Tuurlijk. Domme mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Vandaar ook het toenemend aantal domme mensen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:14 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/groups/445258742239678/
Moeder was erbij toen dat meisje erop ging spelen.
Als er een boom voor een school staat en er pleurt een kind uit, moet die dan ook weg?
ja, die aflevering heb ik toen ook gezienquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Net zoals dit
KLB / NS verantwoordelijk voor beenwond jongen (14)
Moet je die reacties in dat topic eens zien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die aflevering heb ik toen ook gezien
straks gaan ouders nog klagen dat prikkeldraad verboden moet worden omdat je je er aan kan bezeren
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:16 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]welke koelie tjapt dit danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chloro boy tell 'emquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
Denk niet dat moslims moeite hebben met het zien van (plaatjes van) eten, weenie. Het is niet alsof het nieuw voor ze is en dat ze zichzelf 'straffen' door te vasten ofzo.
I got your back, bby.quote:
Zoals bij alles het geval isquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Net zoals dit
KLB / NS verantwoordelijk voor beenwond jongen (14)
Tenenkrommendquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:14 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/groups/445258742239678/
Moeder was erbij toen dat meisje erop ging spelen.
Als er een boom voor een school staat en er pleurt een kind uit, moet die dan ook weg?
Wat? Ziet er wel heel verkeerd uit.quote:
Ja, misselijkmakendquote:
dat kunstwerk helpt met de opvoeding op gebieden waar de ouders verzaken namelijk niet spelen op kunstwerkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk. Domme mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Vandaar ook het toenemend aantal domme mensen.
[ afbeelding ]
Pedofinder General. Zoek eens op op youtube.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, misselijkmakendvroeger kon dat nog blijkbaar.
Dit soort dingen doe ik liever niet op werkquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Pedofinder General. Zoek eens op op youtube.
Maar thuis wel?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort dingen doe ik liever niet op werk
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:24 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)pe-op-Facebook.dhtml
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/PiemelsTekenenOpDeNrc
fucking genius
Ik ben een beetje zoals dezequote:Op woensdag 10 juli 2013 13:26 schreef Chai het volgende:
Ik deed dat in de tweede ook, samen met een vriendin.Maar dan in schriften en zo. Als het weer eens saai was op school.
Ms was die keukenboergast daarom wel zo geïnteresseerd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben een beetje zoals deze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:29 schreef KloonJonguh het volgende:
Ok, vandaag was 'mijn dag'.
Ze begon weer te zeuren en te zeuren, heb gezegd dat ik vandaag ga nadenken of ik nog wel bij d'er wilt zijn en een relatie met haar wilt. Nou, echt, als ik nu een screenshot kon maken van de WhatsApp berichtjes die zij mij stuurde. 'Wij kappen helemaal niet!', 'Dat bepaal jij helemaal niet!', 'Wie denk je wel niet dat je bent?'.
Dus, net weer. "Ik ga slapen. Het is dus niet uit, he. De dag is voorbij." Dus, toen heb ik het maar uit gemaakt. Krijg nu alleen maar spam met 'Alsjeblieft niet', 'Geef me nog een kans', 'ik smeek het je' en 'ik doe alles voor je'.
Wie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat topic is juist weer gekickt door degene die het wel was.
Nee precies, is van een vage Britse serie maar is een soort parodie op onze hedendaagse pedo obsessie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort dingen doe ik liever niet op werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |