Ja dat heb ik ook wel. Maar gister werd hij elk uur bezweet wakker, dat was ook zielig... Nadat ik het pakje uit had gedaan, heb ik wel een lakentje over hem heen gelegd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Susie het volgende:
Ik ben dan toch altijd "bang" dat ze het 's nachts koud gaat krijgen. Ik trek ook vaak de deken 's nachts over mij heen omdat ik het kouder krijg, daarom in ieder geval de slaapzak.
Volgens mij is een psz inderdaad bedoeld voor kindjes die niet naar een kdv gaan. Om ze de gelegenheid te geven ook in een groep mee te draaien, ook een beetje als voorbereiding op de kleuterschool. Ik ga M in ieder geval niet naar een psz brengen, veel te zonde om hem op mijn vrije dag te moeten missen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Susie het volgende:
Volgens mij hadden we het er laatst ook een keer over? Of heb ik het gelezen in het peutertopic? Anouk zit al op een kdv, is een psz dan echt nog nodig? Zie de toegevoegde waarde eigenlijk niet zo, omdat ze dus al veel interactie met andere kindjes heeft en veel tekent, knutselt etc etc.
Wij hebben M een half jaar geleden al ingeschreven, hij had één van de laatste plekkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:02 schreef Mevr_Mus het volgende:
psz zou ik ook doen als een kindje naar naar een kdv gaat en dan met name voor het sociale aspect en het wennen aan een groep.
Zijn jullie trouwens ook als met keuze basisschool bezig? Wij steken nog even onze kop in het zand, maar geloof dat wij ons wel moeten gaan oriënteren, willen we nog keus hebbenIk wil me nog helemaal niet met school bezighouden
Was maar heel even hoor, daarna ging ie naar bed en kreeg ie gewoon weer een luier aan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 06:45 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara liep M nu zonder luier. Vond hij dat net gek? Ging dat goed. Je kunt toch vast een nieuwe baan vinden.
Ja, in februari al. Eén school maar, en die zag er prima uit en sloot aan bij onze wensen, dus daar is M ingeschreven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:05 schreef bitterend het volgende:
CS ben je al wezen kijken op de scholen?
Gaan we ook zeker doen. E wordt tweetalig opgevoed en daarom vind ik het wel fijn als er ook op school aandacht voor is. NIet dat hij in groep 7 moet beginnen met het niveau: "hello, I am E" wat de oudste dus afgelopen jaar had.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:23 schreef PureEvil het volgende:
@Bitterend, onze box is nogal gammel aan het worden, en ze heeft bij zo'n zijkant de onderkant losgekregen, en is daar dus uitgekropen![]()
@ Roosje, misschien eens langsgaan bij een aantal scholen en gewoon vragen ofdat ze engels geven vanaf de kleuterklas? En zo niet, ofdat ze er mee bezig zijn? De school van W & J is er nu ook mee bezig, maar dat duurt nog een aantal jaren zei ze (kost natuurlijk ook weer een hoop geld..)
Ze leren het wel ontzettend snel trouwens, dat engels, echt leuk
Ruilen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:37 schreef Kyara het volgende:
M doet veel met rechts. Hoop dat dat nog verandert want met 2 linkshandige ouders is dat ook niet zo handig....
ik ook!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:47 schreef Kyara het volgende:
Ik ben aan mijn kant ook de enige linkshandige in de familie.
Vind ik ook belangrijk!! zodat ze met opa en oma kan kletsen (die spreken engels, frans en hebreeuws) daarom dat we naar de openbare school neigen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:40 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Gaan we ook zeker doen. E wordt tweetalig opgevoed en daarom vind ik het wel fijn als er ook op school aandacht voor is. NIet dat hij in groep 7 moet beginnen met het niveau: "hello, I am E" wat de oudste dus afgelopen jaar had.
Wel fijn als ze met opa en oma kan kletsen :-)quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:53 schreef bitterend het volgende:
[..]
Vind ik ook belangrijk!! zodat ze met opa en oma kan kletsen (die spreken engels, frans en hebreeuws) daarom dat we naar de openbare school neigen.
Verschillende sites geven hetzelfde aan: dat de voorkeurshand na de lateralisatiefase ontwikkeld is (fase van 6-8 jaar). De site voor linkshandigen geeft aan dat je al eerder een voorkeur kunt zien (bijvoorbeeld al vanaf 18 maanden, tijdens het tekenen, bouwen, enz.), maar dat het pas zeker is rond de 6 jaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:35 schreef Clubsoda het volgende:
Beginnen jullie dreumesjes al een voorkeurshand te krijgen. M doet praktisch alles met links, maar heb geen idee of dat blijvend is of dat dat nog wisselt op deze leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |