SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
GAMEPLAY VIDEO
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:
dit vat het wel mooi samen inderdaadquote:
Dan stopt het spel net als bij Dead risingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:33 schreef shaderon het volgende:
Wat is dat 83 days bij het speler keuze ding?
Alleen al met jagen op dieren en tennis ga ik mij maanden vermakenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:29 schreef rickyszz het volgende:
Dit is niet normaal meer hoeveel je wel niet kan doen volgens mij heb ik pas na 10 jaar spelen alles in het spel gespeeld heb ik het idee
Tenminste beter dan Michaelquote:
Wat is jouw probleem?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tenminste beter dan Michaeldie is gemaakt voor fedora dragende atheďsten die zich beter wanen dan de rest.
Duiken naar scheepswrakkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Alleen al met jagen op dieren en tennis ga ik mij maanden vermaken
Current gen, je zag in de video ook playstation knopjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:51 schreef Wells.p het volgende:
Ze zeggen dat het allemaal ingame beelden zijn. Maar hebben ze het over de 360/PS3 of next gen? Want het ziet er wel heel goed uit voor deze gen.
OMG dit zou echt de fucking shit zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:37 schreef shaderon het volgende:
Zouden die stocks ook op ingame acties werkenDat als jij voor dit en dit ingame zorgt dat je zelf de stocks kunt beďnvloeden
Als ze er maar geen jaarlijkse versies gaan makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:45 schreef xminator het volgende:
Hypeddd![]()
Gta 6 op de next gen zal dan helemaal botergeil worden
Michael is toch ook lijp? Beetje Tony Soprano spelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tenminste beter dan Michaeldie is gemaakt voor fedora dragende atheďsten die zich beter wanen dan de rest.
Gegarandeerd maanden geen sociaal leven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:53 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als ze er maar geen jaarlijkse versies gaan maken![]()
een GTA game om de 3 tot 5 jaar moeten ze aanhouden.
Want je ziet wat eruit komt
Of dat het online is zo dat iedereen invloed heeftquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
OMG dit zou echt de fucking shit zijnDat je stocks koopt in een bedrijf en vervolgens de concurrent kapot bombardeert ofzo
Net zoals in SimCity met die wereldmarkt, daar ook een groot succes!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:59 schreef Wells.p het volgende:
Of dat het online is zo dat iedereen invloed heeft
Zeker wetenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:55 schreef Red_85 het volgende:
Zeer tof dit.
[..]
Gegarandeerd maanden geen sociaal leven.
Dat zegt ook weer niks. De nieuwe controller heeft dezelfde knopjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:52 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Current gen, je zag in de video ook playstation knopjes.
Ik kan het ook nog steeds niet geloven hoor dat we deze graphics gaan krijgen op deze gen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:51 schreef Wells.p het volgende:
Ze zeggen dat het allemaal ingame beelden zijn. Maar hebben ze het over de 360/PS3 of next gen? Want het ziet er wel heel goed uit voor deze gen.
Dat bedoelde ik ook niet. Bedoelde meer dat het echt gespeeld is en niet op de PC of iets dergelijksquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:03 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat zegt ook weer niks. De nieuwe controller heeft dezelfde knopjes.
Hij komt echt wel naar de nextgen hoor, gelijk met de PC versie, is allemaal vergelijkbare hardware immers.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:08 schreef Fruitsalade het volgende:
Dit gaat nog nextgen verkopen tegenwerken. Was ff vergeten hoe hyped je voor een game kan zijn
Denken genoeg te hebben aan 2 weken voor dit spel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:10 schreef Nielsch het volgende:
Ben ik even blij dat mijn vrouw de eerste twee weken na de release van deze game in het buitenland zit. Hoef ik tenminste niet sociaal te doen 's avonds.
Nee, dat niet, maar het is tenminste iets.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Denken genoeg te hebben aan 2 weken voor dit spel.Stuur ze eens snel op wereldreis ofzo
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar het is tenminste iets.
Dag na release ook vrij genomen. Vrouw in het buitenland, kind naar de opvang. Het bier heb ik ook vast koud gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval niet op 17 september en ook niet in de 6 maanden daarna. En dan zijn de nieuwe consoles er al. Maarja zo serieus bedoelde ik het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij komt echt wel naar de nextgen hoor, gelijk met de PC versie, is allemaal vergelijkbare hardware immers.
Nou en?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Verdomme, de CL begint ook op die dag hopelijk moet Ajax 1 dag later pas spelen
Met een (mountain)fiets op de Twinny Load aan je auto die hoge berg oprijden en dan met de fiets naar beneden afdalen. Dat zou episch zijn.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Michael beste personage
[ afbeelding ]
Franklin is oké
Trevor is le dark and le edgy xD Beetje voor de Saints Row 3 fans.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een missie is waarbij je voor Armstrong doping moet regelen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
Deze game zou er zo maar eens voor kunnen zorgen dat ik een klap werkloos en vrijgezel wordt.![]()
In die missie in de toren gaat het schakelen veel sneller, ik vermoed/hoop dat dat in- en uitzoomen is aan het begin van de missie ofzo, dat je ziet waar iedereen ongeveer is en dat het wisselen daarna sneller kan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holyyyyy fuccccccckingggg shiiiiitttt!!![]()
Echt prachtig dat ze het weer als SA gedaan hebben; kleding, auto's customizen, tattoo's, en nog veel meer andere activiteiten naast het verhaal. Fucking goed gedaan!De multiplayer is ook awesome.
Goede zet van Rockstar, want nu weet ieder dat de game echt vet wordt en is het wachten makkelijker, tenminste zo ervaar ik het. Ik hoef niet langer in spanning af te wachten of die echt vet wordt, of niet.
Enige minpuntje vond ik de transition van karakters. Het moet veel sneller gaan, en niet telkens met dat filmpje waar ze uitzoomen.
Zat voor een seconde te twijfelen of ik in plaats van september in februari met mijn opleiding begin. Geen goeie gedachte.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
Deze game zou er zo maar eens voor kunnen zorgen dat ik een klap werkloos en vrijgezel wordt.![]()
Inderdaad. Even afwachten dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In die missie in de toren gaat het schakelen veel sneller, ik vermoed/hoop dat dat in- en uitzoomen is aan het begin van de missie ofzo, dat je ziet waar iedereen ongeveer is en dat het wisselen daarna sneller kan.
Vond je dan dat het wisselen bij dat snipershot te langzaam ging of het top down inzoomen op andere karakters? Volgens mij is dat laatste niet tijdens missies, maar gewoon tijdens het free-roamen met een van je karakters. De andere karakters staan dan blijkbaar niet stil maar beleven ook van alles. Tenminste, dat begreep ik uit het commentaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holyyyyy fuccccccckingggg shiiiiitttt!!![]()
Echt prachtig dat ze het weer als SA gedaan hebben; kleding, auto's customizen, tattoo's, en nog veel meer andere activiteiten naast het verhaal. Fucking goed gedaan!De multiplayer is ook awesome.
Goede zet van Rockstar, want nu weet ieder dat de game echt vet wordt en is het wachten makkelijker, tenminste zo ervaar ik het. Ik hoef niet langer in spanning af te wachten of die echt vet wordt, of niet.
Enige minpuntje vond ik de transition van karakters. Het moet veel sneller gaan, en niet telkens met dat filmpje waar ze uitzoomen. De graphics zijn ook niet top-notch van wat ik zo zie, maar dat boeit me vrij weinig.
Nee, bij dat snipershot ging het erg vlug, ook logisch. Bij het free-roamen ging het erg sloom, en dat zou mij persoonlijk storen. Het gevoel wat ik daarbij krijg is hetzelfde als bij die animatie in RDR waar je dieren vilt. God wat kon ik daar leip om worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vond je dan dat het wisselen bij dat snipershot te langzaam ging of het top down inzoomen op andere karakters? Volgens mij is dat laatste niet tijdens missies, maar gewoon tijdens het free-roamen met een van je karakters. De andere karakters staan dan blijkbaar niet stil maar beleven ook van alles. Tenminste, dat begreep ik uit het commentaar.
Ja, aan de andere kant zie je daardoor wel gelijk waar ze zich op de map bevinden. Misschien ook nodig om hun verhaallijn + actiescene te laden. Nu zag je echt dat ze met iets bezig waren, in een verhaal zaten. Als ze statisch in hun huiskamer zouden staan zou het wellicht wat sneller kunnen, maar dat is ook maar zo saai.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, bij dat snipershot ging het erg vlug, ook logisch. Bij het free-roamen ging het erg sloom, en dat zou mij persoonlijk storen.
True, true. We kunnen nog niks definitiefs zeggen uiteraard.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, aan de andere kant zie je daardoor wel gelijk waar ze zich op de map bevinden. Misschien ook nodig hun verhaallijn + actiescene te laden. Nu zag je echt dat ze met iets bezig waren, in een verhaal zaten. Als ze statisch in hun huiskamer zouden staan zou het wellicht wat sneller kunnen, maar dat is ook maar zo saai.
Dit dus.quote:
Klopt maar de rest supervet dus dat vergeef ik zequote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat stukje met die jetski zag er trouwens wel erg slecht uit.
Wat is dit voor dom populistisch gelul in godsnaam? Elke Triple A titel komt vooraf met wat ingame footage.quote:Goede zet van Rockstar
Omdat ik niet verwacht had dat er een gameplay zou komen. Was er ook ingame footage van GTA IV dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dit voor dom populistisch gelul in godsnaam? Elke Triple A titel komt vooraf met wat ingame footage.
Hoezo is dit precies een goede zet van Rockstar? Het is een normale zet en niet meer dan dat.
Dat is het.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dit voor dom populistisch gelul in godsnaam? Elke Triple A titel komt vooraf met wat ingame footage.
Hoezo is dit precies een goede zet van Rockstar? Het is een normale zet en niet meer dan dat.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verwacht op de PS4 wel minimaal deze graphics:
Ja dat was er ook, net als bij SA en de delen daarvoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat ik niet verwacht had dat er een gameplay zou komen. Was er ook ingame footage van GTA IV dan?
Neuh, met 5 sowieso niet. Als ze ervoor zorgen dat het met de gameplay wel goed zit vind ik het allemaal wel prima.quote:
Het komt door de illuminati!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat was er ook, net als bij SA en de delen daarvoor.
Dus zo speciaal is het echt niet hoor. Kom eens van die hypetrain af zou ik zeggen en open je ogen!!!
Half Life 3quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ken maar 1 game die deze hype ook kan veroorzaken. En die is nog niet aangekondigd.
Iets met een derde halve leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |