in staphorst nog nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
wtf, op schoolfeesten werd er toch al gezoend en gevingerd
idd echte bazen doen zoetjes in de koffiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja ik was toen nog een echte heer snapje. Die hele vingerperiode heb ik sowieso overgeslagen. Net als suiker in je koffie doen...
10/10, braggen is sowieso overratedquote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Awesome_ het volgende:
Seks met een 10/10 (denk jessica alba, afdriana lima etc.) zonder dat je het iemand mag vertellen of seks met een casual 7/10 inclusief bragging rights?
Geen natte vingers halen buiten tijdens schoolfeestquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja ik was toen nog een echte heer snapje. Die hele vingerperiode heb ik sowieso overgeslagen. Net als suiker in je koffie doen...
idd, mijn laptop is ook zwaar vertieft nuquote:
niet beta zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geen natte vingers halen buiten tijdens schoolfeest
wil je windows 7 cd voor clean install ik heb wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
idd, mijn laptop is ook zwaar vertieft nu
met youtube filmpjes erbij lagt mijn hele pc
kutding
volgens mij ben jij ook kk oud ofniequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:11 schreef Awesome_ het volgende:
In my tyd moest ik slowen op ABBA en earth wind and fire
ben je net zo oud als thefisterquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:11 schreef Awesome_ het volgende:
Ey neusje dat je uit meeloop gedrag fanta gaat haten is al erg genoeg, maar niet je swek tegen jmf gaan gebruiken... Zet ff een cd van eminem op en beter tel je ff tot 3000 ofzo. Clown.quote:
slet die wilde ik ook gaan postenquote:
te veel gedoe man heb sgijt thnxquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
wil je windows 7 cd voor clean install ik heb wel.
Jij mag nu ook optiefen.quote:
jah 1 goede tip (als je gratis wil downloaden ) doe met torrent. als het goed is kan dat met een programmaatje en dan hoef je niet betalenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
te veel gedoe man heb sgijt thnx
steel binnenkort wel nieuwe pc
Aarde wind en vuur, altijd plus 3749.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:11 schreef Awesome_ het volgende:
ik haat niemand hierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ey neusje dat je uit meeloop gedrag fanta gaat haten is al erg genoeg, maar niet je swek tegen jmf gaan gebruiken... Zet ff een cd van eminem op en beter tel je ff tot 3000 ofzo. Clown.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:13 schreef Jahr00n het volgende:
toen ze deze gingen draaien werd het een keer zwart voor mijn ogen en ben ik zo wild geworde dat 5 lerare+die sjap van de huishouding en shit (is zo naam voor weetje ben kwijt) me moeste vasthoude egt sick had wat pille van slobodan gekrege ( me broer ) en helemaal lijp gegaan want we combineerde die shit met kk veel energydrink
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ey neusje dat je uit meeloop gedrag fanta gaat haten is al erg genoeg, maar niet je swek tegen jmf gaan gebruiken... Zet ff een cd van eminem op en beter tel je ff tot 3000 ofzo. Clown.
kk jahroonquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:13 schreef Jahr00n het volgende:
toen ze deze gingen draaien werd het een keer zwart voor mijn ogen en ben ik zo wild geworde dat 5 lerare+die sjap van de huishouding en shit (is zo naam voor weetje ben kwijt) me moeste vasthoude egt sick had wat pille van slobodan gekrege ( me broer ) en helemaal lijp gegaan want we combineerde die shit met kk veel energydrink
enige goeie artiest is Skate the Greatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:16 schreef Awesome_ het volgende:
En we zijn weer terug bij die kk nederhop
lekker off beat ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso beste Nederlandse smoke-lied, srs.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |