zijn viesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik las oesters eten en had een leuke grap maar helaas
We kunnen net doen alsof het oesters eten is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik las oesters eten en had een leuke grap maar helaas
Die is lekker he?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:16 schreef Ezell het volgende:
Oestersaus![]()
Klein beetje aan groentes toevoegen en smullen.
Ik heb hier zo'n fles staan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Klein beetje aan groentes toevoegen en smullen.
we kunnen zoveel doenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We kunnen net doen alsof het oesters eten is.
Mijn favoriet ook zeker als we gaan wokkenquote:
uh, okequote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:20 schreef Drabit het volgende:
Morgen gaan ik en 2 vrienden pokeren tegen een aantal andere jongens die ons hebben uitgedaagd. Nu hebben we al precies afgesproken hoe we de kaarten leggen op tafel als we een goede combinatie hebben. Eigenlijk best erg.
Dankje voor de interessequote:
Ik houd ook van My Little Ponyquote:
Hm Penne en Lasagnaquote:
Altijd tochquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
Trusten Jellebel.goed advies nog trouwens, dankje
What's down?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
2equote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
WELKE
goedkoop maar met studs
http://www.vanharen.nl/NL(...)%5BLjava.lang.String;@21c47ff1&filter_heel=all&filter_padding=all&filter_size=%5BLjava.lang.String;@6babb888&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-dames/home-dames-schoenen/home-dames-schoenen-ballerinas
van suede maar duur
http://www.dolcis.nl/dame(...)piure-zwart-03231119
ik trek het niet aanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
WELKE
goedkoop maar met studs
http://www.vanharen.nl/NL(...)%5BLjava.lang.String;@21c47ff1&filter_heel=all&filter_padding=all&filter_size=%5BLjava.lang.String;@6babb888&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-dames/home-dames-schoenen/home-dames-schoenen-ballerinas
van suede maar duur
http://www.dolcis.nl/dame(...)piure-zwart-03231119
Zou jij geen schoen opeten als Bojan naar Ajax kwam?quote:
naar F'noord hè goeie vriend.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou jij geen schoen opeten als Bojan naar Ajax kwam?
Verdommequote:
Zozoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Dans jij met mij, dan dansen wij ons samen blij
quote:
Wat ga je krijgen voor je bday?quote:
van zijn moeder?quote:
Zou beide wel goed uitkomen ja.quote:
Nah, beetje groot leeftijdsverschilquote:
en een cel maar een ruimtequote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal. Gewoon gaan met die banaan
alsof we zweven door de lucht, de dromendans, op wolkennquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Dans jij met mij, dan dansen wij ons samen blij
Wat heb jij genomenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alsof we zweven door de lucht, de dromendans, op wolkenn
El, Es, Deequote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
Als ik lig in het gras, dan lijkt de hemel zo hoog.
ik zie daar de wolken, en de regenboog![]()
Er komt een vlieger voorbij, en zwaai omhoog:
HALLO VLIEGER
WE RIJDEN OVER PRAIRIES, STEEDS OP ZOEK NAAR AVONTUURquote:
Je hebt iets teveel zomerwiet gehadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
Als ik lig in het gras, dan lijkt de hemel zo hoog.
ik zie daar de wolken, en de regenboog![]()
Er komt een vlieger voorbij, en zwaai omhoog:
HALLO VLIEGER
Nog geen. actuallyquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dus pak mijn hand en dans van hier tot dromenland, vergeet de wereld als je danst met mij
HEB JIJ MIJ GEVANGEN DAN (???).. HANG JE AAN DE TOTEMPAALquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WE RIJDEN OVER PRAIRIES, STEEDS OP ZOEK NAAR AVONTUUR
Oh dat is zo`n kuttequote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
de fiets van piet van pa is zojuist gepasseerd
Daar pas je geeneens in..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geld en misschien een opblaaszwembad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
EN DE SPAKEN VAN DE WELGEN VAN DE BANDEN VAN DE WIELEN VAN DE FIETS VAN PIET VAN PA
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar pas je geeneens in..Minder dan matig, ik heb niet eens gezegd hoe groot het zwembad was, misschien was het sowieso baby formaat ofzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
en toen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus
Alleen maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:00 schreef Spatieloos het volgende:
Dus gebruiken JNGers hier wel eens harddrugs?
SORRY IK PRAAT WAT HARDER DE MUZIEK STAAT ZO HARD ALLES GOED? IK BEN ROZZJE KOM JE HIER VAKER?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
WAT ZEG JE?! IK VERSTA JE NIET ZO GOEHOOED... HELEMAAL LOESOE MAN
is mdma harddrugs?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:00 schreef Spatieloos het volgende:
Dus gebruiken JNGers hier wel eens harddrugs?
Apres ski muziekquote:
las ketchup gaat me iets te snelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dans jij ook altijd mee met het vliegerlied, indianendans, de macarena en las ketchup?
met jou kan ik dansenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
las ketchup gaat me iets te snelvliegerlied ken ik wel uit men hoofd
trustenquote:
Ja kom opquote:
Oke, slaap lekker schat. Was weer leuk gesprek hele avond kusjekroelquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:29 schreef SGYENZO het volgende:
Gisteren CSI gekeken. Nu zit dit constant in m'n hoofd.
Hihi, wat leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:14 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
おはよう ァドラ! (^◇^)
oftewel goeiemorgen, adora
Ik ben voor zoveel dingen zenuwachtigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:58 schreef chapel24 het volgende:
Ik ben strontzenuwachtig voor mn praktijkexamen auto, maar voor iets veel belangrijkers als Centraal Examen VWO totaal niet.
Logisch
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:29 schreef Taexon het volgende:
Mogge
Yaya me enige vrije dag deze 10 dagen
Had je moeder 'm afgepakt dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:37 schreef SGYENZO het volgende:
Omggzz vandaag krijg ik mijn mobiel terug, hshs ヾ(@⌒ー⌒@)ノ
Jaquote:
OMG BANANAZZquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:47 schreef Dearest het volgende:
ik heb over bananen gedroomd, is dat raar
dat je van bananen eten gele tanden krijgt BEHALVE als de banaan heel koud of warm isheb hier 'n banaan liggen maar die wil ik nu niet eten
Wat een rare droomquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:47 schreef Dearest het volgende:
dat je van bananen eten gele tanden krijgt BEHALVE als de banaan heel koud of warm isheb hier 'n banaan liggen maar die wil ik nu niet eten
bananenhaatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat een rare droom. Er is niks mis met bananen bananen hoor.
Ach ja, dat vwo vind je misschien makkelijker, en ben je zekerder van dat je het haalt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:58 schreef chapel24 het volgende:
Ik ben strontzenuwachtig voor mn praktijkexamen auto, maar voor iets veel belangrijkers als Centraal Examen VWO totaal niet.
Logisch
Bak je banaan dan, zodat hij warm wordquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:47 schreef Dearest het volgende:
ik heb zo'n mooie post gemaakt in je bday topic en je zegt niet eens watquote:
quote:
hoiquote:
Ehhh, nou ehh, als je Sjaak niet meetelt weet ik het niet. Gaat om milisecondes zeg maar. Maar door Sjaak was jij toch #1. Maar maar heb ik er nog niks van gezegdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb zo'n mooie post gemaakt in je bday topic en je zegt niet eens wat
Was ik trouwens de eerste die feliciteerde op sjaak na?
Hoi LBquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhh, nou ehh, als je Sjaak niet meetelt weet ik het niet. Gaat om milisecondes zeg maar. Maar door Sjaak was jij toch #1. Maar maar heb ik er nog niks van gezegd, even kijken, sorry!
hoiquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gezien! Nu heb ik er op gereageerd
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Morgen
Vandaag lekker dagje chillen in de zon bij zo'n recreatieplas
Leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Morgen
Vandaag lekker dagje chillen in de zon bij zo'n recreatieplas
Dat heb je mij nooit verteld en staat ook niet in je profielquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beetje wel ja, dat je dat vergeet dombo!
Gefeliciteerd dan maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beetje wel ja, dat je dat vergeet dombo!
LBquote:
Nog meer bijbruinen? Ging eergisteren en gisteren al hard genoeg op de trampoline.quote:
Heb ik jou wel verteld!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat heb je mij nooit verteld en staat ook niet in je profiel.
17quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Spatiebro, gefeliciteerd, hoe jong ben je geworden?
Ja wel, jij had het over dat jij ging BBQen, en toen zei ik dat ik dinsdag jarig was en dan zou gaan BBQen.quote:
Hoe oud ben ik dan?quote:
Ja, en nu? Wou je me komen klappen ofzo?quote:
19?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoe oud ben ik dan?
[..]
Ja, en nu? Wou je me komen klappen ofzo?
Ik weet je te vinden bro.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoe oud ben ik dan?
[..]
Ja, en nu? Wou je me komen klappen ofzo?
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wel, jij had het over dat jij ging BBQen, en toen zei ik dat ik dinsdag jarig was en dan zou gaan BBQen.
quote:
Gezellig, zal de thee vast klaarzetten!quote:
Zo makkelijk kom je niet van me afquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
Gezellig, zal de thee vast klaarzetten!
Matrasje op de grond?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:43 schreef arachide. het volgende:
Omg ik woon echt zo geweldig. Zelfs zonder meubels
18 en een eigen huisje. Ik ben trots op mezelf
Ah kut. WEET IEMAND WAT ER EERST STOND?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, goed dat je niet hebt gelezen wat er eerst stond
Nee, ik krijg eigenlijk niet echt iets. Maar ik heb wel een soort een mobiel gekocht en dat is zeg maar hun cadeau ongeveer zegt me moeder ineens. Maar ze kopen toch wel ongeveer alles wat ik nodig hebquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:49 schreef TienVingers het volgende:
Spatie heb je al wat van je ouders gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Okay, ik typte: Maar er zit helemaal geen 'aggy' in je FOK! naam...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:50 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ah kut. WEET IEMAND WAT ER EERST STOND?
Gefeliciteerd nog, spaatje.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik krijg eigenlijk niet echt iets. Maar ik heb wel een soort een mobiel gekocht en dat is zeg maar hun cadeau ongeveer zegt me moeder ineens. Maar ze kopen toch wel ongeveer alles wat ik nodig heb* SGY is jaloers want hij moet bijna alles zelf kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Does my thumb look Spanish?"
--Cat
En ik ben jaloers op jou omdat jij tenminste niet die luxe gewend bent!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:53 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
* SGY is jaloers want hij moet bijna alles zelf kopen
Nou ja, zoals ik al ver, ver verstopt ergens in een oud topic al eens zei,quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, ik typte: Maar er zit helemaal geen 'aggy' in je FOK! naam...
Maar dat was dom, omdat er nog een a in je andere naam zit, en er wel een GY in je FOK naam staan.
quote:mistakes could be made..
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik krijg eigenlijk niet echt iets. Maar ik heb wel een soort een mobiel gekocht en dat is zeg maar hun cadeau ongeveer zegt me moeder ineens. Maar ze kopen toch wel ongeveer alles wat ik nodig hebHeb geen zin om te tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik zou doooolblij zijn daarmeequote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik ben jaloers op jou omdat jij tenminste niet die luxe gewend bent!
Ja die onbekende gaf mij er eerst eenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, jij geeft een onbekende een kusje.
sws zo'n sekseiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:49 schreef TienVingers het volgende:
Spatie heb je al wat van je ouders gekregen
Hij geeft het toe!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders weten niks over mijn oversekstheid hoor!
coolquote:
quote:
Net mijn belangrijkste hertentamen verneuktquote:
Dat eerste is niet zo best thoughquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Net mijn belangrijkste hertentamen verneuktmaar wel vakantie
Fine actuallyquote:
Ga dan meteen aan de wodkaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Net mijn belangrijkste hertentamen verneuktmaar wel vakantie
nee kloptquote:
Je salaris komt wel goed johquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fine actually
Maar het is payday en rond deze tijd moet het geld er op staan dus ik ben een beetje zenuwachtig
En vrijdag intake voor mijn nieuwe opleiding
Maar je hebt ook geen enkele kans op een voldoende meer?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee kloptIk schoot in de stress bij vraag 5, en toen had ik nog 35 vragen te gaan
Als je toch je verdriet wil wegzuipen door dat tentamen, doe het goedquote:
Ow ja, kans is er altijdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je hebt ook geen enkele kans op een voldoende meer?
Nein, nog 4 dagen werken en dan ben ik op 1 dag na 7 weken vrijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Met mij ook goed hoor.
Heb je nou al vakantie of nog niet?
Ik vier dat ik vakantie hebquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je toch je verdriet wil wegzuipen door dat tentamen, doe het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |