Ik vind Locadia geen bijzondere speler. Die wordt te veel gehyped.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Locadia ook al zijn tweede voor open doel zowat...
Het feit dat jij al met teksten aankomt van: ''Ga je moeder eens pijpen'' toont meer aan dat jij zieliger bent dan GGMM.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Locadia geen bijzondere speler. Die wordt te veel gehyped.
Je moet wat als er niks in de A- of B-jeugd rondloopt, hé.
Owjeej hebben we nog een rebel.quote:
Beter als vorig jaar in het Jan Louwers in elk geval. Maar het is niet echt een derby omdat er weinig concurrentiegevoel of haat tussen de clubs is. Deze wedstrijd is meestal meer een gezellig gezinsuitje.quote:
Ik hoorde net ook al dat mijn moeder een hoer zou zijn. Niks van aantrekken...die jochies hebben het gewoon warm, denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het feit dat jij al met teksten aankomt van: ''Ga je moeder eens pijpen'' toont meer aan dat jij zieliger bent dan GGMM.
Iemand met een andere mening is een rebel? Ze zijn hier nog geen steek verder gekomen, blijkt.quote:
Jij zou toch optyfen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik hoorde net ook al dat mijn moeder een hoer zou zijn. Niks van aantrekken...die jochies hebben het gewoon warm, denk ik.
idd. Leuk dat hij de spelers van Eindhoven alle hoeken van het veld laat zien maar nu nog tegen het linkerrijtje laten zienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
Bakkalli is trouwens serieus wel een talentje, ben benieuwd hoe hij tegen het Eredivisie-niveau gaat presteren.
Opgeleid door Standard Luik, inderdaad een hele goeie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
Bakkalli is trouwens serieus wel een talentje, ben benieuwd hoe hij tegen het Eredivisie-niveau gaat presteren.
Sinds 12de bij PSV.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Opgeleid door Standaard Luik, inderdaad een hele goeie.
Dit dus. Fijn dat je het ook met een realistische blik kunt beschouwen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd. Leuk dat hij de spelers van Eindhoven alle hoeken van het veld laat zien maar nu nog tegen het linkerrijtje laten zien
Dat heeft Luik goed gedaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Opgeleid door Standard Luik, inderdaad een hele goeie.
Hm, had toch verwacht dat de PSV-Hooligans wel zouden knokken met de Eindhovenhooligans.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Beter als vorig jaar in het Jan Louwers in elk geval. Maar het is niet echt een derby omdat er weinig concurrentiegevoel of haat tussen de clubs is. Deze wedstrijd is meestal meer een gezellig gezinsuitje.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Opgeleid door Standard Luik, inderdaad een hele goeie.
Aldus Ajacieden die spelers op hun 16e kopen en eigen jeugd noemen.quote:
Hap hap.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Aldus Ajacieden die spelers op hun 16e kopen en eigen jeugd noemen.
in before shitstorm
Dat doe ik niet, dat doet de UEFA.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Aldus Ajacieden die spelers op hun 16e kopen en eigen jeugd noemen.
in before shitstorm
Valt idd tegen, toch nog altijd boeiender dan hetgeen een hoop gespuis in dit topic komt lozen.quote:
Dan heb ik genoeg gezien voor vandaagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die doet nog niet mee net als Strootman, Wijnaldum, Depay, Maher enz
Gelet op het feit dat hij bijna drie jaar jonger is als jullie Hoesen en bij jong oranje toch de voorkeur krijgt en minstens even goed is, vind ik die hype reuze meevallen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Locadia geen bijzondere speler. Die wordt te veel gehyped.
Je moet wat als er niks in de A- of B-jeugd rondloopt, hé.
Binnenkort contractverlenging.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze brengen Zanka wel heel erg snel dit seizoen, ik weet niet of dat wel zo verstandig is.
In een visioen zie ik plek 4.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:39 schreef ejfaar het volgende:
Wat wordt het dit seizoen voor psv? 4e? 5e?
Dan zal het wel 5e wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een visioen zie ik plek 4.
Maar dat zijn mijn visioenen.
Ik weet zeker als ze tegelijk spelen kijken ze nog naar PSVquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef Knalerwtje het volgende:
Is je club al 3 jaar kampioen, heb je het nog drukker met de concurrent...
Dat kun je ook omdraaien. Is je club 5 jaar geen kampioen, ben je nog drukker met de concurrentquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef Knalerwtje het volgende:
Er posten mensen op een internetforum in een PSV-topic, terwijl ze een andere clubvoorkeur hebben..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:40 schreef Knalerwtje het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet zeker als ze tegelijk spelen kijken ze nog naar PSV
Hééé, verdomd ja. Dat kan inderdaad!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat kun je ook omdraaien. Is je club 5 jaar geen kampioen, ben je nog drukker met de concurrent
Ow. Okey.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat kun je ook omdraaien. Is je club 5 jaar geen kampioen, ben je nog drukker met de concurrent
Top inderdaad. Dat is het voordeel van een eigen stadion hebben. Dan voelen de supporters zich thuis.quote:
Alsof dat wel bijzonder is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Locadia scoort tegen FC Eindhoven, 't is allemaal wat zeg.
Heeft hij al een hattrick gemaakt tegen FC Twente of Feyenoord?
Weer zo'n kinderachtige opmerking. Wat een rare jongen ben jij zeg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee, want jij had niet op die plek gestaan omdat je het te druk had achter het station.
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer zo'n kinderachtige opmerking. Wat een rare jongen ben jij zeg.
Hiljemark.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Wie wordt eigenlijk jullie aanvoerder als Stroot vertrekt?
Ola Toivonen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat ligt er aan wie er nog meer komen en gaan. Schaars? Hiljemark?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Hilje denk ik. Als Toivonen vertrekt. Als Hilje niet speelt, geen idee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Schaars.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:50 schreef Chase_Utley het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maher was trouwens helemaal niet te zien vandaag, wat een faler.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk komt hij ja
Tevens: weddenschap.
Weet je toch als het weer vol zit met ajacieden?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef Lemming22 het volgende:
Wat een kinderachtig kuttopic is dit ineens zeg.
Wisselbekertquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Krijgen ze nu serieus een prijs voor deze wedstrijd?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Heb het speciaal voor jou gebumpt.
Hiljemark nu dus al onomstreden? (Al zijn er op dit moment natuurlijk niet veel andere smaken) Ben benieuwd of die jongen wat kan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hilje denk ik. Als Toivonen vertrekt. Als Hilje niet speelt, geen idee.
Hij heeft in ieder geval wat weken rust gehad na lange tijd zonder vakantie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hiljemark nu dus al onomstreden? (Al zijn er op dit moment natuurlijk niet veel andere smaken) Ben benieuwd of die jongen wat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |