Oh dat valt ook wel toevallig zo kort op elkaar samen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik heb vanochtend de nieuwe hond ontmoet snel snel, ik vind het zo raar...
En je hebt wel het goeie maat boek gekozen, die je mocht kiezen daar? Vreemd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Albelli kent mijn code niet, dan betaal ik maar gewoon, godallejezus
Wow, Vaduz!quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kreeg een brief van de gemeente dat mijn paspoort gevonden was. Was ie opgestuurd van ergens ver het land in, door de Marechaussee.
Geen idee wanneer en waar ik die verloren heb. Maar ik heb veel mazzel.(had em nog niet gemist, kan al heel lang zijn)
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Zulke dingen heb ik dus vaker. Altijd die bloody mazzel.
Herkenbaar, voelen in je zakken of zelfs eruit halen om te checken of je alles nog hebtquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:. Ik ben echt zo'n paniekvogel die al m'n spul constant checkt.
Jezus! Wat een gelukquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kreeg een brief van de gemeente dat mijn paspoort gevonden was. Was ie opgestuurd van ergens ver het land in, door de Marechaussee.
Geen idee wanneer en waar ik die verloren heb. Maar ik heb veel mazzel.(had em nog niet gemist, kan al heel lang zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |