Die hebben we hier nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:58 schreef o.us2.0 het volgende:
Gewoon geven aan de lokale Chinees, die weten er wel raad mee.
Ik geraak nog bekend als zielig kattemannetjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij hebt wel wat met katten steeds he?
Hier kan ik niet tegeninquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:59 schreef Elan het volgende:
Wees blij dat je vriendin niet in de kast heeft zitten bevallen.
5/10quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef Aberkullie het volgende:
Vraag of de kat uit de kast wil komen.
Hahaha
Niet te gierig zijn.quote:
8/10quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Kat zal wel gedacht hebben, TS heeft hier ook jaren comfortabel ingezeten.
Ik ga er geen honderden KM voor rijdenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Een land waar er geen Chinese immigranten wonen? Onmogelijk.
Ik had er dan ook nog maar 4quote:
Chinaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:04 schreef o.us2.0 het volgende:
Een land waar er geen Chinese immigranten wonen? Onmogelijk.
Eerst maar eens een foto maken van dit bijzondere momentquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:06 schreef Aberkullie het volgende:
Maar even serieus, wat ga je er nou mee doen?
Ja. Gratis af te halen in Bulgarijequote:
Maar neit verzenden naar oost-aziequote:
Deed mijn moeder ook bij mijn vader.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:10 schreef Dven het volgende:
Verder weten jullie hoe begaan ik ben met dieren dus ik zal ze waarschijnlijk een mooi plekje geven in huis en de kittens wanneer ze oud genoeg zijn bij iemand slijten.
Die zwerfkat heeft trouwens wel een geschiedenis want die probeerde altijd al bij mij in huis te komen. Nu op het perfecte moment gewoon wat kittens eruit poepen en ze weet dat ze binnen is. Nice move cat. Nice move.
Ja, ik ga voor m'n plezier effe 250 km reizenquote:
Waar zit je dan? In een gat ergens in Alaska?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor m'n plezier effe 250 km reizen
Doe maar een bericht zoals Boebiedoe in F&F / [HELP] Kittens bijna verdronken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tijd voor nog een topic in f&f dan maar
Ik vind het geen van allen leuk maar ik zit er wel mee.quote:
Je sleept het zelf mee naar huisquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het geen van allen leuk maar ik zit er wel mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |