JAFA'squote:Op donderdag 11 juli 2013 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daaraan herken je een Noord of Zuid Eilander... en Noord Eilanders hebben het bijv.ook over metal roads ipv gravel roads
inderdaad....en het zijn er ook nog zo veelquote:
hahaha, dat kan je je afvragen ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:56 schreef DinoVelvet het volgende:
Je kunt je afvragen hoe lekker zo'n bank zit natuurlijk.. http://www.funda.nl/koop/oudeschans/huis-48624386-ae-dijk-2/
[ afbeelding ]
Ik heb het gevoel dat ik bij een poppenhuis naar binnen gluur? Met een reling boven van ijslollystokjes!quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:56 schreef DinoVelvet het volgende:
Je kunt je afvragen hoe lekker zo'n bank zit natuurlijk.. http://www.funda.nl/koop/oudeschans/huis-48624386-ae-dijk-2/
[ afbeelding ]
Die's net al geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:43 schreef friekin_ het volgende:
Aap, ruitjes en jassen in dit huis: http://www.vansantvoort.nl/aanbod/presentatie/?objectId=2333077
Oh, sorry. Had ik niet doorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:46 schreef Cynix ® het volgende:
De foto's van dat huis stonden een paar dagen geleden al in deze reeks.
Nou ja, kan gebeuren.
Jammer van de inrichting.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:22 schreef k_man het volgende:
We hebben hier diverse molens en kerken voorbij zien komen, maar een (voormalig) gemaal? Ook wel eens leuk;
[ afbeelding ]
Leuk pandje met dito uitzicht, alleen jammer van de spuuglelijke jaren '90 tegels en badkamer, en dan staat in de omschrijving "De villa lijkt gerenoveerd te zijn met de gedachte van de eeuwigheid."quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:22 schreef k_man het volgende:
We hebben hier diverse molens en kerken voorbij zien komen, maar een (voormalig) gemaal? Ook wel eens leuk;
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik zou me meer druk maken over hoeveel je moet bijbetalen om je auto te kunnen parkeren en die tuin erbij te hebben. Want dat staat niet vermeld.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:02 schreef vosss het volgende:
@hierboven:
Als je 1,3 miljoen neer kan tellen voor een huis dan denk ik niet dat je je persoonlijk heel erg druk maakt over al dan niet verkeerde tegeltjes in de badkamer.
Die IKEA-gids op tafel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:55 schreef k_man het volgende:
"Als u nou even buiten wacht, dan maak ik de foto's wel."
[ afbeelding ]
Verder allemaal ontzettend slechte foto's. Er is werkelijk geen enkele foto bij waarvan ik niet denk, had je dat nou niet even netjes kunnen maken voor de foto? Plus nog een foto waarbij de fotograaf gereflecteerd wordt in de spiegel.
De inrichting is om te janken, maar verder een schitterend huis. En dat balkonquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:40 schreef k_man het volgende:
Een huis met een keurige bejaardeninrichting en dan opeens...
[ afbeelding ]
Ze hebben ook groen tapijt in de keuken. Hoe hou je dat schoon? Koken die mensen niet?
[ afbeelding ]
Vond ik ook.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:15 schreef friekin_ het volgende:
Die inrichting in een huis van een miljoen. Raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |