Dat was ook de bedoeling van mijn reactie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tyron schijnt nu onderweg te zijn naar je boot.
Ah, got it.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling van mijn reactie.
Worden ze allemaal morgen gepresenteerd?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Drukke dagen met al die nieuwe spelers zo.
Je klinkt bijna genuanceerd. Gadverdamme!quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:16 schreef Stiggie het volgende:
Ik vermoed dat de situatie als volgt in elkaar steekt:
- Ajax verlengt Boerrigter vooralsnog niet
Tot de winterstop wordt gekeken (zelfde situatie als met Daley Blind toen) of hij zijn oude vorm kan terugpakken. Zo ja krijgt hij een contract aangeboden. Zo nee gaat hij kas en halen ze Cuenca.
Zal moeilijk voor hem worden want ik verwacht niet enorm veel speeltijdquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:16 schreef Stiggie het volgende:
Tot de winterstop wordt gekeken (zelfde situatie als met Daley Blind toen) of hij zijn oude vorm kan terugpakken. Zo ja krijgt hij een contract aangeboden. Zo nee gaat hij kas en halen ze Cuenca.
Dat is precies het scenario wat ik dacht ook ja. Zelfde geld voor Sana trouwens, die zal het ook moeten laten zien, alhoewel zijn contract niet afloopt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:16 schreef Stiggie het volgende:
Dan moet hij het maar op de training laten zien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal moeilijk voor hem worden want ik verwacht niet enorm veel speeltijd
Cuenca is onze Ajax promoter van Barcaquote:Bojan: 'Kan ik vandaag trainen?'
ZIN - In De Telegraaf maakt Bojan Krkic een zeer gemotiveerde indruk. De aanvaller begon gelijk over trainen toen hij het dagblad sprak bij aankomst op Schiphol. 'Ik ben ongelooflijk blij dat ik hier nu ben. Kan ik vandaag al trainen?', zei de voetballer van FC Barcelona.
Bojan zal vandaag met een kleine groepje met Ricardo van Rhijn, Mike van der Hoorn en Daley Blind gaan trainen. 'Ik kan niet wachten. Van Isaac Cuenca hoorde ik al dat Ajax een warme club is. En dat is mijn eerste gevoel ook', aldus de gehuurde speler.
De aanvaller kreeg dinsdag een rondleiding op De Toekomst in vloeiend Spaans van spelersbegeleider Herman Pinkster. Bekijk enkele foto's op de website van De Telegraaf.
Welk rugnummer zullen we messi en Pique geven?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:19 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Cuenca is onze Ajax promoter van Barca
Pique.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welk rugnummer zullen we messi en Pique geven?
Wel erg weinig zou dat zijnquote:Gerucht: 'Roma wil Eriksen'
AS Roma wil in Nederland nog meer zaken doen dan alleen met PSV. Naast Kevin Strootman zou ook Christian Eriksen in de belangstelling staan van de Italianen. Miralem Pjanic zou vertrekken bij Roma en dus komt er een plek vrij voor de Deen op het middenveld.
De Romeinen hebben volgens het Italiaanse medium zelfs al aangeklopt in Amsterdam. Met zeven miljoen euro in de buidel moet Ajax volgens Roma omgaan. Dat laatste lijkt de vraag want ondanks een eenjarig contract wil Ajax de hoofdprijs voor de spelmaker.
Roma? 15 mio minimaalquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:05 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Wel erg weinig zou dat zijn(Zeker als je bedenkt dat ze 20 voor Strootman zouden betalen - ookal heeft die nog meerjarig contract)
Eriksen is wel fan van Roma.... ( zie: ) maar zie hem liever naar een andere club gaan
Tot 2016, dus dat is wel een klein verschilletje.quote:
Tja, ik blijf er toch bij dat dat markt conform is met een aflopend contract.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
7 miljoen, dat zou wel pijnlijk zijn
Ieder bedrag onder de 10 miljoen moet je gewoon weigerenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja, ik blijf er toch bij dat dat markt conform is met een aflopend contract.
En jij denkt dat Eriksen met zo'n houding van Ajax echt bijtekent?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ieder bedrag onder de 10 miljoen moet je gewoon weigeren
AS Roma is eerder een stap achteruit die spelen volgens mij nog geen Europees dit jaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Eriksje zou toch alleen naar zijn droomclub gaan?
AS Roma
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:18 schreef HeatWave het volgende:
AS Roma
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:05 schreef Stiggie het volgende:
Eriksen is wel fan van Roma.... ( zie: )
Hij is daar wel fan van. Door FMquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:18 schreef HeatWave het volgende:
AS Roma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |