De Boer heeft duidelijk aangegeven dat Bojan als rechtsbuiten voor zijn plek moet gaan vechten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bojan = (schaduw)spits, Cuenca is rechtsbuiten.
Dachten velen van Ajax ook hoor vorig jaar, dat het zonder Jantje, Anita en Janssen een tussenjaar zou worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:46 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar de verschillen over een heel seizoen zijn natuurlijk niet zo groot dat het onoverbrugbaar is. Al denk ik dat komend seizoen voor PSV en Vitesse vooral een jaar van bouwen gaat worden.
Wat ik las is dat hij op de 3 plekken voorin uit de voeten kan. Ik ben ECHT heel benieuwd hoe hij gaat spelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
De Boer heeft duidelijk aangegeven dat Bojan als rechtsbuiten voor zijn plek moet gaan vechten.
Je bent fantastischquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dachten velen van Ajax ook hoor vorig jaar, dat het zonder Jantje, Anita en Janssen een tussenjaar zou worden.
Ik had gelukkig altijd vertrouwen in Eriksen.
Hangt er vanaf, ik verwacht Cuenca nog niet deze zomer. Maar van de winter kan het best een optie zijn. Hij heeft volgende zomer nog maar 1 jaar contract, is in dat opzicht interessant. Ook omdat Boerrigter z'n contract afloopt dit seizoen. En het afwachten is wat er met Sana gaat gebeuren dit seizoen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hebben we Bojan voor niks gehaald + je betaalt misschien voor iemand die wederom maar 4 á 5 wedstrijden meedoet.
Nee bedankt
Bojan schijnt zich op de rechtsbuiten positie te moeten focussen van De Boer. Alhoewel hij op alle 3 de posities bruikbaar is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo niet? We hebben nog geen rechtsbuiten toch?
Iedereen hier zegt dat hij een schaduwspits is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bojan schijnt zich op de rechtsbuiten positie te moeten focussen van De Boer. Alhoewel hij op alle 3 de posities bruikbaar is.
Hij kan op alle posities uit de voeten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:52 schreef ejfaar het volgende:
Zou Bojan voor rechtsbuiten gehaald zijn of voor de spits?
Hmm... even zoeken dan maar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Iedereen hier zegt dat hij een schaduwspits is.
quote:Frank de Boer: ‘Hij heeft een individuele actie, heeft overzicht, kan goals maken en heeft heel veel dreiging in zijn spel. Een type-Fischer. Ik denk dat we hem vooral voor de rechtsbuiten gaan gebruiken maar hij kan op de andere posities voorin ook goed uit de voeten.
Ja, als er een kans bestaat dat je hem kan kopen zou dat heel mooi zijn, maar dat lijkt me wat onrealistisch tbh.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:49 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, ik verwacht Cuenca nog niet deze zomer. Maar van de winter kan het best een optie zijn. Hij heeft volgende zomer nog maar 1 jaar contract, is in dat opzicht interessant. Ook omdat Boerrigter z'n contract afloopt dit seizoen. En het afwachten is wat er met Sana gaat gebeuren dit seizoen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm... even zoeken dan maar.
[..]
Dat is de tegenstander zand in de ogen strooien. Hij wordt de spitsquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm... even zoeken dan maar.
[..]
Wellicht, maar hij kan op de andere posities voorin ook goed uit de voeten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat is de tegenstander zand in de ogen strooien. Hij wordt de spits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |