Die heb ik hier nog liggen via oneplays, volgende week aan beginnen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Rayman Origins gekocht voor een tientje.
En nu staat ie op ¤99,-. Blijkbaar is er iemand wakker geworden bij Bol.quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:56 schreef charmed_angel het volgende:
https://m.bol.com/nl/p/ge(...)70065bba51d000002853
Foutje zeker? Toch maar besteld
Haha uit paniek maar even op een hoge prijs gezet zo te zienquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En nu staat ie op ¤99,-. Blijkbaar is er iemand wakker geworden bij Bol.
Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossenquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En nu staat ie op ¤99,-. Blijkbaar is er iemand wakker geworden bij Bol.
Zeker de moeite waard, veel plezier aan gehadquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Rayman Origins gekocht voor een tientje.
Helaas peanutbutterquote:Geachte heer,
Op 11 augustus 2013 heeft u onder bestelnummer 8167295180 het artikel "Gears Of War: Judgment + Draadloze Xbox 360 Controller" besteld.
Per ongeluk is bovengenoemd artikel op onze website voor een te laag bedrag aangeboden. Er is hier helaas sprake geweest van een kennelijke vergissing, zoals wij die noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden.
Om deze reden zal het artikel niet worden geleverd en is uw bestelling geannuleerd.
nu is t wachten op de eerste tweaker die gaat zeuren bij thuiswinkel organisaties..quote:
hetzelfde hierquote:
Vind er geen fluit aan!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Hooooooly shit GTA Online ziet er vet uit! Was helemaal niet van plan om GTA V bij launch te halen maar dit wordt op handen zitten werk! Damn!
quote:Microsoft Closes Xbox.com PC Marketplace
Microsoft is definitely changing things in its gaming department: it has now announced in a support note on the Xbox site that it will be shutting down the Xbox.com PC Marketplace on August 22nd.
This comes shortly after news that Microsoft hired former Steam boss Jason Holtman, whose mission at Redmond is to 'make Windows great for gaming.' The Microsoft Points system will be retired on August 22nd as well. The Games for Windows Live client software will not be affected, at least initially, letting you play previously purchased games.
En DR2: Case Zeroquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
Vergeet niet om Dead Rising 2 gratis binnen te halen!
Oja die had ik al ja maar goeie aanvulling spanky!quote:
Lijkt wel of ze hiermee een rpg, mmorpg, racespel, shooter en sportspel willen combineren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Hooooooly shit GTA Online ziet er vet uit! Was helemaal niet van plan om GTA V bij launch te halen maar dit wordt op handen zitten werk! Damn!
Thanks, zou het bijna vergeten zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
Vergeet niet om Dead Rising 2 gratis binnen te halen!
Het eerste deel was ook wel tof en Case zero ook wel ja dus deze lijkt me ook wel tof.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:08 schreef emokid het volgende:
Dead Rising 2 is tof. Gisteren co-op gedaan met een vreemde Engelsman, die allerlei wapens ging modden voor mij. Zo maakte hij van een zaklamp en nog iets een lightsaber en dat soort geinigheid. De Xbox heeft het er wel moeilijk mee wanneer je veel zombies in beeld hebt..
De pedalen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Iemand trouwens die me kan uitleggen welke knoppen mijn bumpers vervangen op een MS wireless wheel?
Nee, lamaar, MS heeft heel die bumpers gewoon niet overgezet naar die speed wheelquote:
Dit dus. Fantastische game, iedere minuut van genoten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:40 schreef speknek het volgende:
Heeft iedereen Brothers gekocht in de summer of arcade? Zo niet moet je dat nu doen. Holy hell wat een game. GOTY misschien wel.
Volgensmij kun je gewoon de disk er in doen alleen werkt niet alles geloof ik dus dat in je beter even checken. Maar welke Xbox game zou je willen spelen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:57 schreef chansadres het volgende:
Vandaag een Xbox-360 gekocht. Nieuw voor onder de 200 euro inclusief Kinect vond ik te mooi om te laten liggen. Eigenlijk alleen voor GTA 5 gehaald. Binnenkort maar gaan onderzoeken welke games ik ga kopen. Hopenlijk kan ik hem morgen ophalen![]()
Klein vraagje: Ik las ergens dat de originele xbox spellen ook speelbaar zijn hierop. Kan je die cd's gewoon in de 360 doen en dan werken ze of moet je iets anders downloaden om het te laten werken. En ik las dat Ziggo ook de Xbox ondersteunde, maar wat houd dat precies in?
Alle 180 minuten jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:47 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit dus. Fantastische game, iedere minuut van genoten.
Wat ik me meer afvraag is waarom je niet heel even op de redesign gewacht hebt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:57 schreef chansadres het volgende:
Vandaag een Xbox-360 gekocht. Nieuw voor onder de 200 euro inclusief Kinect vond ik te mooi om te laten liggen. Eigenlijk alleen voor GTA 5 gehaald. Binnenkort maar gaan onderzoeken welke games ik ga kopen. Hopenlijk kan ik hem morgen ophalen![]()
Klein vraagje: Ik las ergens dat de originele xbox spellen ook speelbaar zijn hierop. Kan je die cd's gewoon in de 360 doen en dan werken ze of moet je iets anders downloaden om het te laten werken. En ik las dat Ziggo ook de Xbox ondersteunde, maar wat houd dat precies in?
De grootste: Ik wist niet eens dat hij kwam.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat ik me meer afvraag is waarom je niet heel even op de redesign gewacht hebt.
Ben benieuwd! Vond de eerdere delen wel tof maar dit lijkt me echt te lijp worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:39 schreef OMG het volgende:
Ik zie zojuist op Amazon/UPS dat Saints Row IV thuis op me ligt te wachten. Zin in! Al flink veel sandboxen voordat GTA V uitkomt..
?? hoezo? Hij blijft leuk!quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:38 schreef AQuila360 het volgende:
Defense Grid wordt nep tegen het einde aan
Hij is toch allang uit?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
De grootste: Ik wist niet eens dat hij kwam.![]()
Maar nu ik het weet heb ik er naar gekeken maar hij kan me niet overtuigen. Heb gelezen dat hij vrijwel identiek zal zijn aan de 360 S. Een iets andere design maar verschillende onderdelen zijn identiek aan de S (zoals de harde schijf). Daarnaast zal de E een USB poort minder hebben. Enige reden voor mij om dan te wachten is de prijs. Nu heb ik de 360 S, 250 gb, inclusief Kinect en 3 kinectspellen voor 199 besteld. Deze versie zal met de E rond de 400 dollar gaan liggen. Dat is nog steeds 300 euro.
Nee later is het kut dan kan het eigenlijk steeds meer op 1 manier en moet je eigenlijk alleen ook nog maar cannon's er neerpleuren.quote:
Ik heb er meer van nagenoten dan ik nu geniet van het spelen van Dishonored.quote:
Ja, valt Dishonored tegen? Leek me wel een aardige titelquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb er meer van nagenoten dan ik nu geniet van het spelen van Dishonored.
Ik vind 'em leuk. Tot nu toe lijken ze Saints Row 3 te hebben opgevoerd qua achterlijkheid, en vervolgens in de blender te hebben gegooid met Prototype, Mass Effect, The Matrix, en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Vond de eerdere delen wel tof maar dit lijkt me echt te lijp worden.
Maar wie weet!
Hij is wel supersfeervol vind ik, en ik heb me er absoluut mee vermaaktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, valt Dishonored tegen? Leek me wel een aardige titel
Het is een beetje wat je zoekt in games. Het speelt heerlijk weg, je moet mensen vermoorden en je krijgt veel vrijheid hoe je bij ze wil komen. Maar, dat is het ook wel een beetje. Het verhaal is behoorlijk cliche, de karakters zijn luie stereotypes, de reden waarom je mensen vermoordt is omdat NPCs zeggen dat je dat moet doen (en je hebt als speler schijnbaar minder autonomie dan een statisch computerkarakter). Het is een murder simulator waar je een bad-ass zwart geklede assassin bent. Mja, daar ben ik inmiddels een beetje te oud voor. Maar het schijnt beter te worden, dus misschien moet ik nog verder spelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, valt Dishonored tegen? Leek me wel een aardige titel
Af en toe is zoiets wel prima, ik was van plan die game ooit te kopen als hij een tientje is ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is een beetje wat je zoekt in games. Het speelt heerlijk weg, je moet mensen vermoorden en je krijgt veel vrijheid hoe je bij ze wil komen. Maar, dat is het ook wel een beetje. Het verhaal is behoorlijk cliche, de karakters zijn luie stereotypes, de reden waarom je mensen vermoordt is omdat NPCs zeggen dat je dat moet doen (en je hebt als speler schijnbaar minder autonomie dan een statisch computerkarakter). Het is een murder simulator waar je een bad-ass zwart geklede assassin bent. Mja, daar ben ik inmiddels een beetje te oud voor. Maar het schijnt beter te worden, dus misschien moet ik nog verder spelen.
Online staan lijsten met compatibele Xbox-games.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:57 schreef chansadres het volgende:
Ik de gewone versie. Ook voor 30 pietermannen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:44 schreef larry_flynt het volgende:
Gisteren bij Bart Smit voor 30¤ Bioshock Infinite premium edition gekocht. Tof spel!
Maar heb je Brothers al gespeeld?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Af en toe is zoiets wel prima, ik was van plan die game ooit te kopen als hij een tientje is ofzo.
Krijgt echt vernietigende reviews juist, alles aan de remake zou kut zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Moest me bij Flashback inhouden om niet alleen de 1993 versie te spelen, remake is ook wel erg vermakelijk
Geen enkele review gelezen, het is Flashback dat was al een insta-buy voor me.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Krijgt echt vernietigende reviews juist, alles aan de remake zou kut zijn.
De demo kon mij niet echt boeien..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar heb je Brothers al gespeeld?
Nope. Ik zal eens een trailer bekijken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar heb je Brothers al gespeeld?
Tales of Vesperia is de beste Xbox JRPG na Lost Odyssey en zeer de moeite waard. Het verhaal is typisch JRPG (niet zo boeiend, red de wereld) maar de combat is erg tof.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:01 schreef L3viathan het volgende:
Net remember me uitgespeeld.
Wat een saai rukspel!
Heeft iemand hier toevallig Tales of vesperia gespeeld? Na eternal sonata en resonance of fate durf ik geen JRPGs meer aan te schaffen
Thanks!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tales of Vesperia is de beste Xbox JRPG na Lost Odyssey en zeer de moeite waard. Het verhaal is typisch JRPG (niet zo boeiend, red de wereld) maar de combat is erg tof.
Was gister nog dagaanbieding bij de media voor 22. Zou je hele 8 euries schelen!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik de gewone versie. Ook voor 30 pietermannen.
8 Euroknallers.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was gister nog dagaanbieding bij de media voor 22. Zou je hele 8 euries schelen!!
https://www.google.com/ur(...)vm=bv.51156542,d.bGEquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Xbox live is verlopen... Waar halen jullie tegenwoordig je codes/abonnementen?
Het was ook wel tof maar de verschillende paden waren te beperkt en te duidelijk. Maar verder in orde!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:55 schreef Chevalric het volgende:
Pff, heiligschennis! Dishonored is een heerlijk spel, in de trant van Thief en de originele Splinter Cell. Natuurlijk kun je er in een paar uur doorheen jakkeren, maar de lol is juist om onopgemerkt en zonder doden de levels te halen.
Samen met de twee story DLCs heb ik me al uren vermaakt met Dishonored!
Op Kinect na wel ja!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:45 schreef chansadres het volgende:
Gisteren aangesloten en half uurtje Brutal Legend gespeeld. Kinect vanavond aansluiten. Leuk apparaat!
Games on Demand moet je niet willen gebruiken tenzij er aanbiedingen zijn. Je bent veel goedkoper uit met webshops.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef Zhero het volgende:
Vraagje van niet-Xbox bezitter. Kun je (alle) Halo games downloaden uit de marketplace (of hoe het ook heet bij Xbox), dus bijv. ook Halo 2?
Vooralsnog heeft de One geen backwards compatibility dus kan je ook geen oude Halo-games erop spelen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:50 schreef Zhero het volgende:
Dankje voor het snelle antwoord! Ja ik heb geen Xbox 360, maar van plan wel een One te kopen en wilde dan de oude Halo-tijden nog wel eens herleven. Wel raar dat de Halo 2 er dan weer niet in staat...
Ik had ook een keer die 30 dagen shizzle maar toen kon ik alles wel gewoon gebruiken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:05 schreef Klonk het volgende:
Kan iemand even meelezen, ik ben oud aan het worden of het is te vroeg
Ik heb een windows phone en dat is op een ander email adres dan mijn xbox account, en dat wil ik ivm met de xboxlive app graag wijzigen nu hebben ze bij MS hele fijne pagina's die dat allemaal piekfijn uitleggen maar ik krijg de melding dat er al een account op dat adres bestaat (en bedankt MS voor het willekeurige xbox account)
Alleen mijn hersens verdwalen in de brei aan letters
Dus wie kan even meelezen
http://support.xbox.com/n(...)nt-microsoft-account
Bedankt voor het meelezen en wie is het met me eens dat als ik al die andere accounts niet wil gebruiken dat ik klaar ben bij stap 4...
Want ik heb geen zin om daarna 30 dagen te moeten wachten voor ik de boel weer kan gebruiken
Vanaf het moment dat hij aangekondigd werdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Wanneer kwam dat nieuwe model nou?
Ja, in de VS, maar hier staat het tussenmodel nog te koop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat hij aangekondigd werd
Uiteraard, oude stock moet eerst op. Maar vanuit MS worden alleen de nieuwste modellen nog aan de retailers geleverd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ja, in de VS, maar hier staat het tussenmodel nog te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |