Ja, dat je dat terug moet betalen is natuurlijk ook je eigen pakkie an.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
BBL, geen fulltime. Hij heeft ergens wel gelijk. Maar ik moet ook eerst een hoop terugbetalen van mijn opleiding.
Maar dan werk je toch ook tijdens je studie, als onderdeel ervan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
BBL, geen fulltime. Hij heeft ergens wel gelijk. Maar ik moet ook eerst een hoop terugbetalen van mijn opleiding.
Mss mocht dat niet omdat ie zijn ouders niks betaalt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee hier vind ik ook wel dat ie een punt heeft, sowieso is zorgverzekering echt geen bal met zorgtoeslag. Sta je die nu wel af aan je ouders?
Bedoelde meer andere situaties, dat ie dingen van z'n eigen geld niet mocht kopen of zo.
Ja, maar hij stelt die regel gwn omdat hij het er niet mee eens is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dan werk je toch ook tijdens je studie, als onderdeel ervan?
Maar je kan niet alles hebben, het is of of.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, maar hij stelt die regel gwn omdat hij het er niet mee eens is.
Ik vind het ook niet onredelijk hoor. Maar ik wil hier ook wel eens weg. sparen voor een huisje ed.
Maarja, laat maar
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss mocht dat niet omdat ie zijn ouders niks betaalt?
Kijk als je niks betaalt en wel op hun kosten leeft dan hebben ze wel inspraak imo.
W00t. Ik ga eens kieken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
40 euro!
Er zitten geen platenspelers bij nog maar meestal gooien ze een hele reeks achter elkaar online.
Nou ja zeg wees eens dankbaarquote:
SOOOOO...... LOL!quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond het schilderij in eerste instantie niet echt heel erg, totdat ik de beschrijving las...![]()
![]()
Dat is dan wel weer zo ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ja zeg wees eens dankbaar, ze doet zo haar best , dat ze niet echt talent heeft is wel jammer
![]()
Het idee van Lutte is![]()
Ik vind het minder erg dan het schilderij van de honden dus ze gaat vooruit
Waarschijnlijk heeft hij niets beleefd, dus niets te vertellen en wil hij zich niet laten kennenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:55 schreef Lutte het volgende:
____!
Een vriend van me was terug van de vakantie, begint te kletsen, dus ik vraag hoe het was. 'What happens in Spain stays in Spain' JEZUS VENT Het kan me echt geen bal schelen hoe zat je was over waar je je geslachtsdeel in gedumpt hebt, vertel gewoon wat over het weer of zo. Als ik het niet had gevraagd was het ook niet goed natuurlijk.
Moet je zeker doenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo ja.
Misschien dat ik straks weer even wat ga schilderen, is best al even geleden![]()
![]()
Het arme drommel kreeg twee weken voor ie op vakantie ging een vriendinnetjequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij niets beleefd, dus niets te vertellen en wil hij zich niet laten kennen
Tja, vandaar dus dat Spanje geheim blijftquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het arme drommel kreeg twee weken voor ie op vakantie ging een vriendinnetje
Slechte timingquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het arme drommel kreeg twee weken voor ie op vakantie ging een vriendinnetje
Je wil hem hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar.....
Neuh. Maar lelijk? Mwah, zoveel in de kunst is 'lelijk', ik vind het gewoon een cartoon.quote:
Ik las de berichten en ben snel naar beneden gescheurd voor de laptop, ik vind het 100 keer meevallen jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef indaha het volgende:
Ja ze heeft oog voor detail, ik vond die met die honden echt erger
Ik stel me nu zo'n vogel voor, die voor het eerst zijn kop buiten het ei steektquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Je had m'n hoofd moeten zien bij dat nieuwe schilderij.
Ooohquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:48 schreef Lutte het volgende:
PISCES m'n broertje krijgt net post binnen met een hoedje ipv nietje. Kartonnetje, je vouwt de hoekjes van het papier om en klemt het dan daarin. Kan het niet goed uitleggen maar het is echt prachtig
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, Die dingen zijn inderdaadquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:48 schreef Lutte het volgende:
PISCES m'n broertje krijgt net post binnen met een hoedje ipv nietje. Kartonnetje, je vouwt de hoekjes van het papier om en klemt het dan daarin. Kan het niet goed uitleggen maar het is echt prachtig
Oogbollen en uitploinken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stel me nu zo'n vogel voor, die voor het eerst zijn kop buiten het ei steekt
Naar omstandigheden goed. Het blijft soms toch wel tegenvallen, dat ik denk dingen wel te kunnen. Die dan dus niet meer kunnenquote:
Nu denk ik aan dezequote:
Leuk, krijgen T en D ook iets van je of niet??quote:
D en S welquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk, krijgen T en D ook iets van je of niet??
Accepteren is moeilijk. Het is goed dat je die drang hebt om nog meer te willen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed. Het blijft soms toch wel tegenvallen, dat ik denk dingen wel te kunnen. Die dan dus niet meer kunnenIk kan het nog altijd niet helemaal accepteren
quote:
Dat is logisch en ook moeilijk te aanvaardenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed. Het blijft soms toch wel tegenvallen, dat ik denk dingen wel te kunnen. Die dan dus niet meer kunnenIk kan het nog altijd niet helemaal accepteren
Ja, dat is zo. Ach de ene keer gaat het makkelijker dan de andere keer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Accepteren is moeilijk. Het is goed dat je die drang hebt om nog meer te willen.Needs time.
Het is ook moeilijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Accepteren is zelfs het moeilijkste wat er isquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Accepteren is moeilijk. Het is goed dat je die drang hebt om nog meer te willen.Needs time.
quote:
Ach nee, natuurlijk..... Was ook dom van d'r!quote:
Oh dat valt ook wel toevallig zo kort op elkaar samen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik heb vanochtend de nieuwe hond ontmoet snel snel, ik vind het zo raar...
En je hebt wel het goeie maat boek gekozen, die je mocht kiezen daar? Vreemd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Albelli kent mijn code niet, dan betaal ik maar gewoon, godallejezus
Wow, Vaduz!quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kreeg een brief van de gemeente dat mijn paspoort gevonden was. Was ie opgestuurd van ergens ver het land in, door de Marechaussee.
Geen idee wanneer en waar ik die verloren heb. Maar ik heb veel mazzel.(had em nog niet gemist, kan al heel lang zijn)
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Zulke dingen heb ik dus vaker. Altijd die bloody mazzel.
Herkenbaar, voelen in je zakken of zelfs eruit halen om te checken of je alles nog hebtquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:. Ik ben echt zo'n paniekvogel die al m'n spul constant checkt.
Jezus! Wat een gelukquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kreeg een brief van de gemeente dat mijn paspoort gevonden was. Was ie opgestuurd van ergens ver het land in, door de Marechaussee.
Geen idee wanneer en waar ik die verloren heb. Maar ik heb veel mazzel.(had em nog niet gemist, kan al heel lang zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |