Daar komt de aap uit de mouw. Een mannenleven is minder waard dan een vrouwenleven... duidelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:50 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
[..]
Logisch toch. Stel als er een man en vrouw aan het verdrinken zijn dan red ik eerst de vrouw. En als die man dan zeikt over discriminatie laat ik 'm gewoon lekker doodgaan.
Het verbeteren van de situatie van vrouwen is uiteindelijk naast rechtvaardigheid ook welbegrepen eigenbelang, want als zij een leuker leven hebben dan heb jij dat zelf ook.
Wat jij wilt is speciaal beleid die vrouwen extra bescherming biedt en alle mannen wegzet als potentiele verkachters die scholing nodig hebben om te beseffen dat dat soort gedrag onacceptabel is.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:51 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Hoezo treft het beleid 'alle' mannen? Blijkbaar werkt het beleid nu nog niet goed genoeg, aangezien de ongelijkheid gebleven is.
Ik zeg net zelf dat ik geen feminist ben, jij bent degene die niet snugger genoeg is om dat te lezen. Net als je letterlijke conclusies trekt uit een sarcastisch voorbeeld over verdrinkende mensen.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:56 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Wat jij wilt is speciaal beleid die vrouwen extra bescherming biedt en alle mannen wegzet als potentiele verkachters die scholing nodig hebben om te beseffen dat dat soort gedrag onacceptabel is.
Typisch dat je er niet op ingaat dat ik al heb aangegeven dat we daar al wetten voor hebben die voor iedereen gelden, maar jij bent een mannelijke feminist en die zijn niet zo snugger dat is duidelijk.
Het sprak boekdelen en dat je niet op mijn punten ingaat zegt ook voldoende.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:01 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Ik zeg net zelf dat ik geen feminist ben, jij bent degene die niet snugger genoeg is om dat te lezen. Net als je letterlijke conclusies trekt uit een sarcastisch voorbeeld over verdrinkende mensen.
Ik heb mijn punt afdoende gemaakt, geen zin in jouw zielige gehuil over discriminatie.
Wat wil je eraan doen dan.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:36 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Gozer, je verzint dingen die ik niet zeg. Als in de landen waar geen of minder emancipatie ongeveer 35% het slachtoffer worden hiervan dan kan niet iedere man dit doen. Omdat sommige mannen meerdere vrouwen zullen mishandelen is het zelfs een kleine minderheid. Logica.
Als vrouwen een groter risico lopen op iets, dan zijn ze zelf nog geen heiligen. Wel is er sprake van ongelijkheid op het gebied van basis veiligheid. Dat er meer mannen van steigers afvallen doet daar niets aan af en kan op een andere manier opgelost worden.
Ik ben geen aanhanger van het feminisme verder, maar dit is iets dat onacceptabel is en waarvan ik vind dat beleid moet komen (scholing, veiligheid, etc.) om er iets aan te doen.
Onzin, aangezien ik op andere punten pro-man ben, zoals met scheidingen en omgangsregelingen van kinderen met hun vader. Verder boeit het glazen plafond mij ook niet veel.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:01 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het sprak boekdelen en dat je niet op mijn punten ingaat zegt ook voldoende.
Je mag best zeggen dat je geen feminist bent maar je redeneert wel als een feminist.
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.
Ben ik een beleidsadviseur ofzo? De VN, overheden en NGO's en weet ik niet wat voor organisaties hebben allerlei programma's op dit gebied. Van mij mogen er ook best voor mannen bijkomen in de mate dat dit nodig is.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:02 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Wat wil je eraan doen dan.
Verkrachting verbieden?
Zodra jij leert dat mannenlevens niet minder waard zijn dan vrouwenlevens en leert dat we al wetten hebben die verkrachting en geweld aanpakken dan praten we weer.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:13 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Onzin, aangezien ik op andere punten pro-man ben, zoals met scheidingen en omgangsregelingen van kinderen met hun vader. Verder boeit het glazen plafond mij ook niet veel.
Je moet leren niet mensen dingen in de mond te leggen of dingen te noemen die ze niet zijn.
Succes met het bestrijden van de natuurlijke selectie.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:15 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zodra jij leert dat mannenlevens niet minder waard zijn dan vrouwenlevens en leert dat we al wetten hebben die verkrachting en geweld aanpakken dan praten we weer.
Jij succes met het vrouwzijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:21 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Succes met het bestrijden van de natuurlijke selectie.
In de westerse wereld hebben mannen het hands-down slechter dus daar hoeven we niet eens meer over te discussieren. De vraag is, waarom vinden een hoop vrouwen dit wel prima terwijl ze tegelijkertijd zo hoog van de daken schreeuwen over gelijkheid?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dit nou een wedstrijdje "wie hebben het het slechtst" geworden?
Gaan we provoceren?quote:
Dat heeft geen reet met evolutie te maken, het heeft te maken met het feit dat jij een vent van niks bent die moreel bankroet is en denkt pussypunten te scoren door het op te nemen voor vrouwen terwijl daar geen reden toe is.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:32 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Gaan we provoceren?
Ik zal het voor je uitspellen. Dat ik eerst een vrouw uit het water redt is vanuit de evolutie logisch. Plus dat ik liever in een relaxtere maatschappij leef zonder geweld en ongelijkheid.
Dat jij hier loopt te huilen en te zeuren over discriminatie is eerder een teken dat je liever zelf een vrouw bent, want dan kun je het nog meer ongegeneerd dat doen. Blijkbaar zit het je dwars dat dit nu niet kan.
o jee, ja dus. Hihihi, mannen hebben het slechter.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
In de westerse wereld hebben mannen het hands-down slechter dus daar hoeven we niet eens meer over te discussieren. De vraag is, waarom vinden een hoop vrouwen dit wel prima terwijl ze tegelijkertijd zo hoog van de daken schreeuwen over gelijkheid?
Zeker triest. Maar als maatschappij vinden we dit blijkbaar acceptabel.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o jee, ja dus. Hihihi, mannen hebben het slechter.
[ afbeelding ]
Béétje triest wel eigenlijk...
,quote:Op zondag 14 juli 2013 21:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
In de westerse wereld hebben mannen het hands-down slechter dus daar hoeven we niet eens meer over te discussieren. De vraag is, waarom vinden een hoop vrouwen dit wel prima terwijl ze tegelijkertijd zo hoog van de daken schreeuwen over gelijkheid?
ik zou ws ook eerder de vrouw redden, omdat die lichter is en ik meer kans heb om haar levend aan de kant te krijgen dan die man. In de meeste gevallen dan. Mocht ze zwaarder zijn, ga ik voor de man.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:35 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat heeft geen reet met evolutie te maken, het heeft te maken met het feit dat jij een vent van niks bent die moreel bankroet is en denkt pussypunten te scoren door het op te nemen voor vrouwen terwijl daar geen reden toe is.
Whehehquote:Op zondag 14 juli 2013 21:35 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat heeft geen reet met evolutie te maken, het heeft te maken met het feit dat jij een vent van niks bent die moreel bankroet is en denkt pussypunten te scoren door het op te nemen voor vrouwen terwijl daar geen reden toe is.
[ afbeelding ]
Een hoop vrouwen wel. Er zijn zeker vrouwen die wakker zijn geworden en het gewoon opnemen voor de rechten van de man. Maar het is na 50 jaar feministisch beleid lichtelijk een taboe geworden.quote:
Moreel bankroet, daar drink ik op!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:35 schreef TerryStone het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |