SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Vorig topic.quote:
Nouja gaan we weerquote:
Jou niets iig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja. Wat heb jij hier nu weer over te zeggen dan hè????
Waarom zo onaardig?quote:
quote:
Gewoon echte liefde.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oh. Alleen tantraseks. Geen penetraties.
Hij moest eigenlijk al meteen na Sesamstraat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tuurlijk frudienant, denk dat het tijd voor bed is voor je.
zoveel battiesquote:
nog eenquote:
Ik weet niet eens wat het isquote:
zit je weer te gluren naar het speeltuintje....quote:
nee dat nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef leeell het volgende:
[..]
zit je weer te gluren naar het speeltuintje....
ja het moet er weer eens van komen maarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter gaan we weer een keer Bierbatties worden.
verschrikkelijk nummerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
I cant belieeebe the news todaaaaay Hello oo cuz todayyy we can be blaaaa sundayyy bloooody sundayyy
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:38 schreef leeell het volgende:
[..]
ja het moet er weer eens van komen maar
ja, en een grote tuinquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Steven ook charteren ooit.
is je wietplantage weggg?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een tuin, groot genoeg wel op zich.
Ohhhhh ja sorry foutje! !quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee was bij één van de buren. Moest wel lachen though!
Boemquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:56 schreef Flippiee het volgende:
Even de verhouding mannen-vrouwen in dit topic verbeteren.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:56 schreef Flippiee het volgende:
Even de verhouding mannen-vrouwen in dit topic verbeteren.
Daarom kwam ik ook posten.quote:
Heb je je nu nog ingeschreven?quote:
Je weet gelukkig dat ik het niet meenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was al bang dat deze opmerking in de 'lucht' hing
Bijna vergetenquote:
Sowieso doe ik steeds mijn best om vrouwelijk over te komen. Onlangs een kek rokje gekochtquote:
En dan reactie krijgen als we beide weg zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijna vergetenGelijk doen want morgen vergeet ik het echt
[..]
Sowieso doe ik steeds mijn best om vrouwelijk over te komen. Onlangs een kek rokje gekocht
Als het maar wel onder je knietjes komtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Sowieso doe ik steeds mijn best om vrouwelijk over te komen. Onlangs een kek rokje gekocht
pics in DMquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dat zou het meest komisch zijn jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:09 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
En dan reactie krijgen als we beide weg zijn
Onder, ja?quote:
Zo makkelijk gaat dat niet.quote:
Je wilt toch niet dat er mannen om je gaan vechten??quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou het meest komisch zijn jaNou ja alles behalve eigenlijk want het zag er goed uit
[..]
Onder, ja?
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet.
De juiste formulering is over de knietjes, niet onderquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Je wilt toch niet dat er mannen om je gaan vechten??
Oh weet ik veel johquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De juiste formulering is over de knietjes, niet onder
altijd hetzelfdequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou het meest komisch zijn jaNou ja alles behalve eigenlijk want het zag er goed uit
[..]
Onder, ja?
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Tevens liefde voor de Klinker, omdat het kan.
quote:
de patateriequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar ga je stagelopen en alles?
lijkt me grappigquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Net als rookworsten verkopen wanneer de vogels van de daken vallen vd hitte
In Amsterdam Zuidquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar ga je stagelopen en alles?
Zuid-as? doe maar duur !quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Amsterdam ZuidBest goed te reizen ook nog.
oeh wat tof, feliquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gewoon die snelle bus inderdaadquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meh no tyquote:
neequote:
13 weg ofzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]bedoelde op verkansie gaan hoe laat
Gewoon Zuid, zuidas had ik best gewild.quote:
Thanksquote:
Precies jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon die snelle bus inderdaad
flipsquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon Zuid, zuidas had ik best gewild.
[..]
Thanks
[..]
Precies ja
eindelijk is ie wegquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:57 schreef Cosmo. het volgende:
Doei tot over 11 weken! Suriname here I come!
Oh is daar het internet nog niet uitgevonden?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:57 schreef Cosmo. het volgende:
Doei tot over 11 weken! Suriname here I come!
the hillsquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb maar weer eens een nieuwe UI genomen.
En Zeroku: Welke series kijk jij?
Nu alleen nog The Tudors, gisteren Downton Abbey en Six Feet Under afgekeken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb maar weer eens een nieuwe UI genomen.
En Zeroku: Welke series kijk jij?
Ze hadden alleen jodenboeken. Helaas.quote:
Foto's!quote:
Twee foto's? Of twee katten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Komen er aan! Ik twijfel alleen of ik er 2 moet nemenallemaal negatieve reacties op 1
Noh,quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Katten!
De één is een grijsbruine tijgerkatde ander een roodwitte.
Denk stiekem wel dat het er 2 wordenquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Noh,.
Naja, twee katten is denk ik wel leuker voor ze. Maar wel meer tijd + duurder etc.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denk stiekem wel dat het er 2 wordenmijn pa is helemaal pro-rood en ik pro-tijger
Hahahahaquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Hoe meer hoe beter
.
Krijg je misschien ook zo'n snor.
Dan zijn Dexter en Homeland ook wel series die jou aanspreken misschien! Mocht je iets te kijken willen hebbenquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nu alleen nog The Tudors, gisteren Downton Abbey en Six Feet Under afgekeken.
Dexter ben ik op vakantie aan begonnen. Was op zich niet verkeerd inderdaad.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan zijn Dexter en Homeland ook wel series die jou aanspreken misschien! Mocht je iets te kijken willen hebben
neenquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:11 schreef Zeroku het volgende:
Heeft iemand House of Cards (TV Series 2013– ) - IMDb al gezien hier?
ik heb de bluray rips daarvan gedownload. Zo snel mogelijk kijken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:11 schreef Zeroku het volgende:
Heeft iemand House of Cards (TV Series 2013– ) - IMDb al gezien hier?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
neopets.com laadt niet; help cold turkey
word je aangevallen door een koude kalkoen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
neopets.com laadt niet; help cold turkey
neehoor het werkte meteen eigenlijk nadat ik die post had geplaatstquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
word je aangevallen door een koude kalkoen?
Dat is toch fijn!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neehoor het werkte meteen eigenlijk nadat ik die post had geplaatst
JA MAAR NU WERD IK GE EMOGIFT DOOR FURDINERD TERWIJL DAT EIGENLIJK NERGENS VOOR NODIG WASS WANT IK HAD HELEMAAL GEEN COLD TURKYEquote:
Jouw caps blijft plakkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA MAAR NU WERD IK GE EMOGIFT DOOR FURDINERD TERWIJL DAT EIGENLIJK NERGENS VOOR NODIG WASS WANT IK HAD HELEMAAL GEEN COLD TURKYE
Dit is smsen anno 2000quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEB GWN NOOIT KLEIN LEREN SCHRYVEN
Ben geen nerdquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA MAAR NU WERD IK GE EMOGIFT DOOR FURDINERD TERWIJL DAT EIGENLIJK NERGENS VOOR NODIG WASS WANT IK HAD HELEMAAL GEEN COLD TURKYE
Wat is dit? ga je me likken ofzo? bahquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
as if, hou je fantasieën maar voor jequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:56 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wat is dit? ga je me likken ofzo? bah
Jij begon.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
as if, hou je fantasieën maar voor je
wow stalker boiquote:
:ssssssssquote:
Oh my,quote:
En Fortixquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
:ssssssss
Tevens aanrader op Steam. Secret of the Magic Crystal
Uiteindelijk 1, ik dm t hele verhaal vandaag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe normaalzo schattig
HEb je er eentje of twee? Namen ? Alles wil ik weten!
geen dm gehadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Uiteindelijk 1, ik dm t hele verhaal vandaag.
Het is een hij en hij heet Foxy. Lig neus aan neus met hem
quote:
neequote:Op zondag 14 juli 2013 09:12 schreef Omdatappel het volgende:
Beach, heb je het slechte nieuws al gelezen?
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:44 schreef leeell het volgende:
als ik in Glee speelde zou ik ook een overdosis nemen.
jaquote:Op zondag 14 juli 2013 09:12 schreef Omdatappel het volgende:
Beach, heb je het slechte nieuws al gelezen?
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:44 schreef leeell het volgende:
als ik in Glee speelde zou ik ook een overdosis nemen.
Wat een empathie weer jongens.quote:
empathie is een zwaktequote:
In dat geval heb jij zeker géén last van zo'n menselijke zwakte.quote:
Laat 'm tochquote:Op zondag 14 juli 2013 14:53 schreef Beach het volgende:
[..]
In dat geval heb jij zeker géén last van zo'n menselijke zwakte.
Nee het wordt wel eens tijd dat hij wordt aangepakt met elke keer zijn kutopmerkingen.quote:
door jou ?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee het wordt wel eens tijd dat hij wordt aangepakt met elke keer zijn kutopmerkingen.
Overdosis.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Finnnnnn van Gleeeee is overleden.
ik moet aangepakt worden omdat ik niet rouw voor een junkie die zich volstopt met drugs en daarna de pijp uit gaat, beetje scheef.quote:
Gaat niet alleen daarom, denk ook eens aan z'n vriendin en familiequote:Op zondag 14 juli 2013 15:11 schreef leeell het volgende:
[..]
ik moet aangepakt worden omdat ik niet rouw voor een junkie die zich volstopt met drugs en daarna de pijp uit gaat, beetje scheef.
Die kennen wij hier allemaal niet persoonlijk denk ik zomaar. Laat staan dat ze nederlands spreken en op dit irrelevante forum meelezen.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gaat niet alleen daarom, denk ook eens aan z'n vriendin en familie
Ik snap dat 't iemand niet kan boeien maar ga geen idiote internetheld uithangen en overal commentaar op geven als je zelf ook van geen kant klopt in 't echtquote:Op zondag 14 juli 2013 15:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die kennen wij hier allemaal niet persoonlijk denk ik zomaar. Laat staan dat ze nederlands spreken en op dit irrelevante forum meelezen.
Ik heb medelijden met de zeer zieke 93e jarige oma van mijn vriendin, die afgelopen nacht is gevallen en haar bed niet kon vinden. Ze heeft heel de nacht op de grond gelegen (naast haar bed) omdat de alarmknop het niet deed.
Nu jij weer.
Ik ken leell niet persoonlijk, dus ik heb daar geen idee van.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik snap dat 't iemand niet kan boeien maar ga geen idiote internetheld uithangen en overal commentaar op geven als je zelf ook van geen kant klopt in 't echt
ik zal me voortaan gedragen in ... ONZquote:Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik snap dat 't iemand niet kan boeien maar ga geen idiote internetheld uithangen en overal commentaar op geven als je zelf ook van geen kant klopt in 't echt
Sry sry te serieus wordt ditquote:Op zondag 14 juli 2013 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ken leell niet persoonlijk, dus ik heb daar geen idee van.
Hee dit is ONZ toch???!!1
Was een garagefeest van de lokale roze bevolking gisteravond.quote:
flink lopen stampen in de hoek van de garage ?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:32 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Was een garagefeest van de lokale roze bevolking gisteravond.
Ik weet niet of het een garage was eigenlijk, hele tijd geblinddoekt geweest.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:32 schreef leeell het volgende:
[..]
flink lopen stampen in de hoek van de garage ?
oh jeetjequote:Op zondag 14 juli 2013 18:34 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een garage was eigenlijk, hele tijd geblinddoekt geweest.
Ik ben een beetje verbrandquote:
Dat niet meerquote:
Dat is wel heel kut inderdaad, arme oudjes.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die kennen wij hier allemaal niet persoonlijk denk ik zomaar. Laat staan dat ze nederlands spreken en op dit irrelevante forum meelezen.
Ik heb medelijden met de zeer zieke 93 jarige oma van mijn vriendin, die afgelopen nacht is gevallen en haar bed niet kon vinden. Ze heeft heel de nacht op de grond gelegen (naast haar bed) omdat de alarmknop het niet deed.
Nu jij weer.
wat ben jij morbide zeg, godquote:Op zondag 14 juli 2013 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is wel heel kut inderdaad, arme oudjes.Hierna zal het alleen maar slechter en achteruitgaan.
Het is gewoon zo.quote:
je haakt nog steeds even vaak af.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben nog nooit morbide genoemd. Zie je wel dat ik veranderd ben ieeeeel.![]()
En waarom moeten wij daar onder lijden dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:40 schreef leeell het volgende:
heb godverdomme al 5 dagen niet geslapen en gegeten
daar kies je voor liebherquote:Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
En waarom moeten wij daar onder lijden dan?
Wij kiezen niet voor dit.quote:
Wat?quote:
Welke?quote:
Ik heb al jaren geen tv meer dusquote:
Mehquote:Op zondag 14 juli 2013 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.vooreenveiligthuis.nl/ouderenmishandeling/campagne
dit filmpje!
Ochen' harasho!quote:
Jullie:Dquote:
quote:
Wat?quote:
Boeiend, hij is niet jijquote:
Jaquote:Op maandag 15 juli 2013 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gekkie
Is je vakantie weer afgelooopen?
auwquote:
Huh?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh, ik moet mezelf afzetten in schiphol omg
ja datquote:
Oh watquote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dat
Dacht dat ouders ons af gingen zetten op schiphol de 23e maar blijkbaar moeten we met het OV gewoon. Nou jaaaa.
Pardon??quote:Op maandag 15 juli 2013 14:32 schreef leeell het volgende:
oh ze laten jullie op een "Date" gaan,
heb je er zin in
He? Vakanties?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omg, tof!
Beter dan vorige vakanties, of niet?
ik doelde op een soort van " teambuilding" vakantiequote:Op maandag 15 juli 2013 15:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pardon??
[..]
He? Vakanties?Heb me prima vermaakt hoor vorige vakanties, alleen die van twee jaar geleden was niet zo tof, met die hitte.
Ahja, 'vakanties', ik ken het.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pardon??
[..]
He? Vakanties?Heb me prima vermaakt hoor vorige vakanties, alleen die van twee jaar geleden was niet zo tof, met die hitte.
He? Ik snap niks van je?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ahja, 'vakanties', ik ken het.
Is dat alweer twee jaar geleden?Jeetje, tijd vliegt.
'Vakanties' als in dat je eigenlijk alleen maar familie bezoekt toch?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
He? Ik snap niks van je?
En ja, vorig jaar alleen thuis gebleven en gewerkt, dat jaar ervoor was de hel.
Nee niet echt.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
'Vakanties' als in dat je eigenlijk alleen maar familie bezoekt toch?
Thuisblijven kan ook leuk zijn, als je het vrijwillig doet, tenminste.
Ik wil ook op vakantie.
Oh.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee niet echt.Dat was alleen die van twee jaar geleden.
Eerst stage afmaken, dan kan je op vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |