Vakantieverhalen. Dat dronkenmansgedoe betrek ik eigenlijk weer veel te veel in dit topic omdat dat in mijn omgeving vaak nogal synoniem staat aan:"op vakantie gaan" laat je er dus niet door afleiden. OP iets te spontaan geschreven dus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:58 schreef maickeltje het volgende:
Gaat het nou over dronkenmans verhalen of over vakantie verhalen?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
Toen ik nog journalist was bij Voetbal International moest ik wel eens voor wedstrijden naar het Oostblok. Daar keek je dan je ogen uit, want je had er de meest prachtige vrouwen rondlopen in van die nietsverhullende kleding. Afijn, hoe kan het ook anders...wij dus door zo'n beeldschone meid aangesproken en uiteindelijk worden we in al onze naïviteit door een taxichauffeur naar een buitenwijk van Boedapest gereden en afgezet bij zo'n etablissement waar ze voor rode sfeerverlichting en gouden palen hebben gekozen om de boel wat op te leuken.
Om half 5 liep ik met Kees Jansma strompelend die tent weer uit, maar we wisten daar natuurlijk de weg niet en al het openbaar vervoer reed niet meer op dat tijdstip. Toen hebben we op goed geluk maar een kant van het tramspoor gekozen en zijn we na 10km lopen uiteindelijk alsnog bij ons hotel beland. Dat had natuurlijk evengoed een enkeltje middle of nowhere kunnen zijn. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik weer in een hotelkamer kon liggen. Ja, Wilfred dat waren de cowboytijden.
Je hebt toch ook een keer naakt met Eddy Poelman in bed gelegen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
Toen ik nog journalist was bij Voetbal International moest ik wel eens naar het Oostblok om wedstrijden te verslaan. Daar keek je dan je ogen uit en dat was niet om het goede voetbal wat daar gespeeld werd, want je had er de meest prachtige vrouwen rondlopen in van die nietsverhullende kleding. Afijn, hoe kan het ook anders...wij dus door zo'n beeldschone meid aangesproken en uiteindelijk worden we in al onze naïviteit door een taxichauffeur naar een buitenwijk van Boedapest gereden en afgezet bij zo'n etablissement waar ze voor rode sfeerverlichting en gouden palen hebben gekozen om de boel wat op te leuken.
Om half 5 liep ik met Kees Jansma strompelend die tent weer uit, maar we wisten daar natuurlijk de weg niet en al het openbaar vervoer reed niet meer op dat tijdstip. Toen hebben we op goed geluk maar een kant van het tramspoor gekozen en zijn we na 10km lopen uiteindelijk alsnog bij ons hotel beland. Dat had natuurlijk evengoed een enkeltje middle of nowhere kunnen zijn. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik weer in een hotelkamer kon liggen. Ja, Wilfred dat waren de cowboytijden.
Donderstraal toch op joh!quote:
waarom ben je terug gegaan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vorig jaar in Sunny Beach geweest samen met twee maten, op de laatste avond gingen we na het zuipen naar een seksclub toe. Zo'n chick vroeg aan me of ik een lapdance wilde en ik antwoordde instemmend. Vervolgens heb ik een paar minuten lang genoten maar toen moest ik betalen, maar toen bleek dat ik al mijn geld eerder die avond had uitgegeven aan drank, dus ik zo vantoen gezegd dat ik mijn pinpas moest halen bij mijn hotel, nou ik heb nog nooit zo hard gerend (kwartier heen en kwartier terug
) Gepint en heb met een bezweet hoofd betaald en zijn toen weggegaan
Ja, dat was ook zo'n verhaal. Dit speelde zich ook weer af op een soortgelijk reisje voor een wedstrijdverslag. Dit keer was dat om een Europese wedstrijd van PSV tegen Dinamo Kiev in Georgie te verslaan. Dat was toen nog een hele grote club dat Dinamo, met prachtige spelers als Kolotov en Buryak. Ja, die patatgeneratie waar jij deel van uitmaakt zal die namen ongetwijfeld niet kennen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een keer naakt met Eddy Poelman in bed gelegen?
Just another day at the office.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:11 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
tijdens het neuken tieten en tent ondergekotst en volgende ochtend alleen wakker geworden
Omdat mijn matties daar nog waren en die moesten daar van de beveiliging blijven tot ik terug wasquote:
dat is wel een goede reden om terug te gaan inderdaadquote:Op woensdag 10 juli 2013 02:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Omdat mijn matties daar nog waren en die moesten daar van de beveiliging blijven tot ik terug was
Wat jij wou is een twin. Dat zijn twee losstaande beddenquote:Op woensdag 10 juli 2013 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat was ook zo'n verhaal. Dit speelde zich ook weer af op een soortgelijk reisje voor een wedstrijdverslag. Dit keer was dat om een Europese wedstrijd van PSV tegen Dinamo Kiev in Georgie te verslaan. Dat was toen nog een hele grote club dat Dinamo, met prachtige spelers als Kolotov en Buryak. Ja, die patatgeneratie waar jij deel van uitmaakt zal die namen ongetwijfeld niet kennen.
In ieder geval, wij kwamen daar aan in dat hotel en werden geholpen door een uiterst vriendelijke dame aan de receptie balie. Leuk om te zien ook René. Dus wij checken in op een 'double room'. Zo zei ze dat. Een 'double room'. Dus ik denk, nou dat moet dan maar. Normaal hadden we altijd een eigen kamer, maar bij wijze van uitzondering lagen we deze keer dus met z'n tweeen op één kamer. Nu kan ik heel slecht tegen snurken, dus ik zag de bui al hangen maar ik dacht: dat overleef ik wel zo'n avond aan de andere kant van de kamer in een ander bed. Dus wij komen op die kamer Wilfred, en ik zie daar een tweepersoonsbed staan...
Nu is er 1 ding wat ik niet ga doen en dat is bij een andere man in bed liggen. Maargoed, onder die sociale druk bezwijk je dan op dat moment en je kruipt er aan het einde van de avond met frisse tegenzin toch in. Uitendelijk ben ik dan na 3 uur stokstijf in bed gelegen te hebben toch in slaap gevallen, maar ik word me 's ochtends wakker van wat gegrom en gesteun en ik voel iets in m'n rug prikken. Dus ik draai me om en doe m'n ogen open en al m'n bloed trekt uit m'n gezicht. Eddy Poelman had dus de gewoonte om naakt te slapen en in al zijn ochtendeuforie was hij iets te dicht tegen me aangekropen. Ja Wilfred, ik wist niet hoe snel ik dat bed moest uitkomen. De rest van de week heb ik op de harde vloer geslapen met alleen een kussen onder m'n hoofd. Ik dacht: Dát nooit meer.
Hoezo? Is het gevaarlijk om vis te laten bakken door Maleisiers?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb een x zo'n Maleisische gast een vis voor me laten bakken, daarna had ik nog honger en bestelde er 2 bij.
Heftig hard die vis op zo'n plaat gebakken met rode vissaus erbij.
Daar ben ik toch goed mee weggekomen
Hendig sjieke slibtong zeker?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb een x zo'n Maleisische gast een vis voor me laten bakken, daarna had ik nog honger en bestelde er 2 bij.
Heftig hard die vis op zo'n plaat gebakken met rode vissaus erbij.
Daar ben ik toch goed mee weggekomen
Nee totaal niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hoezo? Is het gevaarlijk om vis te laten bakken door Maleisiers?
Gooien ze daar levende vissen op de BBQ of zijn dat alleen Thaise praktijken? (Uiteraard moet je ze schijnbaar ook met een stok slaan tot ze stilliggen)quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Ik ben er mooi mee weggekomen dat hij nog 2 andere vissen in zijn bak had liggen, hierdoor was mijn honger gestilt.
In beide landen heb ik ze nog nooit levende vissen in een pan zien gooien eigenlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:38 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Gooien ze daar levende vissen op de BBQ of zijn dat alleen Thaise praktijken? (Uiteraard moet je ze schijnbaar ook met een stok slaan tot ze stilliggen)
Dan ben je er echt verdomd goed mee weg gekomen inderdaadquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Ik ben er mooi mee weggekomen dat hij nog 2 andere vissen in zijn bak had liggen, hierdoor was mijn honger gestilt.
Hij voelde er niets van, bedoel je? Beetje dode vis idee?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:22 schreef Ferdii het volgende:
Tijdens vakantie op Terschelling ooit een bezopen gast lopen fuckendie gast had zoveel gezopen dat hij geen idee had dat ie van achteren leefde
Je hebt hem daar zitten uitkleden?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:22 schreef Ferdii het volgende:
Tijdens vakantie op Terschelling ooit een bezopen gast lopen fuckendie gast had zoveel gezopen dat hij geen idee had dat ie van achteren leefde
Op gegeven moment wilde hij terug naar de discotheek, hebben we hem een restaurant in laten lopennadat ie daar snel naar de wc liep zijn we hem achterna gelopen, alzijn kleren gejat en hem daar achter gelaten
ben benieuwd hoe die gast thuis is gekomen
Zal hem leren om teveel te zuipen
ik zag zo aankomen dat die milf zijn vriendin wasquote:
Da's wel not done, iemand verkrachtenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:22 schreef Ferdii het volgende:
Midden in de nacht bij wildvreemden in de auto stappen in het buitenland, in je eentje en als je dronken bent: kan weinig mis gaan inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Op vakantie in Rhodos, jaar of 12 geleden, ik was 21. We begonnen en eindigden het stappen daar iedere dag in de Engelse pub, aan het begin van de barstreet. Op een gegeven moment aan de praat geraakt met 2 Italiaanse milfs, de ene was 29, de ander 31. Die van 29 vroeg met een knipoog of ik mee naar het strand wilde, ik vroeg of de Paus katholiek was, dus wij naar het strand met zijn 2en. Die andere ging naar hun hotel.
Enfin, op het strand gepijpt door die milf, stond achteraf verbaasd dat ik hem in die staat omhoog kreeg, laat staan nog klaar kon komen ook, maar goed, om half 5 in de ochtend kwamen we van het strand af, en was het stil op straat, heel stil. Geen taxi' s meer, dus ik besloot de 5 kilometer naar het hotel maar te gaan lopen. Na een kwartiertje komt er ineens een wit autootje naast me rijden, met een kerel en een meid, ook Italianen, en die vroegen waar ik naar toe moest. Ze zouden me wel even brengen zeiden ze. Dus ik instappen.
Ik zat net in de auto, toen die gast die reed zei dat ze eerst ff ergens anders naartoe zouden rijden, om wat leuks te gaan doen. Ik had zoiets van hhmmmkay, maar geen gekke dingen zei ik, ik heb zwarte band karate (bs natuurlijk maar je moet toch wat zeggen). Oh vet, zei die gozer, ik ook!Ik zo, wtf, ok. Na een tijdje kwamen we bij een appartement, waar hun dus verbleven. Toen ik vroeg wat we nou eigelijk gingen doen had ik verwacht dat ze zouden zeggen dat ze een trio wilden (ik was kk zat dus helder denken ging natuurlijk niet), maar die gast zei dus, ja wacht maar ff, zie je zo wel.
Wij naar binnen, naar de keuken, ga maar zitten, wil je wat drinken vroegen ze, dus ik aan de sinas ofzo. Zo, zei die gast, en nu ga je zien wat we gaan doen. Pakt ie een doosje, en haalt er lange vloei, tip en wiet uit. Ik:Beter, daar heb ik echt superveel zin in nu
Niet beseffend dat het een recept is voor bad gaan op wiet, eerst jezelf de tyfus in zuipen en dan ook nog gaan blowen, maar goed. Hij dus jointje gedraaid, en gingen we lekker blowen. Nou ik heb het geweten hoor, die sloeg natuurlijk in als een bom, ik zag alles draaien en shit, kon niks meer helder zien. Dus na een uurtje hadden ze zoiets van we brengen hem toch maar ff naar zijn hotel. Dus ben ik netjes bij het hotel afgezet (na een kort ritje waarbij we volgens mij meer aan de verkeerde kant van de weg reden dan de goeie, aangezien die gozer ook totaal niet meer helder was) en liep ik de hotelkamer in. Mijn maten, wtf, waar kom jij vandaan, ik uitgelegd, tijdens het uitleggen over mijn nek gegaan, en toen maar gaan slapen.
Oh ja, nog iets, ik had dus in de auto gezegd dat ik zwarte band karate had, waarop die gozer dus zei van oh rlxd ik ook. Zaten we in de keuken te blowen, komt ie dus serieus met een boekje van de karateschool, met stempels van zwarte band, 3e dan, ik dacht echt dat ie net als ik aan het bullshitten was, maar hij was dus gewoon serieus. Was wel toffe gozer verder, zijn vriendin ook heel rlxd, maar ik was toch blij dat het zo was afgelopen, en niet dat ik met een bloedende anus ergens in een berm wakker was geworden.
Geen moment bij stil gestaan toenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Midden in de nacht bij wildvreemden in de auto stappen in het buitenland, in je eentje en als je dronken bent: kan weinig mis gaan inderdaad![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |