quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verwacht op de PS4 wel minimaal deze graphics:
Ja dat was er ook, net als bij SA en de delen daarvoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat ik niet verwacht had dat er een gameplay zou komen. Was er ook ingame footage van GTA IV dan?
Neuh, met 5 sowieso niet. Als ze ervoor zorgen dat het met de gameplay wel goed zit vind ik het allemaal wel prima.quote:
Het komt door de illuminati!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat was er ook, net als bij SA en de delen daarvoor.
Dus zo speciaal is het echt niet hoor. Kom eens van die hypetrain af zou ik zeggen en open je ogen!!!
Half Life 3quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ken maar 1 game die deze hype ook kan veroorzaken. En die is nog niet aangekondigd.
Iets met een derde halve leven.
Wist niet dat google maps mij van persoon liet wisselen. Tijd om in een lekker wijf te veranderen en kerels op te pikken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dat van speler verwisselen is nog realistischer dan google maps
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dus ook "soon" meer multiplayer footage
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:06 schreef TC03 het volgende:
Ik hoef eigenlijk geen screenshots en filmpjes meer te zien, ben bang dat je straks alles al kent ofzo... Ik wacht wel gewoon lekker.
quote:In addition to the many cosmetic customization alterations such as body kits, paint jobs/finishes, wheels, exhaust tips, window tints, tire smoke color, bull-bars, extra lights, and lots of other extra accessories, we have modifications that will affect gameplay and vehicle performance. Some of the modifications that affect gameplay include brakes, engine tuning, suspension, horns, bulletproof tires, panel armor, and of course, a general repair! There are more than 1,000 modifications in total. And when you’re done customizing your car, you can take a picture of it using the in-game cell phone and upload them to the Social Club.
Dit dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
Gewoon belachelijk dat we nog 69 dagen moeten wachten
Ik denk dat dat de persoon voor de heistquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Dit '83 days' is denk ik een handlanger die je kan inhuren, maar nu niet beschikbaar is, aangezien dat er wel een vorm van een hoofd in dat vakje staat.
Zo benieuwdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dus ook "soon" meer multiplayer footage
Volgens mij is dat gewoon je GTA online characterquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Dit '83 days' is denk ik een handlanger die je kan inhuren, maar nu niet beschikbaar is, aangezien dat er wel een vorm van een hoofd in dat vakje staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |