Ik snap het ook niet meer. Sowieso, al die vrouwentopics de laatste tijd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
TS is een beetje in de war, hij noemt zichzelf Britney , ik vind t eng.
mannen hebben niet zo een goed geheugen toch ... vandaar herhalingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:15 schreef Geelman het volgende:
Die vrouwentopics beginnen nu wel een beetje saai te worden...
Pareltjequote:
Dit kan nooit echt zijn.quote:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHquote:
1. Een nogal arrogante en makkelijke aanname, zeker omdat je zeer biased bent.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:58 schreef wenfer2 het volgende:
Hey luitjes,
It's Britney Bitch!
TS heeft weer eens besloten dat het tijd is voor een memorabel qualiteitstopic.(1)
Dit keer gaat het over gleufdieren(2) die niet de beschikking genieten over een mooi paar lovehandles. Waar dient de man anders den vrouw aan vast te houden. (3) Wat je dan krijgt zijn van die botjes en sideraaltjes waar je geen grip op kan krijgen. Uit mijn vele loopjaren hier op FOK! heb ik wel begrepen dat menig FOK!ker absoluut niet negatief te luiden is over het hebben van wat grip.
inb4: Terechte klacht TS! (4)
Oh jeetje ik vind de ts best oke maar dit is wel echt een bazenreactie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
1. Een nogal arrogante en makkelijke aanname, zeker omdat je zeer biased bent.
2. Gleufdieren.Respectloos jegens vrouwen is een teken van een typisch seksueel-gefrustreerde Fok!ker, je hebt dus geen fatsoenlijk referentiekader voor je aanname wat je klacht dus sowieso al onterecht maakt.
3. Je kunt haar goed vastgrijpen bij haar haar. Drogreden dus.
4.Moet zijn, inb4: TS is een vieze fag met z'n homoschoentjes.
Klopt maar deze wijze dient zich vooral voor bij het het andere werk en dat wilde in in dit topic niet persé gelijk naartoe. Maar je hebt wel gelijk daar niet van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
En trouwens TS, gewoon bij de zijkant van haar taille, of heb je van die kinderhandjes?
Ah op die fiets, zit een kern van waarheid in hoor, chubby vrouwen kunnen zeker welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Klopt maar deze wijze dient zich vooral voor bij het het andere werk en dat wilde in in dit topic niet persé gelijk naartoe. Maar je hebt wel gelijk daar niet van.
Punt 1 valt wel te nuanceren lijkt me.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
1. Een nogal arrogante en makkelijke aanname, zeker omdat je zeer biased bent.
2. Gleufdieren.Respectloos jegens vrouwen is een teken van een typisch seksueel-gefrustreerde Fok!ker, je hebt dus geen fatsoenlijk referentiekader voor je aanname wat je klacht dus sowieso al onterecht maakt.
3. Je kunt haar goed vastgrijpen bij haar haar. Drogreden dus.
4.Moet zijn, inb4: TS is een vieze fag met z'n homoschoentjes.
Niet persé chubby. Gewoon vrij slank met een strak speklaagje. nomnomnomquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ah op die fiets, zit een kern van waarheid in hoor, chubby vrouwen kunnen zeker welzijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |