Dat is Geerthumor, rollen ergens neerleggen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Joodse zeerollen, gesponsord door Geert W?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef Kenju het volgende:
Lijkt iemand met een flinke hersencapaciteit...
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef Kenju het volgende:
Hij doet me aan het monster van Frankenstein denken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef Kenju het volgende:
Hermanquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij doet me aan het monster van Frankenstein denken.
Daar kan Ivo niet aan tippenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
Respect dat hij herbreeuws, grieks en armeens kan.
Het valt mij op dat elke dag iemand over het geloof komt praten, en Andries stelt altijd dezelfde vragen...quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef Kenju het volgende:
Knevel vraagt om legitimiteit voor zijn geloof. Puur persoonlijk ipv een relevante vraag.
Er is gewoon geen concreet historisch bewijs dat Jezus bestaan heeft. Ze gaan er op basis van redelijkheid van uit, maar m.i. zit daar een flink stuk aan invloed van gelovigen bij...
Welkom bij de EOquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Het valt mij op dat elke dag iemand over het geloof komt praten, en Andries stelt altijd dezelfde vragen...
Ze zouden Henny Huisman eens moeten uitnodigen hoe het nu met zijn zoektocht gaat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Het valt mij op dat elke dag iemand over het geloof komt praten, en Andries stelt altijd dezelfde vragen...
Ja, dat zou ik wel interessant vinden. Maar graag dan ook kritische vragen aan Henny. Mag van mij de enige gast zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zouden Henny Huisman eens moeten uitnodigen hoe het nu met zijn zoektocht gaat.
quote:Vrijdagavond in de uitzending: wielrenster Marianne Vos wil de Tour de France voor vrouwen nieuw leven inblazen. Parlementair redacteur Thijs Niemantsverdriet blikt terug op het politieke seizoen.
quote:Wouter Bos is maandag de eerste gastpresentator van Knevel & Van den Brink. Hij zal de vakantie vierende Andries Knevel vervangen en samen presenteren met Tijs van den Brink. Dat heeft de EO vandaag bekendgemaakt. Ook de andere gastpresentatoren die in de eerste week presenteren, zijn bekend geworden. Kees Jansma komt dinsdag, op woensdag is Johan Derksen van de partij, op donderdag komt Leontien Zijlaard langs en op vrijdag is Maarten van Rossem er.
+quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |