Smakelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:53 schreef Toekito het volgende:
Ik ga naar de kantine eens zien wat ze hebben![]()
tot zo
"Hiiiieeeeeeeeeerrrrrrrr kiepkiepkiepkiep"quote:
oude broodjes had ik eens gelezenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:53 schreef Toekito het volgende:
Ik ga naar de kantine eens zien wat ze hebben![]()
tot zo
in de Automaat wel. In de verse kant, van 12 tot 14 open, liggen vers gesmeerde broodjes en vers gebakken snacksquote:
Jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:20 schreef sp3c het volgende:
zal ik anders nog eens wat over onze zelfgemaakte broodjes gehaktbol vertellen?
krijgen we een testexemplaar?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:20 schreef sp3c het volgende:
zal ik anders nog eens wat over onze zelfgemaakte broodjes gehaktbol vertellen?
quote:
je moet het maar willenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Hij krijgt geen ballenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:04 schreef Cat22 het volgende:
sp3c slaapt dit weekend onder het juiste dak.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:04 schreef Cat22 het volgende:
sp3c slaapt dit weekend onder het juiste dak.![]()
Hij mag ook nog in de schuur hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef Toekito het volgende:
[..]alsof die niet gauw buiten ligt met zulk gedrag
ik weet niet hoe jij dat doet maar ik ben opgevoed en laat de wc gewoon netjes achter zoals ik hem gevonden hebquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef Toekito het volgende:
[..]alsof die niet gauw buiten ligt met zulk gedrag
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij dat doet maar ik ben opgevoed en laat de wc gewoon netjes achter zoals ik hem gevonden heb
TMIquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:19 schreef sp3c het volgende:
ik zie het als een persoonlijk succes dat nog niemand TMI geroepen heeft
Heb ik al eens gedaan, maar nu was ik even vergeten over jij en gehaktballen dus vind ik dat ik dit over mezelf en de overige forumleden heb afgeroepen...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:19 schreef sp3c het volgende:
ik zie het als een persoonlijk succes dat nog niemand TMI geroepen heeft
sweetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan, maar nu was ik even vergeten over jij en gehaktballen dus vind ik dat ik dit over mezelf en de overige forumleden heb afgeroepen...
Sorry
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:21 schreef sp3c het volgende:
weet ook niet meer of het misschien toch niet 5'ish was en ik zal mijn telefoon sowieso wel niet bij me hebben
Nu dan?quote:
Heb je de leukheid van mijn werk gejat?quote:
Ja vertel Toel vertel!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je de leukheid van mijn werk gejat?Vandaag was zo'n dag.
![]()
![]()
![]()
Maar... vertel! Wat is het leukere van jouw werk?
Lang verhaal maar komt er kort gezegd op meer dat ik nu eindelijk mag doen voor klanten wat ik wil doen voor klanten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je de leukheid van mijn werk gejat?Vandaag was zo'n dag.
![]()
![]()
![]()
Maar... vertel! Wat is het leukere van jouw werk?
Alleen helpen, niks verkopen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lang verhaal maar komt er kort gezegd op meer dat ik nu eindelijk mag doen voor klanten wat ik wil doen voor klanten.
Ligt eraan, sommige dingen wel. Sommige dingen niet.quote:
Zo lang je mij maar geen nieuw abonnement gaat aansmeren dan!quote:
Ow, hahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ligt eraan, sommige dingen wel. Sommige dingen niet.
ik verkoop officieel niks.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo lang je mij maar geen neiuw abonnement gaat aansmeren dan!
O, je verkoopt lucht? (Clouds, geddit?quote:
Neequote:
gelukkig niet, moet nog keiveel doen voor t weekend, en heb geen zin om me weer een halve week in de stress te werken....quote:
Kom je nou zeker zondag?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
gelukkig niet, moet nog keiveel doen voor t weekend, en heb geen zin om me weer een halve week in de stress te werken....
quote:
quote:
Stammtischquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wij hebben een vaste plek, elk jaar, ongeacht het festivalterrein.![]()
Dus we zijn makkelijk te vinden.
Exact.quote:
Nee, dekenquote:
Reünie van de dekens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, deken
om even te rusten, bier te drinken en om je matties bij terug te vinden
Eej! Vervroegd uitgetreden! Kapot na diverse wilde festivalweekenden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:15 schreef sp3c het volgende:
de dekens gaan zelfs met pensioen bij jullie?
man er is ook echt helemaal niets te doen he in Limburg
Je faaltquote:
Binnenkort moet je anderhalve dag.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eej! Vervroegd uitgetreden! Kapot na diverse wilde festivalweekenden.
I can make it!quote:
Ik heb de liefurtquote:
Ik wist niet dat ik bij jou slaapquote:
Krijg ik er twee?quote:
Voor mensen die de context niet weten kom ik nu over als een hele nare vrouw.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:21 schreef Takaiki het volgende:
Ik kan nog altijd dreigen dat ie bij jou moet slapen
lol!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor mensen die de context niet weten kom ik nu over als een hele nare vrouw.
LEUGENS!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:22 schreef sp3c het volgende:
ik moet het ff uitleggen
ik stuurde dus mijn bospop mail naar tak, die printte toen mijn ticket
die vond zichzelf heeeeel spitsvondig en zei toen iets van
haha nu weet ik je adres en ga ik je stalken hahaha ik ben spitsvondig!!!
toen zei ik 'moet je dan, doen kom je ook eens op het strand'
hahaha x40
get it
want limburg heeft geen strand terwijl ik het bij wijze van spreken kan lopen
was ze gedissed bro's!!!!
alemaal ff lachen
ok ik doe lief vanaf nu!
Je faalt nog steeds in lief doenquote:
Cat is niet naar,ze heeft sp3ctonitequote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor mensen die de context niet weten kom ik nu over als een hele nare vrouw.
Gaat al 1 minuut goed!quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:27 schreef sp3c het volgende:
nu snap ik het ook niet meer
ik had alleen met takkewijf afgesproken dat ik lief zou doen!
dus flauwe grappen ten koste van cat zouden nog moeten kunnen lijkt mij
quote:
quote:
quote:
Als je het zelf benadrukt komt het toch een ietsiepietsie minder sterk over sp3cquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
hehehe!Ja en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Dat is volgens mij de meest originele grap die ik de laatste 20 jaar over dit onderwerp gehoord heb.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
ik zal het door de vingers zien, das voor mij iets lastiger dan voor jou
En vermoeiender dan Toek op dit momentquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:39 schreef sp3c het volgende:
en dus was het geen flauw grapje over cat dr verminderde zichtvermogen en ben ik nog steeds lief
Owquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:39 schreef sp3c het volgende:
en dus was het geen flauw grapje over cat dr verminderde zichtvermogen en ben ik nog steeds lief
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:40 schreef sp3c het volgende:
stiekem wel hoor maar anders maakt takaiki het weer uit en gaat ze met mijn bospopticket aan de haal
Doorverkopuhhhh!quote:
En bier zuipenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Mag hij gezellig met Takkeman en Takkebroer de hele zaterdag aan een PC knutselen
ik en de Takkefamilie hebben dan alsnog een goede avondquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Mag hij gezellig met Takkeman en Takkebroer de hele zaterdag aan een PC knutselen
Neequote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik en de Takkefamilie hebben dan alsnog een goede avond
jullie zouden erbij willen zijn
Echt nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik en de Takkefamilie hebben dan alsnog een goede avond
jullie zouden erbij willen zijn
Trustenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:50 schreef Cat22 het volgende:
Niet.
En ik ga nu naar bed dus je kunt me niet tegenspreken = WIN!
Of je laat het gewoon toe dat iemand van de andere bak haar stenen bij jou neerlegtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
amateurtruukjes zijn dat
als iemand vraagt hoevaak ik al geweest ben dan zeg ik altijd het juiste aantal -1
dan mag ik een keer extra mwehehehehehehehegna
succes niet gegarandeerd
alleen leuke mensjes mogen aan mijn bak zittenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Of je laat het gewoon toe dat iemand van de andere bak haar stenen bij jou neerlegt
Neerleggen is niet eens nodig hoor (heb tijden terug wel eens stenen van de ene bak in de andere bak weten te krijgen al spelende, wij speelden dan ook nooit met de bakken richting ramen, altijd richting muren, er vlogen nog wel eens stenen uit de bakken)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Of je laat het gewoon toe dat iemand van de andere bak haar stenen bij jou neerlegt
Jij foeteltquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
amateurtruukjes zijn dat
als iemand vraagt hoevaak ik al geweest ben dan zeg ik altijd het juiste aantal -1
dan mag ik een keer extra mwehehehehehehehegna
succes niet gegarandeerd
Toek was lekker met een vriend en vriendin haar verjaardag vierenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En vermoeiender dan Toek op dit moment
Dood aan alle muggen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:03 schreef Takaiki het volgende:
Aaaaaaaaarrrggghhhhhh!!!!!!
Ggdvrdjjc*$*#--$&&8#7-%muggen!!!!!![]()
![]()
gewoon te lang bij jarige vriendin blijven hangenquote:
Jammer dat jij het niet was die zei van vrouwen plannen te ver vooruitquote:Op woensdag 10 juli 2013 08:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon te lang bij jarige vriendin blijven hangenen toen kwam ik in de stad reed er geen OV meer
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jammer dat jij het niet was die zei van vrouwen plannen te ver vooruit
Huuu bromvliegenquote:Op woensdag 10 juli 2013 06:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dood aan alle muggen!
En aandikke bromvliegen
Kill it with fire!!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:03 schreef Takaiki het volgende:
Aaaaaaaaarrrggghhhhhh!!!!!!
Ggdvrdjjc*$*#--$&&8#7-%muggen!!!!!![]()
![]()
quote:
Wou je zeggen dat die al een kaartje geregeld heeft danquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:40 schreef Takaiki het volgende:
En als verwacht komt hier de man met de hamer
Terugmeppenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:40 schreef Takaiki het volgende:
En als verwacht komt hier de man met de hamer
Alleen voor mezelf maar omdat ik veel korting heb betaal ik deel mee aan de kaartjes van sp3c.quote:
Ach zoquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Alleen voor mezelf maar omdat ik veel korting heb betaal ik deel mee aan de kaartjes van sp3c.
Wat plan je ver vooruit. Je lijkt wel een wijfquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Alleen voor mezelf maar omdat ik veel korting heb betaal ik deel mee aan de kaartjes van sp3c.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat plan je ver vooruit. Je lijkt wel een wijf
[..]
[..]
Is al zoveelste x dat ik daar vandaan kom en geen OV meer heb naar huis. Is ook wel eens geweest dat ik of taxi beldequote:Op woensdag 10 juli 2013 14:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]![]()
Maar vervoer terug naar huis na een feestje dan weer niet
Buiten? Bang voor bier?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:22 schreef Takaiki het volgende:
Net nog met een kenner over Rowwen Heze gehad: ik ga gezellig buiten de tent luisteren![]()
Poncho aanquote:
Hoorde dat ook shirts van het lijf worden geruktquote:
hoort bij Rowwen tochquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:27 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hoorde dat ook shirts van het lijf worden gerukt![]()
En voor de rest van de dag met dat plekbier rondlopen heb ik idd ook geen zin in, maar bang ben ik niet voor bier. Ik durf er best bij in de buurt te komenHet moet alleen wel in een glas of beker blijven zitten en niet rondvliegen, dat is doodzonde
Ik kijk wel toe hoe jij toegetakeld wordtquote:
+1quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik kijk wel toe hoe jij toegetakeld wordt![]()
ben nog nooit bij RH geweest live maar hoorde het van MPG en Muck. Zeg niet dat ik het ga doen hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik kijk wel toe hoe jij toegetakeld wordt![]()
Wist je dat nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:22 schreef Takaiki het volgende:
Net nog met een kenner over Rowwen Heze gehad: ik ga gezellig buiten de tent luisteren![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wist je dat niet
Mijn ouders zijn er eens geweest en mijn moeder had uit voorzorg haar badpak onder d'r shirt aan gedaan
Bleek niet overbodig.
[..]
Wist je dat niet
Mijn ouders zijn er eens geweest en mijn moeder had uit voorzorg haar badpak onder d'r shirt aan gedaan
Bleek niet overbodig.
[..]
Wist je dat niet
Bleek niet overbodig.
Jullie brachten de complexiteit van mijn emoties onvoldoende tot uitdrukking.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
je had ook Takke en mij kunnen quoten
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:27 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hoorde dat ook shirts van het lijf worden gerukt![]()
En voor de rest van de dag met dat plekbier rondlopen heb ik idd ook geen zin in, maar bang ben ik niet voor bier. Ik durf er best bij in de buurt te komenHet moet alleen wel in een glas of beker blijven zitten en niet rondvliegen, dat is doodzonde
Det kostj utzellufdje in bonnequote:Op woensdag 10 juli 2013 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Doot mich maar ein blaad beer en ein blaad sjmiètbeer!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
sssst t blijft goed weer
* Ynske aanbid alle goden
quote:
quote:
Nog even volhouden ditquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:32 schreef Cat22 het volgende:
Buien voor het weekend lijken weg te trekken![]()
Ik steek voor de zekerheid nog een extra kaarsje op.quote:Zaterdag wordt het met 20-24 graden weer iets warmer dan morgen en vrijdag. Er is meer ruimte voor de zon, al zijn er ook nog wel enkele wolkenvelden.
Zondag is er een kleine kans op een beetje regen. De kans dat het droog blijft is groter, maar bewolking kan hardnekkig zijn. De kansen op zonnige perioden zijn het grootst in de westelijke kustgebieden. Er staat een matige noordwestenwind en het wordt gemiddeld 21 graden.
Eerste kon ook heur, sinds een jaar zit mijn werk er niet meer recht naast.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:50 schreef MPG het volgende:
* MPG zet de martinuskerk in de f.... steekt ook een zwiek kaarsjes op
en dat er een hartpatiënt bij is die onderuit gaat is niet ergquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerste kon ook heur, sinds een jaar zit mijn werk er niet meer recht naast.![]()
Wel voorzichtig met al dat vuur, dadelijk gaan we naar de 35 graden en dan kunnen we Takke afvoeren.
Stroomkabels zat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dat er een hartpatiënt bij is die onderuit gaat is niet erg
Ik ben goed met hoogspanningquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dat er een hartpatiënt bij is die onderuit gaat is niet erg
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerste kon ook heur, sinds een jaar zit mijn werk er niet meer recht naast.![]()
Wel voorzichtig met al dat vuur, dadelijk gaan we naar de 35 graden en dan kunnen we Takke afvoeren.
Jij bent er zaterdag nietquote:
Lol! Daar keek mijn kantoor op uit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:04 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Mijn vrijwilligerswerk zit er nog tegenover.
Wij zitten elke vrijdagavond op de zolder.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lol! Daar keek mijn kantoor op uit.![]()
Niet dat ik aan het raam zat, maar het gaat om het idee.
Als Eckte FOK!kers.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij zitten elke vrijdagavond op de zolder.
Je had zomaar bij ons binnen kunnen kijken en v.v..
Nopequote:
Zondagggg!quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nope![]()
Werkwerkwekr -> centjes verdienen om de zondag wel te kunnen komen.
oh dan is het goedquote:
Jij zet er nog paar volt extra op, waarom? Omdat het kanquote:
Ja. Niet voor niets dat van 'ons clubske' 40 % daadwerkelijk FOK!ker isquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Eckte FOK!kers.![]()
Zo hoog was mijn kantoor nu ook weer niet, ik kon bij de eerste etage naar binnen kijken. Heb nog weleens trainingen gegeven in de ruimtes daar.
Japs.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Niet voor niets dat van 'ons clubske' 40 % daadwerkelijk FOK!ker is...
Ah, check. In de Vergaderzaal of de Erkerzaal zeker.
Indd een gemiste kansquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:11 schreef Cat22 het volgende:
En vrijdagavond werkte ik normaliter niet. Gemiste kans
Jep.Ten minste 1 vriend van me uit Venlo (medevrijwilliger en verwoed FOK!lurker) komt mee, en een vriend van ons staat 'ergens' aan de verkeerde kant van de bar. Alhoewel, dat zou ook goed uit kunnen pakken...quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zondagggg!![]()
Jij kwam samen met andere mensen?
Gezellig! Mensen aan de verkeerde kant van de bar zijn gooooood.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Indd een gemiste kans.
[..]
Jep.Ten minste 1 vriend van me uit Venlo (medevrijwilliger en verwoed FOK!lurker) komt mee, en een vriend van ons staat 'ergens' aan de verkeerde kant van de bar. Alhoewel, dat zou ook goed uit kunnen pakken...
Je bent toch een grote jongen? Dan kun je dat toch ook zonder mij eten?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:01 schreef Toekito het volgende:
Maar MPG nou ik je dus niet ziet gaat dat zoërvleesh ook niet door zeker?
Kan maar volgens mij stond er van heeeeel lang terug iets als KSC-zoërvleesh-meet ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent toch een grote jongen? Dan kun je dat toch ook zonder mij eten?
Zoorvleis es det.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:01 schreef Toekito het volgende:
Maar MPG nou ik je dus niet ziet gaat dat zoërvleesh ook niet door zeker?
Dit is niet de KSC he.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kan maar volgens mij stond er van heeeeel lang terug iets als KSC-zoërvleesh-meet ofzo.
quote:
Een friet wat?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is niet de KSC he.
[..]
Maare, volgens mij wilde Toek een keer een Friet Ala proberen. Tenminste, daar staat me iets van bij.
Friet Alaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Komt goedquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:36 schreef Cat22 het volgende:
Dus. Nadat de pappa per ongeluk het rolluik nog ietsjes meer molde heeft hij het nu in een dusdanige toestand gebracht dat het niet kapotter kan dan het nu is.Ik mot een nieuwe lamel en een paar ophangdingertjesschroefjes. En een lager.
Toek, bereid je voor het weekend maar voor op de Catcave.
Oh sorry......moet nog ff op cursus merk ik.quote:
Oh vandaar dat ik geen koffie krijg hier?quote:
Ook nog jaquote:[..]
Maare, volgens mij wilde Toek een keer een Friet Ala proberen. Tenminste, daar staat me iets van bij.
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Friet AlaAndere ingrediënten dan het plaatje wat Toek postte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ich weit waat zoorvleis is
)
Haal de frikandel eronderuit en ik wil die friet wel eens proberen. Waar te halen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
De gemiddelde vetbak in Groot-Venlo heeft t wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Andere ingrediënten dan het plaatje wat Toek postte.(ich weit waat zoorvleis is
)
Haal de frikandel eronderuit en ik wil die friet wel eens proberen. Waar te halen?
blame googlequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Andere ingrediënten dan het plaatje wat Toek postte.(ich weit waat zoorvleis is
)
Friet ala dus. Check!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
De gemiddelde vetbak in Groot-Venlo heeft t wel.
Op verzoek vast ook zonder frikandel.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Friet ala dus. Check!![]()
Misschien wil Takke wel een keertje mee dineren.
Jammer, jij OVt dan dus naar huis?quote:
Geen ala voor mijquote:
ik heb trek.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:07 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Geen ala voor mij
Zoorvleis is wel cool
....quote:
als ik bij henk op het terras zit en net mijn bord lweg hebquote:
Tot je weer bitterballen wilt....quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik bij henk op het terras zit en net mijn bord lweg heb
Bijdehandje
ik had ze laatste x niet besteld. 1x Murmel tijdens bingo en laatste x was het die Rennende Fiets.quote:
Niet besteld, wel gegeten zeker?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik had ze laatste x niet besteld. 1x Murmel tijdens bingo en laatste x was het die Rennende Fiets.
dan zeg ik ja, als ik er toch niet mee weg kom. Plus sp3c zag mij wat pakken...quote:
Ik heb geen getuigen nodig, je bent behoorlijk voorspelbaar qua voerquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan zeg ik ja, als ik er toch niet mee weg kom. Plus sp3c zag mij wat pakken...
dat ontken ik niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb geen getuigen nodig, je bent behoorlijk voorspelbaar qua voer
Trustenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat ontken ik niet.
Ik ging slapen![]()
@dios
tot laat gegeten eerderquote:
Ben je bang dat je hier niks krijgt ofzo dat je je nu al volpropt?quote:
dat is wel het laatste waar ik bang voor ben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ben je bang dat je hier niks krijgt ofzo dat je je nu al volpropt?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel het laatste waar ik bang voor ben.
Oh ik sliep
Ben zo blij dat ik in de catcave slaap. Zo onaardig als jij doetquote:
liever geen ontbijt maar een lieve gastvrouw dan ditquote:
Je vraagt ook om friet, niet om gebakken aardappelenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik in de catcave slaap. Zo onaardig als jij doet
ik pas me aan aan het land dat ik bezoek.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je vraagt ook om friet, niet om gebakken aardappelen
Limburg is ook Nederlandquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik pas me aan aan het land dat ik bezoek.
eigen volkslied, veel bourgondischer dan hier, bergen, andere taal, friet ipv patat, toffe vlag en 2 uur rijden van hier.quote:
Tofste provincie van Nederlandquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
eigen volkslied, veel bourgondischer dan hier, bergen, andere taal, friet ipv patat, toffe vlag en 2 uur rijden van hier.
Allerlei redenen dat het een eigen land had kunnen zijn.
als ik vlucht uit 010, na vandaag alle redenen, dan weet ik het welquote:
Waarom in godesnaam daarheen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:22 schreef sp3c het volgende:
ik zou wel naar Groningen kunnen verhuizen
maar anders zou ik meteen gaan huilen als ik geen Hagenees meer zou zijn
Studentenstad?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:31 schreef sp3c het volgende:
ik vind Groningen altijd gezellig om de een of andere reden
15 minutenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef sp3c het volgende:
das nog best een eind
kunnen we net zo goed in Eindhoven kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |