Luister die shit nog steeds tijdens het trainen. Beste.quote:
quote:
check trouwens die sicke moves van die gast links van de zanger aan het begin van clipquote:
origineel is zoveel beter imoquote:
deze hele reeks is sws geschiedschrijvingquote:
ik ken die niet wat nuquote:
Je bakt er niks van?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:20 schreef McNulty het volgende:
IK ZAG JE STAAN IN DE CLUB MET JE VRIENDIN JE ZOCHT OOGCONTACT MAAR IK KEEK NAAR JE BIL![]()
![]()
![]()
welke genrequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:20 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wil in dit topic wonen maatjes, wat een bazen. Post meer oude shit.
Trek je luier uit.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:20 schreef VMSDKR het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:20 schreef VMSDKR het volgende:
grof die werd verboden in onze school op feestjesquote:
THC sowieso.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ZINA WAR KOM JIJ VANDAN HALF ANTILLIAANS HALF MAROKKAANS
kk baas
THC tijd, kkhahaha rbdjan en kneuzenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ZINA WAR KOM JIJ VANDAN HALF ANTILLIAANS HALF MAROKKAANS
kk baas
Pooh, blijft keihard.quote:
1 van die hommo's was een keer op mijn middelbare school om een rap workshop te gevenquote:
Sowieso wil ik die witte Turkse kadetjes mire'quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:27 schreef Levolution het volgende:
ik ga kapot om yuri die mijn billen wil zien
Aisha?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er is een liedje van Outlandish die gewoon het beste blijft, maar kan hem zo 1-2-3 niet vinden.
[..]
Sowieso wil ik die witte Turkse kadetjes mire'
Deze mang weisst.quote:
Outlandish - Aisha?quote:
haha jij weet dat ik wit als neuk benquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er is een liedje van Outlandish die gewoon het beste blijft, maar kan hem zo 1-2-3 niet vinden.
[..]
Sowieso wil ik die witte Turkse kadetjes mire'
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:29 schreef Levolution het volgende:
beetje andere genre maar wel nostalgie tog
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:29 schreef Levolution het volgende:
beetje andere genre maar wel nostalgie tog
haha shiiiiitquote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Outlandish - Aisha?
JMT is echt gruwelijk, die Vinnie Paz is echt een beest. En dan die beats van Stoupe
Ik bijna alleen maar Turken die kk wit zijn. Komen vaak allemaal uit het Noorden (MPH). De overige zijn uiteraard Koerden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
haha jij weet dat ik wit als neuk ben
kk tatta's zeggen altijd "BEN JIJ TURK HOE KOM JE ZO WIT DAN"quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik bijna alleen maar Turken die kk wit zijn. Komen vaak allemaal uit het Noorden (MPH). De overige zijn uiteraard Koerden.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik luister momenteel veel naar het nieuwe album van Rittz, hij is echt keihard. Vieze ginger.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
kk tatta's zeggen altijd "BEN JIJ TURK HOE KOM JE ZO WIT DAN"
gtfo natuurlijk ben ik wit, ben toch geen vieze arab
boksquote:
Ik hou wel van deze beats. Op dat moment waan ik mij ergens in Cuba aan de kust met al die salsa-achtige muziek. Sigaar, rietenhoedje, slippers, overhemd en dan in een café waar deze soort muziek draait, met een (of meerdere) prachtige dame(s) aan mijn zij.quote:
baws die samples van dat autotje met rakettenquote:
Nope. Ik zoek wel even.quote:
Hmm, nee, nee, dat is hem niet. Ik heb het over zo'n gast die in de serie dreads draagt, rond de dertig, gaat op een moment in de serie naar Mexico. Heel droog, maar ontzettend grappig. Zijn twee seizoenen van volgens mij, was ook een tijdje op Comedy Central.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:35 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, heb ff gecheckt. Die gif van die gozer met dat klapstoeltje is Jason Momoa in 'The Game'.
dan zou ik whole wu tang 36 chambers and all chronics postenquote:
Hm fuck, zegt me zo niks.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, nee, nee, dat is hem niet. Ik heb het over zo'n gast die in de serie dreads draagt, rond de dertig, gaat op een moment in de serie naar Mexico. Heel droog, maar ontzettend grappig. Zijn twee seizoenen van volgens mij, was ook een tijdje op Comedy Central.
Sowieso nummers die een bepaald gevoel bij je naar boven brengen. Soms niet te omschrijven. Net zoals ik dan heimwee heb naar de 90's, gewoon hoe het was. Terwijl ik maar 6 jaar daarvan heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hou wel van deze beats. Op dat moment waan ik mij ergens in Cuba aan de kust met al die salsa-achtige muziek, sigaar, rietenhoedje, slippers, overhemd en dan in een café waar deze soort muziek draait, met een (of meerdere) prachtige dame(s) aan mijn zij.
woesh
ik liet dit zien aan koters met Beats koptelefoons opquote:
FUCKKquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
ik liet dit zien aan koters met Beats koptelefoons op
wisten ze niet wie hij was
mag ik een gok doen naar jou startpagina?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Slapen in een te warme kamer of slapen in een kamer vol muggen die wellicht het HIV virus dragen
Ik voel je.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso nummers die een bepaald gevoel bij je naar boven brengen. Soms niet te omschrijven. Net zoals ik dan heimwee heb naar de 90's, gewoon hoe het was. Terwijl ik maar 6 jaar daarvan heb meegemaakt.
DEETquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Slapen in een te warme kamer of slapen in een kamer vol muggen die wellicht het HIV virus dragen
Moet ik altijd aan dit filmpje denken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:40 schreef McNulty het volgende:
Jammer dat ik The Up In Smoke Tour niet heb mee kunnen maken.
Alle fakking hardste rappers van die tijd in een concert.
nu zitten we opgescheept met weezy,drake en rozayquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:40 schreef McNulty het volgende:
Hou er ook niet echt van, maar kan wel ontzettend hard gaan op deze.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nu zitten we opgescheept met weezy,drake en rozay
Geniale DVD iig, heb 'm al jaartje of 10 liggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:40 schreef McNulty het volgende:
Die gingen wij altijd na proberen te doen.quote:
Up In Smokequote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hou er ook niet echt van, maar kan wel ontzettend hard gaan op deze.
Te nieuw. Houd het oldskool G.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hou er ook niet echt van, maar kan wel ontzettend hard gaan op deze.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:46 schreef Levolution het volgende:
als jullie dmx wille dan kunne jullie dmx krijge
Fuckkkkkkkkkquote:
Hahahah jij ben mijn nigger gewoon he.quote:
ik nuquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:49 schreef Awesome_ het volgende:
DMX![]()
Ik ga zo wel slape want ik laat me gains niet verkankere door jully
Nelly b4 swekquote:
Khia, Zo hard chicks geschuurd op deze nummer in hollyquote:
was deze niet voor biggiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moest eerder huilen op deze, geen idee waarom nou precies.
Ja man.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
was deze niet voor biggie
maar moest als klein kind altijd lollen om die negert die van se brommer flikkert
denk dat ik gwn tot 9 uur series ga kijken, dan trainen en weer fit zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:49 schreef Awesome_ het volgende:
DMX![]()
Ik ga zo wel slape want ik laat me gains niet verkankere door jully
Te sexy dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ciara.O+..dat nummer promise..gewoon so sensual.
Lol deed ik op mijn 16e, gewoon zomervakantie hele nacht Ragnarok Online spelen met matties en dan direct door naar trainen zonder slaapquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
denk dat ik gwn tot 9 uur series ga kijken, dan trainen en weer fit zijn
lkkr porings klappequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol deed ik op mijn 16e, gewoon zomervakantie hele nacht Ragnarok Online spelen met matties en dan direct door naar trainen zonder slaap
hoe oud nu?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol deed ik op mijn 16e, gewoon zomervakantie hele nacht Ragnarok Online spelen met matties en dan direct door naar trainen zonder slaap
idd oud jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zie deze man gewoon weten.
[..]
23, bijna einde van mn leven
owhh mos defquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zie deze man gewoon weten.
[..]
23, bijna einde van mn leven
Geen idee man. Heb dat verhaal ook nog nooit geheurd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
owhh mos def
Deze man heeft sample gebruikt van een Turkse prog/folk zangeres ooit, weet niet meer hoe dat nummer heet, weet jij hem?
En terecht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Slaap lekker boys..ogen dik van het huilen ensow door jullie gepest.
whatsapp is open bby ( ook voor foto's )quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Slaap lekker boys..ogen dik van het huilen ensow door jullie gepest.
dezequote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen idee man. Heb dat verhaal ook nog nooit geheurd.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:04 schreef McNulty het volgende:
Im Sorry Miss Jackson Never Meant To Make Your Daughter Cry
keer op keer drop je de juiste shitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:04 schreef McNulty het volgende:
Im Sorry Miss Jackson Never Meant To Make Your Daughter Cry
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
deze
ik zoek die van mos def even op
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
deze
ik zoek die van mos def even op
Lol topic gaat te hard, je was me voor.quote:
Speakerboxxx/The Love Below goddelijk albumquote:
Hahahaquote:
Van dit nummer was ik overgestapt naar The Dream.quote:
broeders van andere moedersquote:
Moest je geen slaapjes doen scheetje.quote:
Ik ook, het meeste voel ik voor Fanta.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
broeders van andere moeders
ik voel veel liefde voor jullie allemaal
THNX doet mij denken aan deze!!!quote:
Dies ook Nice ja. Die r&b Side is ook wel leuk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
THNX doet mij denken aan deze!!!
Wanneer ik deze luister dan wil ik gewoon een badass ride-or-die-chick naast me hebben!!
quote:
Stelletje borderliners.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ook, het meeste voel ik voor Fanta.
fuck you... deed alleen maar aardig omdat de rest zo onaardig tegen je deedquote:
quote:
Denken negers ergens goed in te zijn, is een blanke ze toch weer de baas.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso al die beats die Scott Storch gemaakt heeft.Wat een legende is 't.
Die beat die hij hier er even uitperst, goddammit.
Vallen joden ook onder blank?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Denken negers ergens goed in te zijn, is een blanke ze toch weer de baas.
I hope notquote:
Nachtje gains inleveren voor herbeleven jeugd.quote:
Nog aan gedacht net.quote:
quote:
quote:
quote:
Sterk nummer.quote:
dat chill.. Vannacht je balkondeur open laten bij het slapenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:14 schreef Montelly het volgende:
Na het douchen even op bed ploffen sochtends
wat lul je nou het is kk warm in nederlandquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dat chill.. Vannacht je balkondeur open laten bij het slapen. Wakker worden in een koude kamer
niet in mijn huisquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wat lul je nou het is kk warm in nederland
owquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
niet in mijn huis! Alleen in de avond een beetje maar dan gooi ik de deur open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |