natuurlijk is het prima en leuk dat die man dat doet. Echter, als er als serieuze bron naar gelinkt wordt en ik lees een dergelijk grote fout dan kan ik het niet laten om er even op te wijzen dat het niet zo'n serieuze bron is. Ik stel uiteraard niet dat ik geen blunders zou maken als ik in mijn uppie zoiets zou doen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:26 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Goh dat wisten we nog niet
Het is de nieuwssite van een enthousiaste bejaarde meneer, een gepensioneerde journalist. Leuk toch dat 'ie dat bij houdt? En de spuitjeslucht, daar lezen we wel omheen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |