Dat is een oude Elite, niet de nieuwe. Daar kon ik geen mooi plaatje van vinden met een oude en een S ernaast, en ben te lui om te fotosoepenquote:
wtf?!quote:Tuesday, July 09, 2013
Dear <x>,
We have deposited $36.96 into your Microsoft account, and your Microsoft Points have been retired.
This change will make it even easier for you to access your favorite games, movies, apps, and entertainment in Xbox stores and your Windows Phone 8!
Future purchased funds placed into your account will not expire. However, the funds we placed in there today will expire one year from the date they are deposited into your account. If your account had any promotional points, they will still expire on the same expiration date outlined on the back of the card. Still have more questions about expiration dates? Go to: https://commerce.microsoft.com/expiration Still have more questions about points going away? Please visit: https://www.xbox.com/pointsfaq.
Enjoy!
Microsoft Customer Support
Jup dat was al bekend, precies de reden waarom ik geen lid wilde worden van de betaquote:
Ik koop meestal punten zat voor hetgene wat ik wil hebben en je houdt altijd wat over. Ik vind het raar dat de punten/je geld vervalt. Het is zo alsof je digitaal geld voor een jaar huurt... slaat nergens op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Dus je huidige saldo moet met een jaar opgemaakt worden? Dat is toch niet zo'n issue?
Maar als straks geen conversie meer nodig is kan het toch direct van paypal / creditcard worden afgeboekt? Dan heb je heel dat saldo probleem toch niet meer?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik koop meestal punten zat voor hetgene wat ik wil hebben en je houdt altijd wat over. Ik vind het raar dat de punten/je geld vervalt. Het is zo alsof je digitaal geld voor een jaar huurt... slaat nergens op.
Nouja het is wel gedaan met juist goedkoop puntjes harken natuurlijk. Nu mag je direct afrekenen aan Microsoft die de prijzen nu nog beter in de hand hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:01 schreef OMG het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Ik kocht al nooit meer punten via goedkopere websites; alles gewoon via Amazon. Nu het overgaat naar "echt geld" is het voor mij meteen duidelijker of iets goedkoop of duur is, in plaats van het van punten om te moeten rekenen naar hoevel $ het nou echt is.
Is dat ook echt zo? Nu kun je ook gift cards voor Apple spul kopen, en de Google Play store en weet ik het wat. Ergens verwacht ik wel Xbox Live gift cards of iets dergelijks met de nieuwe manier van betalen, en die zal je met een omweg ook wel goedkoper gaan kunnen krijgen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja het is wel gedaan met juist goedkoop puntjes harken natuurlijk. Nu mag je direct afrekenen aan Microsoft die de prijzen nu nog beter in de hand hebben.
'goedkoop' valt toch ook wel mee? is het doorgaans een paar euro (max) wat je goedkoper uit bent toch? 4200 punten voor 39 euro ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja het is wel gedaan met juist goedkoop puntjes harken natuurlijk. Nu mag je direct afrekenen aan Microsoft die de prijzen nu nog beter in de hand hebben.
Dat is een tientje goedkoper dan via Xbox zelf.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'goedkoop' valt toch ook wel mee? is het doorgaans een paar euro (max) wat je goedkoper uit bent toch? 4200 punten voor 39 euro ofzo.
Je hebt gelijk, dat zou inderdaad nog wel kunnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:12 schreef OMG het volgende:
[..]
Is dat ook echt zo? Nu kun je ook gift cards voor Apple spul kopen, en de Google Play store en weet ik het wat. Ergens verwacht ik wel Xbox Live gift cards of iets dergelijks met de nieuwe manier van betalen, en die zal je met een omweg ook wel goedkoper gaan kunnen krijgen.
ah jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is een tientje goedkoper dan via Xbox zelf.
Zelfs op een dure site als livecodes.nl betaal je 19 euro voor 1600 punten, En bv 43 euro voor 4200 punten, wat volgens de huidige omrekenkoers ¤52,50 is. Pure winst!quote:400 Microsoft Points (¤4.80) = ¤4.99
800 Microsoft Points (¤9.60) = ¤9.99
1200 Microsoft Points (¤14.40) = ¤14.99
1600 Microsoft Points (¤19.20) = ¤19.99
Nyet. Dus nu snel halen voor de update voor iedereen uitkomt!quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar kun je nog punten toevoegen als je overgestapt bent naar de beta?
De omwisseling schijnt pas te gebeuren zodra je iets probeert te kopen, maar durf idd niet te garanderen dat je nog punten in kan wisselen...quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh kut, ik heb me ook voor die beta aangemeldMaar goed, m'n 360 gebruik ik toch minder en minder. Far Cry 3 nog, Dead Space 3 en dan GTA V.
Ach, met beltegoed is het nog erger. Dus op zich valt microsoft nog mee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
Schandalig dat je digitale geld na een jaar 'verloopt', en volgens mij mag dat wettelijk niet eens...
Dat is zeer wss alleen met de omgezette bedragen... En aan de andere kant; Bij beltegoed accepteert iedereen het wel. Dus hoe belachelijk is dit dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
Schandalig dat je digitale geld na een jaar 'verloopt', en volgens mij mag dat wettelijk niet eens...
Bij beltegoed zou het ook niet mogen, wat mij betreft, en volgens mij is er al vaker op aangedrongen dat men daar iets aan doet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat is zeer wss alleen met de omgezette bedragen... En aan de andere kant; Bij beltegoed accepteert iedereen het wel. Dus hoe belachelijk is dit dan?
Ik heb geen idee wat handig is, enige wat ik kan bedenken is dat je er na de switch misschien minder euro's voor terug krijgt dan als je ze voor de switch invoert (afhankelijk natuurlijk van wat je ervoor betaald hebt)quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij beltegoed zou het ook niet mogen, wat mij betreft, en volgens mij is er al vaker op aangedrongen dat men daar iets aan doet.
Bij andere zaken die waarde vertegenwoordigen, zoals boekenbonnen, cadeaubonnen, etc etc, mag het volgens mij niet vervallen.
edit: ik heb trouwens nog 2x een 4000msp kaartje. Kan ik die beter NU invoeren qua codes, of wachten tot de switch definitief is, en daarna invoeren!?
Mijn huidige punten in mijn account worden nu omgezet en zijn vervolgens maar 1 miezerig kutjaartje geldig...!?
Echt te schandalig voor woorden.
Zou het niet doen, zit je straks dus met 80+ euro die je in een jaar uit moet geven aan arcade games etc..quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij beltegoed zou het ook niet mogen, wat mij betreft, en volgens mij is er al vaker op aangedrongen dat men daar iets aan doet.
Bij andere zaken die waarde vertegenwoordigen, zoals boekenbonnen, cadeaubonnen, etc etc, mag het volgens mij niet vervallen.
edit: ik heb trouwens nog 2x een 4000msp kaartje. Kan ik die beter NU invoeren qua codes, of wachten tot de switch definitief is, en daarna invoeren!?
Mijn huidige punten in mijn account worden nu omgezet en zijn vervolgens maar 1 miezerig kutjaartje geldig...!?
Echt te schandalig voor woorden.
Mjah, wachten dus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zou het niet doen, zit je straks dus met 80+ euro die je in een jaar uit moet geven aan arcade games etc..
25 euro per 4000msp kaartje. In totaal 4 kaartjes gekocht, waarvan 2 al ingewisseld het afgelopen half jaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat handig is, enige wat ik kan bedenken is dat je er na de switch misschien minder euro's voor terug krijgt dan als je ze voor de switch invoert (afhankelijk natuurlijk van wat je ervoor betaald hebt)
Volgens mijn berekeing is 4000 MSP na de update 50 euro waard, dus ik zou ze voor die tijd inwisselen zodat de points op je account staan voor je de switch maakt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
25 euro per 4000msp kaartje. In totaal 4 kaartjes gekocht, waarvan 2 al ingewisseld het afgelopen half jaar.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeing is 4000 MSP na de update 50 euro waard, dus ik zou ze voor die tijd inwisselen zodat de points op je account staan voor je de switch maakt.
Maar dan heb ik dus maar een jaartje om het allemaal uit te geven...quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeing is 4000 MSP na de update 50 euro waard, dus ik zou ze voor die tijd inwisselen zodat de points op je account staan voor je de switch maakt.
True, je hebt maar een jaartje maar je maximaliseert wel je winst van de goedkope kaarten. Maar als er echt niets is waar je het aan uit wilt geven dan zou ik ook wachten ja, je loopt misschien wat euro's mis maar soit, liever wat geld mislopen dan dingen verplicht moeten kopen waar je misschien niet op zit te wachten...quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Maar dan heb ik dus maar een jaartje om het allemaal uit te geven...
Dat zou geen probleem zijn als MS iedere week aanbiedingen zou hebben zoals afgelopen week (al heb ik niets gekocht), maar dat is dus helaas niet het geval, en er zijn ook niet echt titels die nog uitkomen in de nabije toekomst die ik perse wil hebben. Qua XBLA is het ook een beetje karig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Potverdorie, ik zit The Walking Dead van Telltale te spelen, wat een briljante game![]()
NIET LEZEN ALS JE HET SPEL NIET UIT HEBT, MAJOR SPOILER.Vond het niet zo boeiend allemaal, beetje slow paced en had vaak zo'n gevoel van gast houdt je smoel en loop niet zo veel te bitchen. Tot episode 2 gespeeld, misschien dit weekend weer verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slow paced inderdaad, maar ik moet zeggen dat zeker in Episode 4 er redelijk wat actie zit. Echter, vind ik niet dat het daardoor een mindere game is, in tegendeel juist, het verhaal wordt heel goed uitgewerkt naar mijn mening en je krijgt (tenminste ik wel) een soort van band met Lee en de anderen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vond het niet zo boeiend allemaal, beetje slow paced en had vaak zo'n gevoel van gast houdt je smoel en loop niet zo veel te bitchen. Tot episode 2 gespeeld, misschien dit weekend weer verder.
Oh, crap, niet gezien dat ie dicht was.quote:
Potverdorie, ik zit The Walking Dead van Telltale te spelen, wat een briljante game![]()
NIET LEZEN ALS JE HET SPEL NIET UIT HEBT, MAJOR SPOILER.Mijn GOTY 2012SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
NIET LEZEN ALS JE HET SPEL NIET UIT HEBT, MAJOR SPOILER.Dat had ik ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game is gewoon briljant goed. De tussenaflevering 400 days is ook mooi uitgewerkt. Vijf korte verhaaltjes die allemaal connecties met elkaar hebben. Erg mooie inkomer voor seizoen 2
Please sir. When moon? When Mustang?
Ik ben alleen benieuwd wat mijn keuzes voor impact hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja
Game is gewoon briljant goed. De tussenaflevering 400 days is ook mooi uitgewerkt. Vijf korte verhaaltjes die allemaal connecties met elkaar hebben. Erg mooie inkomer voor seizoen 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd wat mijn keuzes voor impact hebbengenoeg invloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd wat mijn keuzes voor impact hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: stukje met BonnieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Zijn er trouwens nog meer mensen enthousiast geworden voor Payday 2? Ik baalde er ontzettend hard van dat deel één een PS3-exclusive was, maar dit deel komt gelukkig ook naar de 360
Het lijkt me echt een briljante co-op game, die me het meeste nog doet denken aan de oude SWAT-games (maar dan als crimineel ipv politie) van vroeger
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:43 schreef Tain het volgende:
[..]
genoeg invloed
Wel op wie er doodgaat, maar geen andere wending van het verhaal. Ik loop in episode 4 vast, savegames werken niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben op zoek naar een leuke game om te tijd te overbruggen tot GTAV, welke spel van rond de 20 euries raden jullie me aan?![]()
Iets over je smaak zou wel helpen met zo'n vraag.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:18 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben op zoek naar een leuke game om te tijd te overbruggen tot GTAV, welke spel van rond de 20 euries raden jullie me aan?![]()
![]()
Je kunt nog steeds codes en kaarten voor MS Points inleveren. Deze worden wel geconverteerd denk ik.
Mijn 60 punten zijn 96 ct waard.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Trials Evo, Mark of the Ninja, Super Meat Boy.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:18 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Borderlands 2quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:18 schreef johnnyblaze11 het volgende:
heb m nu van oneplay maar vind m op een gegeven moment wel erg repetitief wordenquote:
Wie dit leest is hek.![]()
quote:!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
serieus? Ik vond hem tot het einde aan vet en toen terug gestuurd naar Oneplays maar wil hem nu weer keer gaan kopen om weer te kunnen spelen.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:37 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb m nu van oneplay maar vind m op een gegeven moment wel erg repetitief wordenShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
ik durf m niet terug te sturen omdat de rest in mn queue zeer waarschijnlijk niet veel beter isquote:Op zondag 14 juli 2013 14:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
serieus? Ik vond hem tot het einde aan vet en toen terug gestuurd naar Oneplays maar wil hem nu weer keer gaan kopen om weer te kunnen spelen.
Waar zit je ergens?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:36 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik durf m niet terug te sturen omdat de rest in mn queue zeer waarschijnlijk niet veel beter is![]()
Hoezo? Ik heb nog iets van 20 toffe in de rij staan alleen kreeg ik nu Binary Domain opgestuurdquote:Op zondag 14 juli 2013 14:36 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik durf m niet terug te sturen omdat de rest in mn queue zeer waarschijnlijk niet veel beter is
die ene stad is netquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoax. welke 20?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb nog iets van 20 toffe in de rij staan alleen kreeg ik nu Binary Domain opgestuurdik heb ook een paar leuke games ertussen staan alleen die zijn allemaal nog unreleased
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die ene stad is netOok nog wel ouwe dat wel maar staat wel best veel in nog. Dat Binary domain zal ook niet AAA zijn maar wel handig om ff keer door te spelen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hoax. welke 20?ik heb ook een paar leuke games ertussen staan alleen die zijn allemaal nog unreleased
Zet earth defence force IA er in die is tof!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die ene stad is netDat Sanctuary net is weggevlogen? Dan ben je nog niet eens op een kwart van het spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hoax. welke 20?ik heb ook een paar leuke games ertussen staan alleen die zijn allemaal nog unreleased
OKEY! Ik ben geen fan van die spellen maar als het gratis kostquote:Op maandag 15 juli 2013 20:47 schreef Rossdale het volgende:
Vanaf morgen is assassins creed 2 gratis te downloadendan download ik hem wel even.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2013 20:53:44 ]![]()
Ik heb hem al helemaal uitgespeeld dus ga er niets mee doen, Halo 3 straks ook maar die klik ik wel ff aan.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat Sanctuary net is weggevlogen? Dan ben je nog niet eens op een kwart van het spel
[..]
OKEY! Ik ben geen fan van die spellen maar als het gratis kostdan download ik hem wel even.
Halo 3 heb ik niet meer dus die zal ik dan ook wel weer binnenhalen. Dat gold ook voor Fable 3, die had ik ook al eens verkocht maar toch weer gedownload omdat het niets koste.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem al helemaal uitgespeeld dus ga er niets mee doen, Halo 3 straks ook maar die klik ik wel ff aan.![]()
Ik hoop ook dat er wat XBLA games langs komen want de meeste boxed games heb ik al wel gehad denk ik.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Halo is vooral online goed. Maar deel 3 zal niet veel meer online gespeeld worden. Misschien wel als hij gratis wordt, en dan log ik ook nog wel ff in. NOOBS bashen![]()
![]()
Halo 3 SP was ook tof! Heb hem alleen nog niet op Legendary gedaan meen ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Halo is vooral online goed. Maar deel 3 zal niet veel meer online gespeeld worden. Misschien wel als hij gratis wordt, en dan log ik ook nog wel ff in. NOOBS bashenShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Net Red Faction uitgespeeld de laatste missies was tering klote dus maar ff op easy gezet en toen uitgespeeld.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ik ben er weer ff weg van. Forza Horizon! Echt een tof spel eigenlijk, maar wel erg jammer van de Nederlandse taal constant! Ontzettend irritante figuren hebben ze daarvoor gebruikt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2013 21:27:41 ]![]()
je kan t in t engels zettenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:27 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben er weer ff weg van. Forza Horizon! Echt een tof spel eigenlijk, maar wel erg jammer van de Nederlandse taal constant! Ontzettend irritante figuren hebben ze daarvoor gebruikt.
moet je volgens mij bij de instellingen van je xbox doen. ik heb altijd alles in t engels.quote:Wie dit leest is hek.![]()
Ja op die manier ken ik het wel. Dan moet je aangeven dat je uit Engeland komt, maar ik ben dan bang dat je met het vinden van een online game, ongeacht welke game, sneller Engelsen ipv Nederlanders in de game krijgt. En ik speel veel online.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:32 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
moet je volgens mij bij de instellingen van je xbox doen. ik heb altijd alles in t engels.![]()
Microsoft heeft een XBLA bundel genaamd Beautiful Puzzle Pack te koop gezet met Ilomilo, (absolute aanrader!) Insanely Twisted Shadow Planet, The Splatters en Lazy Raiders voor 1200 MSP, waar ze apart 2800 zouden kosten. Als je nog geen van deze titels hebt, zou dit een no-brainer moeten zijn!![]()
En er waren nog een paar in dit topic die DLC van Asura's Wrath wilde hebben? Deze week gaan ze in de aanbieding.![]()
volgens mij niet, alle home nieuwtjes zijn in t nederlands bij mij.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja op die manier ken ik het wel. Dan moet je aangeven dat je uit Engeland komt, maar ik ben dan bang dat je met het vinden van een online game, ongeacht welke game, sneller Engelsen ipv Nederlanders in de game krijgt. En ik speel veel online.Wie dit leest is hek.![]()
Ik wou ze wel, alleen heb ik nu de game niet meerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:07 schreef Racerblade het volgende:
En er waren nog een paar in dit topic die DLC van Asura's Wrath wilde hebben? Deze week gaan ze in de aanbieding.
ilomilo is geweldig en een absolute must-have (al zou ik nu niet zo snel meerXBLA games kopen nu we weten dat XBO niet backwards compatible zal zijn met je XBLA-library...)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:53 schreef Racerblade het volgende:
Microsoft heeft een XBLA bundel genaamd Beautiful Puzzle Pack te koop gezet met Ilomilo, (absolute aanrader!) Insanely Twisted Shadow Planet, The Splatters en Lazy Raiders voor 1200 MSP, waar ze apart 2800 zouden kosten. Als je nog geen van deze titels hebt, zou dit een no-brainer moeten zijn!
ITSP vond ik niet zo leuk (demo gespeeld). De 2 andere games ken ik niet.![]()
Is Xbox Live bij jullie ook trager geworden? Het opstarten opstarten bij mij gaat nog langzamer dan de ps3.What do you mean what do I mean?![]()
Bij is de laatste tijd vooral m'n 360 zelf heel traag me opstarten of in elk geval tot je echt in het menu zit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef Shygirl18 het volgende:
Is Xbox Live bij jullie ook trager geworden? Het opstarten opstarten bij mij gaat nog langzamer dan de ps3.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Jep het is de laatste tijd wel extreem traag ja... wordt steeds ergerquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef Shygirl18 het volgende:
Is Xbox Live bij jullie ook trager geworden? Het opstarten opstarten bij mij gaat nog langzamer dan de ps3.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ze gebruiken dezelfde tactiek als bij Apple. Alle oudere apparaten trager maken door een update zodat iedereen een nieuwe koopt.![]()
Ik koop toch wel een nieuwe want NHL 15 <3Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:08 schreef maurisioo het volgende:
Ze gebruiken dezelfde tactiek als bij Apple. Alle oudere apparaten trager maken door een update zodat iedereen een nieuwe koopt.
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Bij mij duurt het langer om in te loggen op de xbox nadat ik die beta update heb binnengehaald.![]()
Wat ik trouwens steeds meer zie in spellen zijn die slimme trucjes om je geld af te troggelen. Ik trap er niet in maar er zijn er denk ik genoeg die het wel doen.
Ik neem als voorbeeld Forza Horizon waar ik mee bezig ben. Je kunt daarvoor een gratis DLC downloaden zodat je met iedere auto bepaalde opdrachten kunt doen voor geld en fame maar om de achievements te behalen moet je met bijvoorbeeld 20 Ferrari's 1 opdracht voltooien. Aangezien de meeste Ferrari's niet te betalen zijn van het geld wat je in de game bij elkaar sprokkelt moet je ze dus kopen van echt geld. ECHT:X1000
![]()
Het draait er bijna niet meer om hoe goed een game nu uiteindelijk is, nee, het gaat erom hoeveel geld zij nog meer kunnen binnen harken naast de aankoopprijs. De hele game industrie is zichzelf aan het verzieken.
Zo, dat zat mij ff dwars.![]()
Het meest verschrikkelijke vind ik die packs (ook voornamelijk racegames) die ervoor zorgen dat je alle content ontgrendeld die je ook gewoon haalt door de game normaal te spelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Het draait er bijna niet meer om hoe goed een game nu uiteindelijk is, nee, het gaat erom hoeveel geld zij nog meer kunnen binnen harken naast de aankoopprijs. De hele game industrie is zichzelf aan het verzieken.
Zo, dat zat mij ff dwars.Dat daar een markt voor is.
![]()
![]()
Op zich heb ik er niet zo'n probleem mee. Games kosten al jaren $59.99, maar de kosten wat betreft ontwikkelen gaan wel omhoog. Dus DLC en microtransactions zijn dan niet zo heel vreemd (of ze moeten de games steeds duurder maken).
Dus of veel grinden of een klein bedrag betalen. En voor mensen die een game willen spelen, maar er geen 100 uur of meer in willen steken zijn microtransactions (of dergelijke DLC) niet eens zo'n hele slechte optie."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Jup. Die heb je ook bij forza, zodat je alle kortingsborden kunt zien op de map, iets wat dus ook een achievement is. Als je een achievement (prestatie) koopt, hoe kun je er dan nog trots op zijn dat je die behaald heb. Ik vind dat er dan achter moet staan. Achievement behaald, maar gekocht.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:32 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Het meest verschrikkelijke vind ik die packs (ook voornamelijk racegames) die ervoor zorgen dat je alle content ontgrendeld die je ook gewoon haalt door de game normaal te spelen.Dat daar een markt voor is.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2013 19:50:56 ]![]()
Daar ben ik het ook wel mee eens maar ga dan niet telkens dingen opdringen zoals in forza met die 1000 club DLC die zogenaamd gratis is. Als je hem niet download komt die melding wel 100 keer terug dat die nog steeds gratis te downloaden is maar niet gratis te behalen!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:34 schreef OMG het volgende:
Op zich heb ik er niet zo'n probleem mee. Games kosten al jaren $59.99, maar de kosten wat betreft ontwikkelen gaan wel omhoog. Dus DLC en microtransactions zijn dan niet zo heel vreemd (of ze moeten de games steeds duurder maken).
Dus of veel grinden of een klein bedrag betalen. En voor mensen die een game willen spelen, maar er geen 100 uur of meer in willen steken zijn microtransactions (of dergelijke DLC) niet eens zo'n hele slechte optie.
En grinden in forza is geen optie. Er zitten auto's bij van 10 miljoen! Dat heb ik misschien in de gehele single player bij elkaar geharkt. Online gaat het nog trager.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2013 19:55:02 ]![]()
Binary Domain aan het spelen! Best een tof spelletje
Maar wat zijn die jappen toch goed in stereotype characters maken
Die president van Amerika zag er gewoon niet uit. Maar ik heb mij er trouwens prima mee vermaakt.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
Binary Domain aan het spelen! Best een tof spelletje
Maar wat zijn die jappen toch goed in stereotype characters makenIt's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Is Halo 3 of 4 nog wat trouwens? Heb Halo 2 kapot gespeeld op de multiplayer maar de laatste delen niet meer aangeraakt.![]()
Hijs tof idd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die president van Amerika zag er gewoon niet uit. Maar ik heb mij er trouwens prima mee vermaakt.Schiet lekker wegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:40 schreef ooble het volgende:
Binary Domain moet ik nog halen. Lijkt mij ook wel vermakelijk.
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: