niet haten op die swekkeboiquote:
Marokko is best een prima vakantieland in ieder geval.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:58 schreef CarbonC het volgende:
M.b.t. Marokko: ik zou het leuk vinden als ze daar eens een goede documentaireserie over zouden maken, zoals die er ook zijn over Rusland (1 2), Turkije (1 2) en India. Dan krijg je tenminste een redelijk goed beeld (denk ik) van een land.
Veel allochtonen hier cultiveren oude gewoonten uit hun oorspronkelijke land en beseffen niet dat die landen zich intussen enorm ontwikkeld hebben.
Als je toch bezig bent die van mij ookquote:
quote:
Yep, yep.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:09 schreef Champy het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent die van mij ook
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:10 schreef seto het volgende:
champy mag wel maar die andere fag niet
carbonc pls no
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:12 schreef seto het volgende:
[..]
zo'n beetje iedereen hier haat hem, waarom?
Zodat we altijd iemand hebben om te haten, en tegenaan te schoppen wanneer we willen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:12 schreef seto het volgende:
[..]
zo'n beetje iedereen hier haat hem, waarom?
No problem, I'm cool with that.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodat we altijd iemand hebben om te haten, en tegenaan te schoppen wanneer we willen.
Dat is nog eens een echte vent. Bukt gewoon zonder problemen voorover om te ontvangen.quote:
Meer omdat hij hier binnen kwam vallen en zich meteen als een randdebiel gedroeg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodat we altijd iemand hebben om te haten, en tegenaan te schoppen wanneer we willen.
u mad bro ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Meer omdat hij hier binnen kwam vallen en zich meteen als een randdebiel gedroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |