SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ik kom alleen als bulbjes komtFlauwerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent stiekem ook gewoon nog aan het weerwolvenquote:
Neen, er zijn een paar spelbrekers bij dit jaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij bent stiekem ook gewoon nog aan het weerwolven
Flauwerds.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Neen, er zijn een paar spelbrekers bij dit jaar.
Lang leve defensie... hoezo ik heb ook een aantal doosjes meequote:Op zondag 11 augustus 2013 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
superchill man op zo'n space avondjeJe wilt niet weten hoeveel vrienden je daarmee maakt.
Ik zal de crew van "Mister B" ook inlichten dat ze morgenavond om 23u links bij de Hema moeten gaan staanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen, morgenavond 23u linkerzuil HEMA. Ik heb geen bordje meer gemaakt dus spreek elkaar maar aan met "Heb jij hier ook om elf uur afgesproken?"
Veiligheid boven alles!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
Ik neem wel een post-it mee anders die ik op die zuil plak.
Tofquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen, morgenavond 23u linkerzuil HEMA. Ik heb geen bordje meer gemaakt dus spreek elkaar maar aan met "Heb jij hier ook om elf uur afgesproken?"
Oe, daar zou ik dan wel weer bij willen zijn, tof spel!quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Same. Maar waarschijnlijk ben ik dan aan het weerwolven met de groep
Mwehe. Zo, de tent staat inmiddels sinds n uurtjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen, morgenavond 23u linkerzuil HEMA. Ik heb geen bordje meer gemaakt dus spreek elkaar maar aan met "Heb jij hier ook om elf uur afgesproeken?"
Ben nu eten halen. Staan met een hele groep op camping 3. Tot vanavond.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:25 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Mwehe. Zo, de tent staat inmiddels sinds n uurtje, wie weet zien jullie mij (met vriend dan ws) vnvnd ook op de meet. En anders veel plezier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |