abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128783685
Post hier jouw (of van een bekende) meest vreemde/foute vakantieverhalen. Ik begin: Op Terschelling heeft zich het meest vreemde (dronkenmansverhaal) afgespeeld wat ik ken. Daar is de kameraad van mijn broertje ooit al eens poedelnaakt in z'n eentje slapend op de wc ergens in een restaurant 5 km van de camping waar ze vertoefden 1 dag nadat ze hem kwijt waren gevonden door een kampeerfamilie. De politie was in die tijd al ingelicht door de vrienden van mijn broertje en nadat die familie de politie had gebeld wisten ze de jongen weer bij z'n vrienden op de camping te deponeren. Tot op de dag van vandaag heeft hij geen idee hoe hij op die wc terecht is gekomen en waar z'n kleren + mobieltje zijn gebleven. Wat zijn jouw mooiste (dronken) verhalen?
Digo
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:58:03 #2
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_128783757
Gaat het nou over dronkenmans verhalen of over vakantie verhalen?
pi_128783807
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:58 schreef maickeltje het volgende:
Gaat het nou over dronkenmans verhalen of over vakantie verhalen?
Vakantieverhalen. Dat dronkenmansgedoe betrek ik eigenlijk weer veel te veel in dit topic omdat dat in mijn omgeving vaak nogal synoniem staat aan:"op vakantie gaan" laat je er dus niet door afleiden. OP iets te spontaan geschreven dus.
Digo
pi_128783875
Ik heb eens met m'n zatte kop in een Tsjechisch transformatorhuisje staan zeiken. Verder die avond nog verdwaald en uiteindelijk een wandeling gemaakt die ons in ieder geval 10 km buiten de stad bracht. Tijdens de terugweg nog eens bedacht dat we een stuk af konden snijden door over ergens over een hek heen te springen waardoor we op een of ander verlaten autokerkhof kwamen. Verlaten, op in ieder geval twee rottweilers na :')

En toen ook nog gewoon de volgende dag op kunnen staan zonder al te veel last van een kater. Mooie tijden.
pi_128784157
Ik gedraag mij altijd in het buitenland :)
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_128784164
Een Nederlander op vakantie is vaak dronken.
pi_128784174
Vooral als het goedkoop is.
pi_128784192
Heb ik nu het topic om zeep geholpen?
pi_128784234
Toen ik nog journalist was bij Voetbal International moest ik wel eens naar het Oostblok om wedstrijden te verslaan. Daar keek je dan je ogen uit en dat was niet om het goede voetbal wat daar gespeeld werd, want je had er de meest prachtige vrouwen rondlopen in van die nietsverhullende kleding. Afijn, hoe kan het ook anders...wij dus door zo'n beeldschone meid aangesproken en uiteindelijk worden we in al onze naïviteit door een taxichauffeur naar een buitenwijk van Boedapest gereden en afgezet bij zo'n etablissement waar ze voor rode sfeerverlichting en gouden palen hebben gekozen om de boel wat op te leuken.
Om half 5 liep ik met Kees Jansma strompelend die tent weer uit, maar we wisten daar natuurlijk de weg niet en al het openbaar vervoer reed niet meer op dat tijdstip. Toen hebben we op goed geluk maar een kant van het tramspoor gekozen en zijn we na 10km lopen uiteindelijk alsnog bij ons hotel beland. Dat had natuurlijk evengoed een enkeltje middle of nowhere kunnen zijn. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik weer in een hotelkamer kon liggen. Ja, Wilfred dat waren de cowboytijden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2013 01:39:14 ]
  woensdag 10 juli 2013 @ 01:36:55 #10
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_128784241
Dat heb ik nog nooit gehad eigenlijk.
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 10 juli 2013 @ 01:40:29 #11
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_128784282
Vorig jaar in Sunny Beach geweest samen met twee maten, op de laatste avond gingen we na het zuipen naar een seksclub toe. Zo'n chick vroeg aan me of ik een lapdance wilde en ik antwoordde instemmend. Vervolgens heb ik een paar minuten lang genoten maar toen moest ik betalen, maar toen bleek dat ik al mijn geld eerder die avond had uitgegeven aan drank, dus ik zo van :') toen gezegd dat ik mijn pinpas moest halen bij mijn hotel, nou ik heb nog nooit zo hard gerend (kwartier heen en kwartier terug :') ) Gepint en heb met een bezweet hoofd betaald en zijn toen weggegaan :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 01:40:44 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_128784286
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
Toen ik nog journalist was bij Voetbal International moest ik wel eens voor wedstrijden naar het Oostblok. Daar keek je dan je ogen uit, want je had er de meest prachtige vrouwen rondlopen in van die nietsverhullende kleding. Afijn, hoe kan het ook anders...wij dus door zo'n beeldschone meid aangesproken en uiteindelijk worden we in al onze naïviteit door een taxichauffeur naar een buitenwijk van Boedapest gereden en afgezet bij zo'n etablissement waar ze voor rode sfeerverlichting en gouden palen hebben gekozen om de boel wat op te leuken.
Om half 5 liep ik met Kees Jansma strompelend die tent weer uit, maar we wisten daar natuurlijk de weg niet en al het openbaar vervoer reed niet meer op dat tijdstip. Toen hebben we op goed geluk maar een kant van het tramspoor gekozen en zijn we na 10km lopen uiteindelijk alsnog bij ons hotel beland. Dat had natuurlijk evengoed een enkeltje middle of nowhere kunnen zijn. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik weer in een hotelkamer kon liggen. Ja, Wilfred dat waren de cowboytijden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_128784316
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
Toen ik nog journalist was bij Voetbal International moest ik wel eens naar het Oostblok om wedstrijden te verslaan. Daar keek je dan je ogen uit en dat was niet om het goede voetbal wat daar gespeeld werd, want je had er de meest prachtige vrouwen rondlopen in van die nietsverhullende kleding. Afijn, hoe kan het ook anders...wij dus door zo'n beeldschone meid aangesproken en uiteindelijk worden we in al onze naïviteit door een taxichauffeur naar een buitenwijk van Boedapest gereden en afgezet bij zo'n etablissement waar ze voor rode sfeerverlichting en gouden palen hebben gekozen om de boel wat op te leuken.
Je hebt toch ook een keer naakt met Eddy Poelman in bed gelegen?
  woensdag 10 juli 2013 @ 01:45:01 #15
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_128784326
quote:
Donderstraal toch op joh!
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_128784342
Kapiteintje vergeet trouwens nog te melden dat het hier gaat om studentes die een beetje Engels kunnen en door te hoereren nog proberen een zakcentje te verdienen. Kapiteintje stond in die tijd niet voor niets bekend als 'Captain Johnny D.'
  woensdag 10 juli 2013 @ 01:47:18 #17
395200 deadprez
One more rail
pi_128784355
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vorig jaar in Sunny Beach geweest samen met twee maten, op de laatste avond gingen we na het zuipen naar een seksclub toe. Zo'n chick vroeg aan me of ik een lapdance wilde en ik antwoordde instemmend. Vervolgens heb ik een paar minuten lang genoten maar toen moest ik betalen, maar toen bleek dat ik al mijn geld eerder die avond had uitgegeven aan drank, dus ik zo van :') toen gezegd dat ik mijn pinpas moest halen bij mijn hotel, nou ik heb nog nooit zo hard gerend (kwartier heen en kwartier terug :') ) Gepint en heb met een bezweet hoofd betaald en zijn toen weggegaan :')
waarom ben je terug gegaan? :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_128784368
Al die details gaan me wat te ver eerlijk gezegd.
pi_128784533
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Je hebt toch ook een keer naakt met Eddy Poelman in bed gelegen?
Ja, dat was ook zo'n verhaal. Dit speelde zich ook weer af op een soortgelijk reisje voor een wedstrijdverslag. Dit keer was dat om een Europese wedstrijd van PSV tegen Dinamo Kiev in Georgie te verslaan. Dat was toen nog een hele grote club dat Dinamo, met prachtige spelers als Kolotov en Buryak. Ja, die patatgeneratie waar jij deel van uitmaakt zal die namen ongetwijfeld niet kennen.

In ieder geval, wij kwamen daar aan in dat hotel en werden geholpen door een uiterst vriendelijke dame aan de receptie balie. Leuk om te zien ook René. Dus wij checken in op een 'double room'. Zo zei ze dat. Een 'double room'. Dus ik denk, nou dat moet dan maar. Normaal hadden we altijd een eigen kamer, maar bij wijze van uitzondering lagen we deze keer dus met z'n tweeen op één kamer. Nu kan ik heel slecht tegen snurken, dus ik zag de bui al hangen maar ik dacht: dat overleef ik wel zo'n avond aan de andere kant van de kamer in een ander bed. Dus wij komen op die kamer Wilfred, en ik zie daar een tweepersoonsbed staan...

Nu is er 1 ding wat ik niet ga doen en dat is bij een andere man in bed liggen. Maargoed, onder die sociale druk bezwijk je dan op dat moment en je kruipt er aan het einde van de avond met frisse tegenzin toch in. Uitendelijk ben ik dan na 3 uur stokstijf in bed gelegen te hebben toch in slaap gevallen, maar ik word me 's ochtends wakker van wat gegrom en gesteun en ik voel iets in m'n rug prikken. Dus ik draai me om en doe m'n ogen open en al m'n bloed trekt uit m'n gezicht. Eddy Poelman had dus de gewoonte om naakt te slapen en in al zijn ochtendeuforie was hij iets te dicht tegen me aangekropen. Ja Wilfred, ik wist niet hoe snel ik dat bed moest uitkomen. De rest van de week heb ik op de harde vloer geslapen met alleen een kussen onder m'n hoofd. Ik dacht: Dát nooit meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2013 02:09:40 ]
pi_128784577
tijdens het neuken tieten en tent ondergekotst en volgende ochtend alleen wakker geworden
pi_128784585
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 02:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

verhaal
haha jij bent in je reet gepakt door een homo :')
pi_128784633
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juli 2013 02:11 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
tijdens het neuken tieten en tent ondergekotst en volgende ochtend alleen wakker geworden
Just another day at the office. :Z
  woensdag 10 juli 2013 @ 02:45:40 #23
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_128784785
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 01:47 schreef deadprez het volgende:

[..]

waarom ben je terug gegaan? :')
Omdat mijn matties daar nog waren en die moesten daar van de beveiliging blijven tot ik terug was :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 02:48:08 #24
395200 deadprez
One more rail
pi_128784805
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 02:45 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Omdat mijn matties daar nog waren en die moesten daar van de beveiliging blijven tot ik terug was :')
dat is wel een goede reden om terug te gaan inderdaad
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:22:00 #25
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_128798138
Ik heb een x zo'n Maleisische gast een vis voor me laten bakken, daarna had ik nog honger en bestelde er 2 bij.

Heftig hard die vis op zo'n plaat gebakken met rode vissaus erbij.

Daar ben ik toch goed mee weggekomen 8)7
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_128798310
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 02:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja, dat was ook zo'n verhaal. Dit speelde zich ook weer af op een soortgelijk reisje voor een wedstrijdverslag. Dit keer was dat om een Europese wedstrijd van PSV tegen Dinamo Kiev in Georgie te verslaan. Dat was toen nog een hele grote club dat Dinamo, met prachtige spelers als Kolotov en Buryak. Ja, die patatgeneratie waar jij deel van uitmaakt zal die namen ongetwijfeld niet kennen.

In ieder geval, wij kwamen daar aan in dat hotel en werden geholpen door een uiterst vriendelijke dame aan de receptie balie. Leuk om te zien ook René. Dus wij checken in op een 'double room'. Zo zei ze dat. Een 'double room'. Dus ik denk, nou dat moet dan maar. Normaal hadden we altijd een eigen kamer, maar bij wijze van uitzondering lagen we deze keer dus met z'n tweeen op één kamer. Nu kan ik heel slecht tegen snurken, dus ik zag de bui al hangen maar ik dacht: dat overleef ik wel zo'n avond aan de andere kant van de kamer in een ander bed. Dus wij komen op die kamer Wilfred, en ik zie daar een tweepersoonsbed staan...

Nu is er 1 ding wat ik niet ga doen en dat is bij een andere man in bed liggen. Maargoed, onder die sociale druk bezwijk je dan op dat moment en je kruipt er aan het einde van de avond met frisse tegenzin toch in. Uitendelijk ben ik dan na 3 uur stokstijf in bed gelegen te hebben toch in slaap gevallen, maar ik word me 's ochtends wakker van wat gegrom en gesteun en ik voel iets in m'n rug prikken. Dus ik draai me om en doe m'n ogen open en al m'n bloed trekt uit m'n gezicht. Eddy Poelman had dus de gewoonte om naakt te slapen en in al zijn ochtendeuforie was hij iets te dicht tegen me aangekropen. Ja Wilfred, ik wist niet hoe snel ik dat bed moest uitkomen. De rest van de week heb ik op de harde vloer geslapen met alleen een kussen onder m'n hoofd. Ik dacht: Dát nooit meer.
Wat jij wou is een twin. Dat zijn twee losstaande bedden ;)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_128798438
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb een x zo'n Maleisische gast een vis voor me laten bakken, daarna had ik nog honger en bestelde er 2 bij.

Hoezo? Is het gevaarlijk om vis te laten bakken door Maleisiers?
Digo
pi_128800688
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:22 schreef Maikuuul het volgende:

Hendig sjieke slibtong zeker?
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:11:10 #29
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_128828546
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Hoezo? Is het gevaarlijk om vis te laten bakken door Maleisiers?
Nee totaal niet.

Ik ben er mooi mee weggekomen dat hij nog 2 andere vissen in zijn bak had liggen, hierdoor was mijn honger gestilt.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_128831219
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:11 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Nee totaal niet.

Ik ben er mooi mee weggekomen dat hij nog 2 andere vissen in zijn bak had liggen, hierdoor was mijn honger gestilt.
Gooien ze daar levende vissen op de BBQ of zijn dat alleen Thaise praktijken? (Uiteraard moet je ze schijnbaar ook met een stok slaan tot ze stilliggen)
404 - Not Found
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:36:10 #31
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_128832921
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:38 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Gooien ze daar levende vissen op de BBQ of zijn dat alleen Thaise praktijken? (Uiteraard moet je ze schijnbaar ook met een stok slaan tot ze stilliggen)
In beide landen heb ik ze nog nooit levende vissen in een pan zien gooien eigenlijk.

Maar de vis was wel heerlijk vers, maar niet zo vers dat hij spartelend op de bbq lag
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:57:59 #32
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_128835970
Reisgenoot ging nogal dronken in een zorgvuldig opgemaakte bloembak zitten. Eigenaar was daar niet tevreden mee. Het excuus luidde: "Sorry! Tourist!"

Omdat kotsverhalen nogal in lijken te zijn: met een vriend van me wilde ik een café binnenlopen. Op het moment dat ik de deurknop wil beetpakken doet iemand van binnenuit open, buigt zich voorover en kotst mijn schoenen vol. Commentaar van vriend: "Dat is nou typisch weer iets voor jou"

Ander kotsverhaal: we zaten nog érg laat bij de McD als er bij het tafeltje naast ons iemand ruzie krijgt met nóg een tafeltje verderop. Die persoon staat op, kotst keurig, zonder één spetter te morsen, het BIgMac bakje van de ruziezoeker vol, gaat zitten en eet zijn eigen 'eten' verder op. Wij waren te ver heen om er moeilijk over te doen, gingen ook gewoon met ons eigen 'eten' verder.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_128839352
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:11 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Nee totaal niet.

Dan ben je er echt verdomd goed mee weg gekomen inderdaad 8-) (huh :? )
Digo
pi_128842657
Tijdens vakantie op Terschelling ooit een bezopen gast lopen fucken :D die gast had zoveel gezopen dat hij geen idee had dat ie van achteren leefde :')

Op gegeven moment wilde hij terug naar de discotheek, hebben we hem een restaurant in laten lopen :') nadat ie daar snel naar de wc liep zijn we hem achterna gelopen, alzijn kleren gejat en hem daar achter gelaten :D ben benieuwd hoe die gast thuis is gekomen :')

Zal hem leren om teveel te zuipen :P
hardcoholic
pi_128846798
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:22 schreef Ferdii het volgende:
Tijdens vakantie op Terschelling ooit een bezopen gast lopen fucken :D die gast had zoveel gezopen dat hij geen idee had dat ie van achteren leefde :')

Hij voelde er niets van, bedoel je? Beetje dode vis idee?
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_128855417
quote:

Op gegeven moment wilde hij terug naar de discotheek, hebben we hem een restaurant in laten lopen :') nadat ie daar snel naar de wc liep zijn we hem achterna gelopen, alzijn kleren gejat en hem daar achter gelaten :D ben benieuwd hoe die gast thuis is gekomen :')

Zal hem leren om teveel te zuipen :P
Je hebt hem daar zitten uitkleden? :')
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:05:27 #37
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_128862699
Zo te zien heeft die gast nog geluk gehad dat jullie zijn kontje niet hebben vernaggeld.

Wie gaat er iemand uitkleden op de plee van een restaurant :')

Maakt het verhaal wel nog mooier!
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_128863120
Op vakantie in Rhodos, jaar of 12 geleden, ik was 21. We begonnen en eindigden het stappen daar iedere dag in de Engelse pub, aan het begin van de barstreet. Op een gegeven moment aan de praat geraakt met 2 Italiaanse milfs, de ene was 29, de ander 31. Die van 29 vroeg met een knipoog of ik mee naar het strand wilde, ik vroeg of de Paus katholiek was, dus wij naar het strand met zijn 2en. Die andere ging naar hun hotel.

Enfin, op het strand gepijpt door die milf, stond achteraf verbaasd dat ik hem in die staat omhoog kreeg, laat staan nog klaar kon komen ook, maar goed, om half 5 in de ochtend kwamen we van het strand af, en was het stil op straat, heel stil. Geen taxi' s meer, dus ik besloot de 5 kilometer naar het hotel maar te gaan lopen. Na een kwartiertje komt er ineens een wit autootje naast me rijden, met een kerel en een meid, ook Italianen, en die vroegen waar ik naar toe moest. Ze zouden me wel even brengen zeiden ze. Dus ik instappen.

Ik zat net in de auto, toen die gast die reed zei dat ze eerst ff ergens anders naartoe zouden rijden, om wat leuks te gaan doen. Ik had zoiets van hhmmmkay, maar geen gekke dingen zei ik, ik heb zwarte band karate (bs natuurlijk maar je moet toch wat zeggen). Oh vet, zei die gozer, ik ook! :') Ik zo, wtf, ok. Na een tijdje kwamen we bij een appartement, waar hun dus verbleven. Toen ik vroeg wat we nou eigelijk gingen doen had ik verwacht dat ze zouden zeggen dat ze een trio wilden (ik was kk zat dus helder denken ging natuurlijk niet), maar die gast zei dus, ja wacht maar ff, zie je zo wel.

Wij naar binnen, naar de keuken, ga maar zitten, wil je wat drinken vroegen ze, dus ik aan de sinas ofzo. Zo, zei die gast, en nu ga je zien wat we gaan doen. Pakt ie een doosje, en haalt er lange vloei, tip en wiet uit. Ik: _O_ Beter, daar heb ik echt superveel zin in nu ^O^ Niet beseffend dat het een recept is voor bad gaan op wiet, eerst jezelf de tyfus in zuipen en dan ook nog gaan blowen, maar goed. Hij dus jointje gedraaid, en gingen we lekker blowen. Nou ik heb het geweten hoor, die sloeg natuurlijk in als een bom, ik zag alles draaien en shit, kon niks meer helder zien. Dus na een uurtje hadden ze zoiets van we brengen hem toch maar ff naar zijn hotel. Dus ben ik netjes bij het hotel afgezet (na een kort ritje waarbij we volgens mij meer aan de verkeerde kant van de weg reden dan de goeie, aangezien die gozer ook totaal niet meer helder was) en liep ik de hotelkamer in. Mijn maten, wtf, waar kom jij vandaan, ik uitgelegd, tijdens het uitleggen over mijn nek gegaan, en toen maar gaan slapen.

Oh ja, nog iets, ik had dus in de auto gezegd dat ik zwarte band karate had, waarop die gozer dus zei van oh rlxd ik ook. Zaten we in de keuken te blowen, komt ie dus serieus met een boekje van de karateschool, met stempels van zwarte band, 3e dan, ik dacht echt dat ie net als ik aan het bullshitten was, maar hij was dus gewoon serieus. Was wel toffe gozer verder, zijn vriendin ook heel rlxd, maar ik was toch blij dat het zo was afgelopen, en niet dat ik met een bloedende anus ergens in een berm wakker was geworden.
pi_128864836
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:24 schreef Kper_Norci het volgende:
bla
ik zag zo aankomen dat die milf zijn vriendin was :') dan was je pas fucked geweest
i still see your shadows in my room
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:28:17 #40
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_128864901
quote:
Da's wel not done, iemand verkrachten ;(.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_128864942
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Op vakantie in Rhodos, jaar of 12 geleden, ik was 21. We begonnen en eindigden het stappen daar iedere dag in de Engelse pub, aan het begin van de barstreet. Op een gegeven moment aan de praat geraakt met 2 Italiaanse milfs, de ene was 29, de ander 31. Die van 29 vroeg met een knipoog of ik mee naar het strand wilde, ik vroeg of de Paus katholiek was, dus wij naar het strand met zijn 2en. Die andere ging naar hun hotel.

Enfin, op het strand gepijpt door die milf, stond achteraf verbaasd dat ik hem in die staat omhoog kreeg, laat staan nog klaar kon komen ook, maar goed, om half 5 in de ochtend kwamen we van het strand af, en was het stil op straat, heel stil. Geen taxi' s meer, dus ik besloot de 5 kilometer naar het hotel maar te gaan lopen. Na een kwartiertje komt er ineens een wit autootje naast me rijden, met een kerel en een meid, ook Italianen, en die vroegen waar ik naar toe moest. Ze zouden me wel even brengen zeiden ze. Dus ik instappen.

Ik zat net in de auto, toen die gast die reed zei dat ze eerst ff ergens anders naartoe zouden rijden, om wat leuks te gaan doen. Ik had zoiets van hhmmmkay, maar geen gekke dingen zei ik, ik heb zwarte band karate (bs natuurlijk maar je moet toch wat zeggen). Oh vet, zei die gozer, ik ook! :') Ik zo, wtf, ok. Na een tijdje kwamen we bij een appartement, waar hun dus verbleven. Toen ik vroeg wat we nou eigelijk gingen doen had ik verwacht dat ze zouden zeggen dat ze een trio wilden (ik was kk zat dus helder denken ging natuurlijk niet), maar die gast zei dus, ja wacht maar ff, zie je zo wel.

Wij naar binnen, naar de keuken, ga maar zitten, wil je wat drinken vroegen ze, dus ik aan de sinas ofzo. Zo, zei die gast, en nu ga je zien wat we gaan doen. Pakt ie een doosje, en haalt er lange vloei, tip en wiet uit. Ik: _O_ Beter, daar heb ik echt superveel zin in nu ^O^ Niet beseffend dat het een recept is voor bad gaan op wiet, eerst jezelf de tyfus in zuipen en dan ook nog gaan blowen, maar goed. Hij dus jointje gedraaid, en gingen we lekker blowen. Nou ik heb het geweten hoor, die sloeg natuurlijk in als een bom, ik zag alles draaien en shit, kon niks meer helder zien. Dus na een uurtje hadden ze zoiets van we brengen hem toch maar ff naar zijn hotel. Dus ben ik netjes bij het hotel afgezet (na een kort ritje waarbij we volgens mij meer aan de verkeerde kant van de weg reden dan de goeie, aangezien die gozer ook totaal niet meer helder was) en liep ik de hotelkamer in. Mijn maten, wtf, waar kom jij vandaan, ik uitgelegd, tijdens het uitleggen over mijn nek gegaan, en toen maar gaan slapen.

Oh ja, nog iets, ik had dus in de auto gezegd dat ik zwarte band karate had, waarop die gozer dus zei van oh rlxd ik ook. Zaten we in de keuken te blowen, komt ie dus serieus met een boekje van de karateschool, met stempels van zwarte band, 3e dan, ik dacht echt dat ie net als ik aan het bullshitten was, maar hij was dus gewoon serieus. Was wel toffe gozer verder, zijn vriendin ook heel rlxd, maar ik was toch blij dat het zo was afgelopen, en niet dat ik met een bloedende anus ergens in een berm wakker was geworden.
Midden in de nacht bij wildvreemden in de auto stappen in het buitenland, in je eentje en als je dronken bent: kan weinig mis gaan inderdaad ^O^ :P
pi_128865014
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:29 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Midden in de nacht bij wildvreemden in de auto stappen in het buitenland, in je eentje en als je dronken bent: kan weinig mis gaan inderdaad ^O^ :P
Geen moment bij stil gestaan toen :')
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:18:20 #43
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_128866545
Tijdens een taxirit in Marmaris Turkije, dronken uiteraard, er ergens achter komen dat dit niet de route is naar je hotel. Waarna die kerel stopt en een pistool op je ballen zet. Dat koste me omgerekend 20 euro en een hele lange wandeling naar het hotel terug.

Na een lange avond Lloret (laaaang geleden) 's ochtends wakker worden naast een maat van je en erachter komen dat je het bed ondergescheten hebt. Daarna snel naar de badkamer lopen om te pissen en daar op de grond drollen zien liggen waarbij zelfs een drol onder de wc bril.
(dit is eigenlijk een verhaal van een uur, maar dat komt niet over in tekst)

In een vechtpartij belanden met 2 Engelsen (zij begonnen uiteraard) en geholpen worden door de Turkse politie / winkeleigenaren, waarna je met z'n allen die gasten de tering in werkt. Was eigenaardig gezellig.

Aaah, herinneringen
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:51:01 #44
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_128869602
Was eens in Oostenrijk, bergwandelen/klimmen.
Zat op een top van iets van 3500 meter hoogte tussen rotsen en ijs een broodje te eten.

Zag een eind verderop op een gletsjer een groepje lopen, met touwen aan elkaar vast 4 man.
Besteede er verder weinig aandacht aan maar toen ik weer keek zag ik ineens de voorste in het niets vallen, een gletsjer spleet verborgen door de sneeuw schijnbaar, nummer 2 glijd er achteraan ook de spleet in. De andere twee konden net op tijd stuppen met nummer 3 aan de rand van de spleet, beiden op hun rug met ijzers in de sneeuw.

Het was te ver weg om zelf te kunnen helpen, zou me wel een uur duren om erbij te kunnen komen dus heb ik snel alarmnummer gebeld en locatie opgegeven...maar kon vrij vlot erna weer afbellen want nummer 2 kroop er alweer uit en even later met behulp van de drie kwam nummer 1 er ook weer uit. En niemand leek gewond te zijn dus kon de helikopter weer terug.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_128870933
In Italië: We waren met een groepje vrienden naar de lokale bar om daar wat te zuipen tot sluitingstijd. Op de weg terug naar onze camping (zo`n grote familiecamping aan het Gardameer) kwamen we een stelletje tegen (een Rus en een Italiaanse) die wij hebben uitgenodigd om nog wat te drinken. Aangekomen bij onze tent kwam er al vrij snel bewaking naar ons toe met de mededeling stil te zijn, waarop wij besloten wat flessen drank mee te nemen naar buiten de campingmuren.

Na wat gedronken en gepraat te hebben kwam er nog een andere Italiaanse kerel bij zitten, die beweerde professioneel voetballer bij Brescia te zijn. We weten nog steeds niet of dat waar is, maar het maakt het verhaal wel mooier. De beste man had ook wiet bij zich waar we allen van hebben genoten. Opeens zei dat Italiaanse meisje dat we haar mochten feliciteren, omdat ze zwanger was van die Rus, waarop een vriend een fles drank uit haar handen trok met de opmerking dat ze dan niet moet drinken. Na de geruststellende woorden dat ze slechts een maand zwanger was heeft hij de fles weer teruggegeven zodat het drinkgelag verder kon gaan :')

De herinneringen worden hier wel wat vaag, maar ik kan me nog goed voor de geest halen dat ik vijf seconden lang, in een vlot tempo, drank moest zuipen uit een fles. De reden is me alleen ontschoten. Er werd alleen fucking langzaam geteld dus werd er vrij zat van. Mijn volgende herinnering is dat ik `s ochtends vroeg wakker wordt gemaakt door mijn vrienden, terwijl ik buiten op mijn luchtbed lag met lege drankflessen om mij heen. Alle gezinnetjes met kinderen waren zeer opgelucht dat wij na 2 nachten de camping weer verlieten.

Een andere korte anekdote gaat over een vriend van me en ik die als enige nog de kroeg in zijn gedoken op een avond in Siofok, Hongarije. We hadden al het nodige op, maar ik besloot die vriend te verrassen met wat drinken. Ik zei dat hij aan een tafel moest zitten, maar dat hij niet mocht kijken naar wat ik bestelde, omdat de verrassing er dan af zou zijn. Hij stemde er mee een op één voorwaarde: ik mocht geen meter bier halen, omdat dat te veel zou zijn. Pas nadat ik met veel bombarie de drank op tafel zette, kwam hij er achter dat je er ook twee meter bier kon bestellen. We hebben veel vrienden gemaakt die nacht.

[ Bericht 15% gewijzigd door Gesloten op 12-07-2013 14:39:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')