Tegenwoordig bestaat er zoiets als een telefoon die je mee uit huis kan nemen. Die telefoontjes kunnen erg veel, zelfs ol het internet. Zo kan de jeugd ook buitenshuis posten!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:40 schreef CarbonC het volgende:
Jullie zijn ziek. Is het eindelijk mooi weer, ga je de hele dag/nacht op je zolderkamertje zitten posten.
dat nummer is lekker swa. Sander van doorn mix paa weekies geleejehquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Even wat goede muziek om die drama uit vorige topic "weg te spoelen".
Ik heb gekozen voor the sun, omdat die nu buiten ook aan het shinen is...
Nou groetjes he!
Cool. En dan hoef je irl ook niet met andere mensen te praten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaat er zoiets als een telefoon die je mee uit huis kan nemen. Die telefoontjes kunnen erg veel, zelfs ol het internet. Zo kan de jeugd ook buitenshuis posten!!
En dan zijn er ook nog van die mini computertjes, tablets noemen ze dat, die je ook mee kan nemen en waar je op kan internetten.
Zo kunnen we naar buiten, het park in en toch op een autistenforum blijven posten
Challazquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ik hou ook van jou, nu ben ik weg ff de park checken
Precies!! Wat een uitvindingen he! Met mensen praten, bah ;squote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Cool. En dan hoef je irl ook niet met andere mensen te praten?
Goede mascotte, btw.
Ja of de hele dag werken...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:40 schreef CarbonC het volgende:
Jullie zijn ziek. Is het eindelijk mooi weer, ga je de hele dag/nacht op je zolderkamertje zitten posten.
Ben jij cameraman?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of de hele dag werken...
Gelukkig vanmiddag wel naar buiten, video voor VVV maken, dus een beetje alle toeristenplekken af voor een inventarisatie.
Vergeet de plaatselijke hardcoregym niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gelukkig vanmiddag wel naar buiten, video voor VVV maken, dus een beetje alle toeristenplekken af voor een inventarisatie.
Af en toe. Doe vooral productie en regie.quote:
Vraag me af of die hier zit (Amersfoort)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vergeet de plaatselijke hardcoregym niet.
Nice, ik ga mezelf op een van die plekken positioneren voor mijn 5mins of fame.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een ander soort filmpje maken voor je 5mins of fame.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, ik ga mezelf op een van die plekken positioneren voor mijn 5mins of fame.
Of op allemaal, overal quasi nonchalant aanwezig zijn
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, ik ga mezelf op een van die plekken positioneren voor mijn 5mins of fame.
Of op allemaal, overal quasi nonchalant aanwezig zijn
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een ander soort filmpje maken voor je 5mins of fame.
Je denkt toch niet dat er in deze reeks mensen zijn die ook werkelijk trainenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:40 schreef CarbonC het volgende:
Iets zegt me dat die meet er nooit komt / geen succes wordt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Precies!! Wat een uitvindingen he! Met mensen praten, bah ;s
ik ga steeds voor je staan zodat je niet meer in beeld bentquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hehehe boos dat je niet zelf op dit geniale idee bent gekomen he seto of nie dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |