Eh, travelling ja, zo heet dat in het Engelsquote:
maar toch, geen PSVquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/khr6f6.z5wt3sVY9dK80Yg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NQ--/http://media.zenfs.com/en(...)ccer2.jpg]afbeelding[/url] ]
Je topic is tot daar aan toe, maar in je eigen topic dingen posten als "mensen happen" tja dat komt wanhopig over. Beetje hetzelfde als iemand die een discussie voert, de discussie verliest en dan ineens maar zegt dat hij aan het trollen is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:40 schreef valek het volgende:
[..]
Denk je dat nu echt? Dit is FOK. Deze reacties kun je van te voren voorspellen. Is gewoon grappig.
Dat is dus alles behalve trouw. Daarnaast kunnen die mensen gewoon hun plaatsen weer beschikbaar stellen, is één minuutje werk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik het? Ik kan toch niet in de hoofden van die mensen kijken? Maar lijkt me opzich wel logisch dat die mensen vaker verstek laten gaan tegen kleinere clubs ja...
Is gewoon correct hoor. Rolgordijn.quote:
Ja, dat gaf ik toch deels ook toe, dat komt gewoon omdat alles en iedereen bij Ajax wil zijn, en dus ook de mensen die niet zo trouw zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is dus alles behalve trouw. Daarnaast kunnen die mensen gewoon hun plaatsen weer beschikbaar stellen, is één minuutje werk.
Ze hebben toch betaald? Moeten toch zelf weten of ze komen? Wat een gezeur om niks zegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is dus alles behalve trouw. Daarnaast kunnen die mensen gewoon hun plaatsen weer beschikbaar stellen, is één minuutje werk.
Mwah, het is wel de bedoeling dat het stadion vol zit natuurlijk, maar de opvatting dat het veelal leeg is is ook weer sterk overdreven natuurlijk. Maar tegen een "met alle respect" Willem II of Zwolle kan het wel eens gebeuren dat een deel denkt, geen zin in...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ze hebben toch betaald? Moeten toch zelf weten of ze komen? Wat een gezeur om niks zeg
Ik ben ook aan het trollen. Kijk naar mijn posthistorie. FOK is nu eenmaal een bolwerk van Ajax, tegen iedereen in gaan is niet te doen. Maar vind de reacties gewoon grappig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:41 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je topic is tot daar aan toe, maar in je eigen topic dingen posten als "mensen happen" tja dat komt wanhopig over. Beetje hetzelfde als iemand die een discussie voert, de discussie verliest en dan ineens maar zegt dat hij aan het trollen is.
Lekker trouw om je club niet te komen steunen inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ze hebben toch betaald? Moeten toch zelf weten of ze komen? Wat een gezeur om niks zeg
Kun je beter een vol stadion hebben dat de spelers uitfluit en af en toe 'boeruh' roept inderdaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lekker trouw om je club niet te komen steunen inderdaad.
Die mensen zijn er tenminste.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Kun je beter een vol stadion hebben dat de spelers uitfluit en af en toe 'boeruh' roept inderdaad
Sowieso heeft Ajax bijna altijd een vol uitvak en heeft PSV dat praktisch nooit. Dat vind ik minstens zo belangrijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Als 10% niet op komt dagen in de ArenA zitten er altijd nog meer mensen dan bij een vol philipsstadion natuurlijk.
Inderdaad. Vooral op het einde van het seizoen werden de spelers veelvuldig uitgescholden en PSV is gewoon een kutclub.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je had het over steunen, dat is ook geen steunen. Je argumenten falen dus
Alaaf!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Als 10% niet op komt dagen in de ArenA zitten er altijd nog meer mensen dan bij een vol philipsstadion natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |