Holy shit kansloos ten top...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:29 schreef valek het volgende:
Heerlijk die reacties van de niet PSV-supporters. Zelf niet doorhebben dat ze ontzettend happen.
Provincieclub---> minder ver rijden ---> minder overlast van sneeuwquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, er is gewoon echt he-le-maal niets anders te doen, dus ja, dan ga je al snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Narsingh, lekker wat aan gehad ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet daadkrachtig handelen zodat PSV Narsingh en Maher aantrekt komt anders aardig in de buurt.
Als provincieclub heb je inderdaad trouwere supporters inderdaad.quote:
Deze manquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:14 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Niks mis met jong goedkoop kopen, opleiden en verkopen voor een hoger bedrag. Maarja, je kan ook gewoon duurder kopen als je de gemeente even lief aankijkt natuurlijk.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:29 schreef valek het volgende:
Heerlijk die reacties van de niet PSV-supporters. Zelf niet doorhebben dat ze ontzettend happen.
Alleen de uitvakken van PSV zijn altijd leegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfde met iedere andere club.
Daarnaast komen wij wel naar het stadion als het sneeuwt of minder gaat, en hebben wij niet een bizar no-show percentage.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:35 schreef MichaelScott het volgende:
Ooit zal dat amateurclubje uit Eindhoven ook op de eerste plaats staan.Je weet zeker dat je 22 bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Perhaps, maar daar kan Ajax niets aan doen, iedereen kan een seizoenskaart kopen en Ajax heeft nou eenmaal over heel Nederland de meeste sympathisanten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als provincieclub heb je inderdaad trouwere supporters inderdaad.
Ja hij is geblesseerd geweest, goed argumentquote:
Misschien wat minder denken en wat meer realistisch zijn. Hij is juist een harde werker met ambitie.quote:Maher, sja, ik denk persoonlijk dat het een probleemjochie gaat worden, maar goed, we zullen zien.
Spongebob voor peuters, je punt?quote:
je maakt jezelf nu echt belachelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja hij is geblesseerd geweest, goed argument
[..]
Misschien wat minder denken en wat meer realistisch zijn. Hij is juist een harde werker met ambitie.
Want? JIj weet al wel zeker dat het goed komt? Ik twijfel, en zoals ik zei, we zullen het zien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja hij is geblesseerd geweest, goed argument
[..]
Misschien wat minder denken en wat meer realistisch zijn. Hij is juist een harde werker met ambitie.
Dus als je verder weg woont is dat een goed excuus om weg te blijven en je plaats niet beschikbaar te stellen waar je ook nog eens geld voor krijgt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Perhaps, maar daar kan Ajax niets aan doen, iedereen kan een seizoenskaart kopen en Ajax heeft nou eenmaal over heel Nederland de meeste sympathisanten.
Als het aan mij lag zou een Amsterdams adres voorrang moeten krijgen bij een seizoenskaart, maar dat is niet haalbaar.
Weet ik het? Ik kan toch niet in de hoofden van die mensen kijken? Maar lijkt me opzich wel logisch dat die mensen vaker verstek laten gaan tegen kleinere clubs ja...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus als je verder weg woont is dat een goed excuus om weg te blijven en je plaats niet beschikbaar te stellen waar je ook nog eens geld voor krijgt?
Denk je dat nu echt? Dit is FOK. Deze reacties kun je van te voren voorspellen. Is gewoon grappig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Holy shit kansloos ten top...
TS maakt topic aan
Reageerders maken duidelijk dat het topic een huilie topic is en nog meer negatieve reacties
TS denkt, shit hier kan ik niet tegen op, hoe reageer ik?
TS geeft maar aan dat iedereen hapt en hoopt op die manier zijn eer te redden
Travelling?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:36 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Alleen de uitvakken van PSV zijn altijd leeg. Famous for not travelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |