Jammer dat de woorden die hij gebruikt een kulverhaal verkondigenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:41 schreef Stiggie het volgende:
Dit is wel een PVV-er die uit zijn woorden komt. Das wel zeldzaam opzich
Hij zal ook wel een lonsdale trainingspak hebben gedragenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef marcodej het volgende:
Machiel had vroeger een oorbelletje zo te zien. Typisch.
Australian.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal ook wel een lonsdale trainingspak hebben gedragen
Dit. En ook de irritante electorale truukjes door steeds 'PvdA' te zeggen. De kracht van het argument is totaal niet belangrijk voor de PVV, met als gevolg dat andere partijen hun geluid gaan aanpassen om alleen maar een antwoord te geven op dat geluid. Normaal beleid betogen is dan geen tijd meer voor...quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat de woorden die hij gebruikt een kulverhaal verkondigen
Dat is een vreemd gegeven inderdaad. Je kan het wel terugvragen, maar dat is zo'n gedoe waardoor veel mensen iets hebben van 'laat dan maar'..quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:45 schreef Specularium het volgende:
Ik las ergens dat zonne-energie ook extra belast gaat worden.
Kap eens met dat soort onzin.
Ik heb geen idee hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gehoord?
Het lijkt me zo frustrerend om met dit soort figuren te debatteren, er is geen eer aan te behalen... en dan tikken ze ook nog 20 zetels binnenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef alors het volgende:
Zo jammer dat zo'n gek spreektijd krijgtdit is echt lachwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |