In het land der blinden is Enoh koning.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon Blind, sorry man.
Maar dan hoort de klink meer naar binnen te zitten. Nu zit de deurklink tussen de deur en de kozijnen als je hem dichtdoet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg deuren die zo'n klink hebben, maar dat geheel terzijde in dit fantastische topic van Vlavlek
Klopt.psv werd dankzij hem al tweemaal op rij kampioenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar dat heb je bij elke topclub denk ik, dat ze een wedstrijdje meepakken tegen Heerenveen omdat ze daar toevallig wonen maar toch voor Ajax/Feyenoord zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Bijvoorbeeld ADO en Utrecht. Maar Feyenoord mag niet altijd een vol uitvak meenemen. Sowieso zitten Feyenoorders door heel het stadion.
God heeft het zo gewild.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar dan hoort de klink meer naar binnen te zitten. Nu zit de deurklink tussen de deur en de kozijnen als je hem dichtdoet.
Hahahahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die Strootman die vorige PSV - Ajax 20x struikelde omdat hij zoek gedraaid werd door Eriksen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doel jij op een bepaald persoon?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar dat heb je bij elke topclub denk ik, dat ze een wedstrijdje meepakken tegen Heerenveen omdat ze daar toevallig wonen maar toch voor Ajax/Feyenoord zijn.
Uhhuh, alleen zijn het bij Feyenoord de Happels en Calands van de wereld. Maar het uitvak van Feyenoord was elke keer uitverkocht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar dat heb je bij elke topclub denk ik, dat ze een wedstrijdje meepakken tegen Heerenveen omdat ze daar toevallig wonen maar toch voor Ajax/Feyenoord zijn.
Daar is toch een gifje van?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die Strootman die vorige PSV - Ajax 20x struikelde omdat hij zoek gedraaid werd door Eriksen?
Ja want dat doet een speler in zijn eentjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Klopt.psv werd dankzij hem al tweemaal op rij kampioen
Samen met Bommelgod en Olagodquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die Strootman die vorige PSV - Ajax 20x struikelde omdat hij zoek gedraaid werd door Eriksen?
Dankzij Demouge is Roda JC in de Eredivisie gebleven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja want dat doet een speler in zijn eentje
Wat kan mij het schelen dat de mamma's en pappa's niet in de file willen staan, zolang de sfeermakers blijven zitten vind ik het best.quote:
Kan je niet met elkaar vergelijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat er nog mensen zijn die Strootman beter vinden dan Eriksen![]()
![]()
Sfeer, in de Arena?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat kan mij het schelen dat de mamma's en pappa's niet in de file willen staan, zolang de sfeermakers blijven zitten vind ik het best.
Strootman is verdedigend ingesteld, Eriksen aanvallend.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat er nog mensen zijn die Strootman beter vinden dan Eriksen![]()
![]()
Nee, de Strootman due door iedereen werd gehaat omdat hij te goed wasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Kuip die bij de 0-1 30 minuten stil was tijdens de klassieker? Die Kuip? Donder op, de Kuip was dit seizoen minder dan de Arena.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Sfeer, in de Arena?
Zeker nooit in De Kuip geweest
Strootman is box-to-box, Eriksen rent ook de meeste kilometers bij Ajax. Dus dan kan het makkelijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman is verdedigend ingesteld, Eriksen aanvallend.
Dat zijn alleen maar doorgesnoven idioten daarzo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Sfeer, in de Arena?
Zeker nooit in De Kuip geweest
Ze zeggen me altijd dat als je echt van voetbal houdt, je in het stadion moet gaan zitten. Maar altijd als ik zie wat voor volk daar rondloopt, schaam ik me een beetje om te zeggen dat ik van voetbal hou.quote:
Nee zijn gewoon niet met elkaar te vergelijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman is box-to-box, Eriksen rent ook de meeste kilometers bij Ajax. Dus dan kan het makkelijk.
Ik doe het lekker tochquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee zijn gewoon niet met elkaar te vergelijken.
Ik zit liever thuis, kan je alles veel beter zien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze zeggen me altijd dat als je echt van voetbal houdt, je in het stadion moet gaan zitten. Maar altijd als ik zie wat voor volk daar rondloopt, schaam ik me een beetje om te zeggen dat ik van voetbal hou.
Vooroordelen. Jij mag daar niet eens bij zijn Teletekstsupporterquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Kuip die bij de 0-1 30 minuten stil was tijdens de klassieker? Die Kuip? Donder op, de Kuip was dit seizoen minder dan de Arena.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman is box-to-box, Eriksen rent ook de meeste kilometers bij Ajax. Dus dan kan het makkelijk.
Nou je hoort genoeg via de TV hoor, maar volgens jullie knippen ze dat er zeker uit?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooroordelen. Jij mag daar niet eens bij zijn Teletekstsupporter
Demouge? :pquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dankzij Demouge is Roda JC in de Eredivisie gebleven.
Fludduhrus?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Demouge? :p
Flederus bedoel je denk ik
Maar dat is nacompetitie. Hij kon dat doen in één wedstrijd. Strootman heeft ook wedstrijden beslist, maar niet in de nacompetitie dus dan levert het 3 punten op en niet nog een seizoen Eredivisie.
Jij gaat zelfs in de rust even naar het pleintje om op FUT te kunnen kijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooroordelen. Jij mag daar niet eens bij zijn Teletekstsupporter
Je hoort genoeg via de tv ja en je ziet nog veel meer. Al die lege stoeltjes in de Arena als het even een keertje sneeuwt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nou je hoort genoeg via de TV hoor, maar volgens jullie knippen ze dat er zeker uit?
De Kuip, laat me niet lachen.
Vind ik ook, maar dat mag je niet zeggen als je voor Ajax bent. Dan ben je een teletekstsupporter.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zit liever thuis, kan je alles veel beter zien.
En is met vrienden ook gezelliger.
Ik doe wat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij gaat zelfs in de rust even naar het pleintje om op FUT te kunnen kijken.
5 miljoen ja?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax heeft een uitstekende jeugdopleiding !
Yeah right, ze moeten wel alle talenten weghalen bij andere clubs wanneer ze 16/17 zijn. De verdedigers uit de jeugdopleiding zijn zo geweldig dat ze van der Hoorn moeten aantrekken voor bijna 5 miljoen
Een halfvolle arena zorgde dit seizoen nog voor meer sfeer dan de kuip, triest is het.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoort genoeg via de tv ja en je ziet nog veel meer. Al die lege stoeltjes in de Arena als het even een keertje sneeuwt bijvoorbeeld.
En dan heb je nog een dak. Al schijnt dat niet eens dicht te kunnen, prutsers.
3x op rij kampioen, niks mis meequote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Yeah right, ze moeten wel alle talenten weghalen bij andere clubs wanneer ze 16/17 zijn. De verdedigers uit de jeugdopleiding zijn zo geweldig dat ze van der Hoorn moeten aantrekken voor bijna 5 miljoen
Demouge is de meest belangrijke speler geweest. Fledderus schoot alleen de vrije trappen er in. Zonder Demouge was Roda JC een hopeloos kutteam. Druk zetten deden ze niet. Demouge deed dat wel, en die nam daar het hele team in mee. Malki zei niet voor niets na Sparta - Roda JC ( We missen demouge)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Demouge? :p
Flederus bedoel je denk ik
Maar dat is nacompetitie. Hij kon dat doen in één wedstrijd. Strootman heeft ook wedstrijden beslist, maar niet in de nacompetitie dus dan levert het 3 punten op en niet nog een seizoen Eredivisie.
Waar is Rod Steward nu?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:25 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
PSV - Feyenoord na een doelpunt van Feyenoord. Vanuit het PSV-thuisvak.
Zo vol zit het PSV-stadion ook bij Europese groepswedstrijden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:25 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal best. Sing when you're winning is het motto.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een halfvolle arena zorgde dit seizoen nog voor meer sfeer dan de kuip, triest is het.
Bijna 5 miljoen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Die moest die ene PSV'er die er wel was tegenhouden.quote:
Stel je voor he.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Nee, dan zijn de Feyenoorders die je ziet juichen (Juichen Hoort in de Kuip btw) er niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo vol zit het PSV-stadion ook bij Europese groepswedstrijden.
Helft van hun thuispubliek is niet eens voor hun dus?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:25 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Jij kijk toch alleen maar TV?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een halfvolle arena zorgde dit seizoen nog voor meer sfeer dan de kuip, triest is het.
Ja, of meer. Dat was echt triest toen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Helft van hun thuispubliek is niet eens voor hun dus?
Dan heb je er inderdaad geen verstand van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Vinden dat er meer sfeer is in de arena dan in De Kuip
Ah dit riedeltje weer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij kijk toch alleen maar TV?
Dan moet je er ook rekening mee houden dat in De Kuip de opnameapperatuur niet in het sfeervak kon en die bij Ajax wel bij 410 staat. Scheelt al een heleboel.
Was dit seizoen gewoon zo, met name tijdens kut wedstrijden. De kuip was gewoon een paar keer stil toen feyenoord achterstond, zie tegen Ajax als voorbeeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Vinden dat er meer sfeer is in de arena dan in De Kuip
Dat is nog altijd beter dan naar huis gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Was dit seizoen gewoon zo, met name tijdens kut wedstrijden. De kuip was gewoon een paar keer stil toen feyenoord achterstond, zie tegen Ajax als voorbeeld.
Dus je heeft hier toe dat de sfeer in De Kuip top is, aangezien we geen al bijna 2 jaar geen thuisnederlaag geleden hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Was dit seizoen gewoon zo, met name tijdens kut wedstrijden. De kuip was gewoon een paar keer stil toen feyenoord achterstond, zie tegen Ajax als voorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |