In het land der blinden is Enoh koning.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon Blind, sorry man.
Maar dan hoort de klink meer naar binnen te zitten. Nu zit de deurklink tussen de deur en de kozijnen als je hem dichtdoet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg deuren die zo'n klink hebben, maar dat geheel terzijde in dit fantastische topic van Vlavlek
Klopt.psv werd dankzij hem al tweemaal op rij kampioenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar dat heb je bij elke topclub denk ik, dat ze een wedstrijdje meepakken tegen Heerenveen omdat ze daar toevallig wonen maar toch voor Ajax/Feyenoord zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Bijvoorbeeld ADO en Utrecht. Maar Feyenoord mag niet altijd een vol uitvak meenemen. Sowieso zitten Feyenoorders door heel het stadion.
God heeft het zo gewild.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar dan hoort de klink meer naar binnen te zitten. Nu zit de deurklink tussen de deur en de kozijnen als je hem dichtdoet.
Hahahahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die Strootman die vorige PSV - Ajax 20x struikelde omdat hij zoek gedraaid werd door Eriksen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doel jij op een bepaald persoon?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar dat heb je bij elke topclub denk ik, dat ze een wedstrijdje meepakken tegen Heerenveen omdat ze daar toevallig wonen maar toch voor Ajax/Feyenoord zijn.
Uhhuh, alleen zijn het bij Feyenoord de Happels en Calands van de wereld. Maar het uitvak van Feyenoord was elke keer uitverkocht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar dat heb je bij elke topclub denk ik, dat ze een wedstrijdje meepakken tegen Heerenveen omdat ze daar toevallig wonen maar toch voor Ajax/Feyenoord zijn.
Daar is toch een gifje van?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die Strootman die vorige PSV - Ajax 20x struikelde omdat hij zoek gedraaid werd door Eriksen?
Ja want dat doet een speler in zijn eentjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Klopt.psv werd dankzij hem al tweemaal op rij kampioen
Samen met Bommelgod en Olagodquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die Strootman die vorige PSV - Ajax 20x struikelde omdat hij zoek gedraaid werd door Eriksen?
Dankzij Demouge is Roda JC in de Eredivisie gebleven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja want dat doet een speler in zijn eentje
Wat kan mij het schelen dat de mamma's en pappa's niet in de file willen staan, zolang de sfeermakers blijven zitten vind ik het best.quote:
Kan je niet met elkaar vergelijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat er nog mensen zijn die Strootman beter vinden dan Eriksen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |