T'is wat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:39 schreef Fargo het volgende:
Is toch zo. Twee weken terug circuleerde dat filmpje hier, was bij Celtic, en nu hebben ze bij PSV ook opeens zo'n jong naar voren geschoven. Nep...
Normaliter net na het winnen van de JC-schaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:39 schreef j0rdiiii het volgende:
wanneer zetten ze "we worden kampioen" in?
Ach meid, tis wat hè...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:39 schreef Fargo het volgende:
Is toch zo. Twee weken terug circuleerde dat filmpje hier, was bij Celtic, en nu hebben ze bij PSV ook opeens zo'n jong naar voren geschoven. Nep...
weet ik, maar die is er nu niet daarom vraag ik het evenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaliter net na het winnen van de JC-schaal.
Valt me gewoon op dat die identiteitsloze club het eerste het beste aanpakt om maar op te vallen. Tiswa...quote:
De ekte dragen NF natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
Dat jochie had wel een stone island pet.
Dat zou je dan juist niet moeten opvallenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
Valt me gewoon op dat die identiteitsloze club het eerste het beste aanpakt om maar op te vallen. Tiswa...
Okéquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
Valt me gewoon op dat die identiteitsloze club het eerste het beste aanpakt om maar op te vallen. Tiswa...
Ok Hans, dankje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
Als jouw moeder een hoer is dan valt het toch ook niet meer op als ze een vent neukt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:43 schreef Fargo het volgende:
Vallen identiteitsloze clubs per definitie niet op dan?
Het zit wel diep hè...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:43 schreef Fargo het volgende:
Vallen identiteitsloze clubs per definitie niet op dan?
Je legt je eigen punt verkeerd uit, maar vooruit...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als jouw moeder een hoer is dan valt het toch ook niet meer op als ze een vent neukt.
Als we een tegengoal incasseren vandaag krijg ik écht een flashbackquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rust, dat het nog geen 5-0 staatKrijg flashbacks van de laatste 2 seizoenen.
Fijn dat je mij, mijn eigen punt uit wil leggen fattie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je legt je eigen punt verkeerd uit, maar vooruit...
Ik kijk met een half oog. Maar wat ik zie zijn vooral kansen die gemist wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:52 schreef Kenju het volgende:
Hoe spelen ze? Uit de comments hier lees ik iets af als "naar voren rammen, maar niets effectiefs" Klopt het, of zijn er nog goede kansen gecreëerd?
Je weet moeiteloos het topic van een identiteitsloze club vol te plempen met die 13 in het dozijn opmerkingen van je. En dan ga je nog beweren dat het niet diep zit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:48 schreef Fargo het volgende:
Het zit helemaal niet diep. Ik vind gewoon dat dingen nadoen die je bij andere clubs op TV ziet gewoon past bij clubs als Telstar en AGOVV. Niet bij clubs van dit kaliber, dan zet je een beetje voor schut...
Veel plezier in de tweede helft! :byequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je weet moeiteloos het topic van een identiteitsloze club vol te plempen met die 13 in het dozijn opmerkingen van je. En dan ga je nog beweren dat het niet diep zit.
Je ergert je aan een jochie dat bij zijn vader/neef/grote broer op zijn schouders zit, en veroordeelt de hele club erop.
Nee, het zit inderdaad niet diep....
Ja, daar waren jullie ook constant de betere ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rust, dat het nog geen 5-0 staatKrijg flashbacks van de laatste 2 seizoenen.
Mooi héquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:02 schreef RubenSosa het volgende:
De trieste figuurtjes komen weer langs om te trollen tijdens een oefenwedstrijd van psv tegen eindhoven![]()
Ze hebben dus echt niks beters te doen
Ruben Sosa gaat vaker na 3 woorden van kritiek in een foetushouding liggen. Gewoon negeren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:05 schreef Fargo het volgende:
Trollen![]()
Het viel gewoon op. Grow some balls...
Get a life....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:05 schreef Fargo het volgende:
Trollen![]()
Het viel gewoon op. Grow some balls...
Zeurzeurzeur. Ga je moeder eens pijpen en laat ons met rust.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ruben Sosa gaat vaker na 3 woorden van kritiek in een foetushouding liggen. Gewoon negeren.
Jatten jullie dat nou ook al van Ajax?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:11 schreef Kenju het volgende:
Zijn ze nu serieus al een minuut de bal tussen verdedigers en keeper aan het rondtikken?? Jaag die bal gewoon naar voren man...
Tot dit niveau ga ik me niet verlagen, vreemde reactie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:12 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zeurzeurzeur. Ga je moeder eens pijpen en laat ons met rust.
Blij dat je er zo over denkt. Daaaag!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot dit niveau ga ik me niet verlagen, vreemde reactie.
Goed dat je weggaat. Dit topic zou van een veel hoger niveau zijn zonder jouw puberopmerkingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:14 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Blij dat je er zo over denkt. Daaaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |