Ik vind Locadia geen bijzondere speler. Die wordt te veel gehyped.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Locadia ook al zijn tweede voor open doel zowat...
Het feit dat jij al met teksten aankomt van: ''Ga je moeder eens pijpen'' toont meer aan dat jij zieliger bent dan GGMM.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Locadia geen bijzondere speler. Die wordt te veel gehyped.
Je moet wat als er niks in de A- of B-jeugd rondloopt, hé.
Owjeej hebben we nog een rebel.quote:
Beter als vorig jaar in het Jan Louwers in elk geval. Maar het is niet echt een derby omdat er weinig concurrentiegevoel of haat tussen de clubs is. Deze wedstrijd is meestal meer een gezellig gezinsuitje.quote:
Ik hoorde net ook al dat mijn moeder een hoer zou zijn. Niks van aantrekken...die jochies hebben het gewoon warm, denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het feit dat jij al met teksten aankomt van: ''Ga je moeder eens pijpen'' toont meer aan dat jij zieliger bent dan GGMM.
Iemand met een andere mening is een rebel? Ze zijn hier nog geen steek verder gekomen, blijkt.quote:
Jij zou toch optyfen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik hoorde net ook al dat mijn moeder een hoer zou zijn. Niks van aantrekken...die jochies hebben het gewoon warm, denk ik.
idd. Leuk dat hij de spelers van Eindhoven alle hoeken van het veld laat zien maar nu nog tegen het linkerrijtje laten zienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
Bakkalli is trouwens serieus wel een talentje, ben benieuwd hoe hij tegen het Eredivisie-niveau gaat presteren.
Opgeleid door Standard Luik, inderdaad een hele goeie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
Bakkalli is trouwens serieus wel een talentje, ben benieuwd hoe hij tegen het Eredivisie-niveau gaat presteren.
Sinds 12de bij PSV.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Opgeleid door Standaard Luik, inderdaad een hele goeie.
Dit dus. Fijn dat je het ook met een realistische blik kunt beschouwen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd. Leuk dat hij de spelers van Eindhoven alle hoeken van het veld laat zien maar nu nog tegen het linkerrijtje laten zien
Dat heeft Luik goed gedaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Opgeleid door Standard Luik, inderdaad een hele goeie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |