Herman Koch praat echt zo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Accenten na doen is nog wel vervelender.
Ik prefereer dan toch het Duits.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:36 schreef Harlon het volgende:
Limburgs hoort hier sowieso niet tussen, dan zouden we ook het duits of het chinees kunnen gaan beoordelen.
Echt he. Het is ook niet mijn favoriete accent, maar zo erg is het ook weer niet.quote:
Want een Limburger die ABN praat heeft geen accent?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:36 schreef Harlon het volgende:
Limburgs hoort hier sowieso niet tussen, dan zouden we ook het duits of het chinees kunnen gaan beoordelen.
Nee, maar waarom zouden we dingen uit het buitenland hierin betrekken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:38 schreef padlarf het volgende:
[..]
Want een Limburger die ABN praat heeft geen accent?
Ik heb jarenlang in Brabant gewerkt en je zou toch zeggen dat die een Limburger wel kunnen herkennen als ze er een horen. Pas na 3 jaar vroeg een collega me verrek kom jij uit Limburg?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:38 schreef padlarf het volgende:
[..]
Want een Limburger die ABN praat heeft geen accent?
Wat denk je van de Friezen ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:39 schreef Harlon het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zouden we dingen uit het buitenland hierin betrekken?
Oh, zo. Excusez-moi.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:39 schreef Harlon het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zouden we dingen uit het buitenland hierin betrekken?
Hee pssst, ik weet niet of het jou was opgevallen hoor, maarrehhh... ook het gros van de studentikozen die denken dat ze hun pinnacle of achievement met het binnenhalen van de Master bereikt hebben komen, iig in eerste instantie, in typsiche productie-/kantoorbanen terecht. Weliswaar een aantal plaatsen hoger op het organogram, maar toch. Als ze laten zien dat ze capabel zijn om een team/afdeling te runnen, dan schuiven ze door naar dat slag managementfuncties.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, Slam FM luisteraars, die werken in hun productiebaantjes voor de hoge heren die woekerwinsten en bonussen opstrijken. Daar word je wel jaloers van ja.
Dat dus. Emimich, Biels, Beauregard, kom er maar weer inquote:
'Ik köm.'quote:
Zeker, men beschouwd het als het meest sexy accentquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker, men beschouwd het als het meest sexy accent
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-G-het-sexiest.dhtml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
De volgende keer speciaal voor jou krommer, ok?quote:
Zo'n hoogstaand onderzoek is het toch niet. Het is gewoon een weetje zonder veel praktisch nut, de uitslag kan je verder weinig mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Conclusies trekken op basis van slechts 247 reacties.
Ik neem het in overweging.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |