Ah kut. WEET IEMAND WAT ER EERST STOND?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, goed dat je niet hebt gelezen wat er eerst stond
Nee, ik krijg eigenlijk niet echt iets. Maar ik heb wel een soort een mobiel gekocht en dat is zeg maar hun cadeau ongeveer zegt me moeder ineens. Maar ze kopen toch wel ongeveer alles wat ik nodig hebquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:49 schreef TienVingers het volgende:
Spatie heb je al wat van je ouders gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Okay, ik typte: Maar er zit helemaal geen 'aggy' in je FOK! naam...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:50 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ah kut. WEET IEMAND WAT ER EERST STOND?
Gefeliciteerd nog, spaatje.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik krijg eigenlijk niet echt iets. Maar ik heb wel een soort een mobiel gekocht en dat is zeg maar hun cadeau ongeveer zegt me moeder ineens. Maar ze kopen toch wel ongeveer alles wat ik nodig heb* SGY is jaloers want hij moet bijna alles zelf kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Does my thumb look Spanish?"
--Cat
En ik ben jaloers op jou omdat jij tenminste niet die luxe gewend bent!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:53 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
* SGY is jaloers want hij moet bijna alles zelf kopen
Nou ja, zoals ik al ver, ver verstopt ergens in een oud topic al eens zei,quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, ik typte: Maar er zit helemaal geen 'aggy' in je FOK! naam...
Maar dat was dom, omdat er nog een a in je andere naam zit, en er wel een GY in je FOK naam staan.
quote:mistakes could be made..
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik krijg eigenlijk niet echt iets. Maar ik heb wel een soort een mobiel gekocht en dat is zeg maar hun cadeau ongeveer zegt me moeder ineens. Maar ze kopen toch wel ongeveer alles wat ik nodig hebHeb geen zin om te tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik zou doooolblij zijn daarmeequote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik ben jaloers op jou omdat jij tenminste niet die luxe gewend bent!
Ja die onbekende gaf mij er eerst eenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, jij geeft een onbekende een kusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |