Sfeer, in de Arena?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat kan mij het schelen dat de mamma's en pappa's niet in de file willen staan, zolang de sfeermakers blijven zitten vind ik het best.
Strootman is verdedigend ingesteld, Eriksen aanvallend.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat er nog mensen zijn die Strootman beter vinden dan Eriksen![]()
![]()
Nee, de Strootman due door iedereen werd gehaat omdat hij te goed wasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die Strootman die vorige PSV - Ajax 20x struikelde omdat hij zoek gedraaid werd door Eriksen?
De Kuip die bij de 0-1 30 minuten stil was tijdens de klassieker? Die Kuip? Donder op, de Kuip was dit seizoen minder dan de Arena.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Sfeer, in de Arena?
Zeker nooit in De Kuip geweest
Strootman is box-to-box, Eriksen rent ook de meeste kilometers bij Ajax. Dus dan kan het makkelijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman is verdedigend ingesteld, Eriksen aanvallend.
Dat zijn alleen maar doorgesnoven idioten daarzo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Sfeer, in de Arena?
Zeker nooit in De Kuip geweest
Ze zeggen me altijd dat als je echt van voetbal houdt, je in het stadion moet gaan zitten. Maar altijd als ik zie wat voor volk daar rondloopt, schaam ik me een beetje om te zeggen dat ik van voetbal hou.quote:
Nee zijn gewoon niet met elkaar te vergelijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman is box-to-box, Eriksen rent ook de meeste kilometers bij Ajax. Dus dan kan het makkelijk.
Ik doe het lekker tochquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee zijn gewoon niet met elkaar te vergelijken.
Ik zit liever thuis, kan je alles veel beter zien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze zeggen me altijd dat als je echt van voetbal houdt, je in het stadion moet gaan zitten. Maar altijd als ik zie wat voor volk daar rondloopt, schaam ik me een beetje om te zeggen dat ik van voetbal hou.
Vooroordelen. Jij mag daar niet eens bij zijn Teletekstsupporterquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Kuip die bij de 0-1 30 minuten stil was tijdens de klassieker? Die Kuip? Donder op, de Kuip was dit seizoen minder dan de Arena.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman is box-to-box, Eriksen rent ook de meeste kilometers bij Ajax. Dus dan kan het makkelijk.
Nou je hoort genoeg via de TV hoor, maar volgens jullie knippen ze dat er zeker uit?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooroordelen. Jij mag daar niet eens bij zijn Teletekstsupporter
Demouge? :pquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dankzij Demouge is Roda JC in de Eredivisie gebleven.
Fludduhrus?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Demouge? :p
Flederus bedoel je denk ik
Maar dat is nacompetitie. Hij kon dat doen in één wedstrijd. Strootman heeft ook wedstrijden beslist, maar niet in de nacompetitie dus dan levert het 3 punten op en niet nog een seizoen Eredivisie.
Jij gaat zelfs in de rust even naar het pleintje om op FUT te kunnen kijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooroordelen. Jij mag daar niet eens bij zijn Teletekstsupporter
Je hoort genoeg via de tv ja en je ziet nog veel meer. Al die lege stoeltjes in de Arena als het even een keertje sneeuwt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nou je hoort genoeg via de TV hoor, maar volgens jullie knippen ze dat er zeker uit?
De Kuip, laat me niet lachen.
Vind ik ook, maar dat mag je niet zeggen als je voor Ajax bent. Dan ben je een teletekstsupporter.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zit liever thuis, kan je alles veel beter zien.
En is met vrienden ook gezelliger.
Ik doe wat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij gaat zelfs in de rust even naar het pleintje om op FUT te kunnen kijken.
5 miljoen ja?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax heeft een uitstekende jeugdopleiding !
Yeah right, ze moeten wel alle talenten weghalen bij andere clubs wanneer ze 16/17 zijn. De verdedigers uit de jeugdopleiding zijn zo geweldig dat ze van der Hoorn moeten aantrekken voor bijna 5 miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |