Geen dank. Zonder mij had dit topic alleen als onderwerp GTA gehadquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:47 schreef delano.888 het volgende:
Dit is een goed topic geworden door al die geniale filmpjes
Doen ze niet. Spel is al uit in japan en vandaag een nieuwe trailer uitgekomen dus zit goed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:58 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
[..]
Als die kut japanners het niet weer uitstellen
Eens kijken of die op steam staat, af en toe zo'n spel spel zorgt ervoor dat je andere weer gaat waarderenquote:
Je weet het maar nooit, ze raakten gewoon hun bestanden kwijt de kneuzenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Doen ze niet. Spel is al uit in japan en vandaag een nieuwe trailer uitgekomen dus zit goed.
Van het orgineel? Ja klopt, dat had ik gelezen ja. Dat is wel een betje dom ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:56 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, ze raakten gewoon hun bestanden kwijt de kneuzen
Ik moest lachen, vandaar de ''quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef very het volgende:
[..]
Is en eens niet uit elkaar kunnen houden
Snap ook niet waarom ze geen back-ups haddenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Van het orgineel? Ja klopt, dat had ik gelezen ja. Dat is wel een betje dom ja.
Ik weet niet hoe dat gaat, maar ze hebben toch wel ergens een centraal magazijn waar alle (oude) spellen in liggen? of sowieso de data.. Al is het nog zo oud. Lijkt me sterk dat bedrijven oude modellen of oude software nergens hebben staan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:58 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze geen back-ups hadden
Dat doen de meeste bedrijven ook niet, voornamelijk hebben bedrijven wel 3 back-ups. Maarja Japannersquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat gaat, maar ze hebben toch wel ergens een centraal magazijn waar alle (oude) spellen in liggen? of sowieso de data.. Al is het nog zo oud. Lijkt me sterk dat bedrijven oude modellen of oude software nergens hebben staan.
Fixxed, naar waarheid.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS heeft geen smaak qua spellen
Gewoon savonds ff alle frustraties van die dag eruit werken door in GTA hoeren met een honkbalknuppel te bewerken
Je snapt niet echt wat een hipster is he?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat is hier boeiend aan man? Serieus. Wat een kut spel, nu al. Ik heb IV 1 minuut gespeeld en toen uitgezet want het rijden was slecht uitgewerkt, en nu gaan ze bootjes varen en alles?
Nee dit spel zuigt zwaar. Sowieso komt er maar 1 spel uit in september wat de moeite waard is, Namelijk KINGDOM HEARTS HD 1.5 REMIX. De rest is onbelangrijk.
Daarnaast al die hipsters die nu mee gaan lopen, man, wees is anders.
Klacht is titel.
Is sowieso waar, lekker al die botten breken en shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woah dat ziet er bijna net zo realistisch uit als Enviro Bear 2000quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |