Hihi, wat leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:14 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
おはよう ァドラ! (^◇^)
oftewel goeiemorgen, adora
Ik ben voor zoveel dingen zenuwachtigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:58 schreef chapel24 het volgende:
Ik ben strontzenuwachtig voor mn praktijkexamen auto, maar voor iets veel belangrijkers als Centraal Examen VWO totaal niet.
Logisch
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:29 schreef Taexon het volgende:
Mogge
Yaya me enige vrije dag deze 10 dagen
Had je moeder 'm afgepakt dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:37 schreef SGYENZO het volgende:
Omggzz vandaag krijg ik mijn mobiel terug, hshs ヾ(@⌒ー⌒@)ノ
Jaquote:
OMG BANANAZZquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:47 schreef Dearest het volgende:
ik heb over bananen gedroomd, is dat raar
dat je van bananen eten gele tanden krijgt BEHALVE als de banaan heel koud of warm isheb hier 'n banaan liggen maar die wil ik nu niet eten
Wat een rare droomquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:47 schreef Dearest het volgende:
dat je van bananen eten gele tanden krijgt BEHALVE als de banaan heel koud of warm isheb hier 'n banaan liggen maar die wil ik nu niet eten
bananenhaatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat een rare droom. Er is niks mis met bananen bananen hoor.
Ach ja, dat vwo vind je misschien makkelijker, en ben je zekerder van dat je het haalt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:58 schreef chapel24 het volgende:
Ik ben strontzenuwachtig voor mn praktijkexamen auto, maar voor iets veel belangrijkers als Centraal Examen VWO totaal niet.
Logisch
Bak je banaan dan, zodat hij warm wordquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:47 schreef Dearest het volgende:
ik heb zo'n mooie post gemaakt in je bday topic en je zegt niet eens watquote:
quote:
hoiquote:
Ehhh, nou ehh, als je Sjaak niet meetelt weet ik het niet. Gaat om milisecondes zeg maar. Maar door Sjaak was jij toch #1. Maar maar heb ik er nog niks van gezegdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb zo'n mooie post gemaakt in je bday topic en je zegt niet eens wat
Was ik trouwens de eerste die feliciteerde op sjaak na?
Hoi LBquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhh, nou ehh, als je Sjaak niet meetelt weet ik het niet. Gaat om milisecondes zeg maar. Maar door Sjaak was jij toch #1. Maar maar heb ik er nog niks van gezegd, even kijken, sorry!
hoiquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gezien! Nu heb ik er op gereageerd
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Morgen
Vandaag lekker dagje chillen in de zon bij zo'n recreatieplas
Leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Morgen
Vandaag lekker dagje chillen in de zon bij zo'n recreatieplas
Dat heb je mij nooit verteld en staat ook niet in je profielquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beetje wel ja, dat je dat vergeet dombo!
Gefeliciteerd dan maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beetje wel ja, dat je dat vergeet dombo!
LBquote:
Nog meer bijbruinen? Ging eergisteren en gisteren al hard genoeg op de trampoline.quote:
Heb ik jou wel verteld!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat heb je mij nooit verteld en staat ook niet in je profiel.
17quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Spatiebro, gefeliciteerd, hoe jong ben je geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |