Realistisch is gay man. Ik speel spellen om te ontsnappen aan de realiteit, niet om ermee geconfronteerd te worden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Woah dat ziet er bijna net zo realistisch uit als Enviro Bear 2000
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik moest lachen, vandaar de ''''
Ja echt dom spel he, beetje bootjes varen man daar word je toch direct homo van ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat is hier boeiend aan man? Serieus. Wat een kut spel, nu al. Ik heb IV 1 minuut gespeeld en toen uitgezet want het rijden was slecht uitgewerkt, en nu gaan ze bootjes varen en alles?
Nee dit spel zuigt zwaar. Sowieso komt er maar 1 spel uit in september wat de moeite waard is, Namelijk KINGDOM HEARTS HD 1.5 REMIX. De rest is onbelangrijk.
Daarnaast al die hipsters die nu mee gaan lopen, man, wees is anders.
Klacht is titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onterechte klacht
mensen die hier een spel voor nodig hebbenquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:22 schreef Jachtgeweer het volgende:
niet van games houden waar je gewoon willekeurige hoeren kan oppikken, neuken en vervolgens helemaal KAPOT MAKEN!!1
FIFAquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:49 schreef BalotelliFan het volgende:
Enige goede spel dat in september uitkomt is fifa.
Vlaggenroof
Kingdom Hearts
Nerds die geen fifa spelen
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:28 schreef Fokkingvet het volgende:
Er gaat niets boven Farm simulator
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |