Wat ben je toch ook een mongooltje hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
Wtf man!!!! Steek ik m'n sigaret op bij het gasfornuis, fikken m'n wimpers weg!!!![]()
Niet helemaal gelukkig... Maar wel een beetje
Wow.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
Wtf man!!!! Steek ik m'n sigaret op bij het gasfornuis, fikken m'n wimpers weg!!!![]()
Ik geloof dit nog ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
Heerlijk. Die lompheidquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
Geen aansteker gebruikenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
Idd dat laatste ook, wat ben je dan voor dom duifjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen aansteker gebruiken.
Of anders lucifers.
En dan als je al het gasfornuis gebruikt niet gewoon alleen je peuk in het vuur houden maar je gezicht er ook bij.
Haha heb ik ook een keer gehad.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
Ik had m'n aansteker nog boven en steek wel vaker m'n sigaret op bij het gasfornuis. Nu stond ik alleen iets te schuin ofzo, voelde de warmte ineens en rook toen ineens verbrand luchtjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen aansteker gebruiken.
Of anders lucifers.
En dan als je al het gasfornuis gebruikt niet gewoon alleen je peuk in het vuur houden maar je gezicht er ook bij.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef Salatrel het volgende:
Gelukkig kun je altijd op het medeleven van je mede SC leden rekenen
quote:als jij een mangrovebos was
lag ik de halve dag
als een slijmvis
op je voeten
(k)
Heerlijk trashy ben je wel, met het gasfornuisquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik had m'n aansteker nog boven en steek wel vaker m'n sigaret op bij het gasfornuis. Nu stond ik alleen iets te schuin ofzo, voelde de warmte ineens en rook toen ineens verbrand luchtjeToen dacht ik al 'shit' en ging ik kijken en zag ik m'n wimper zo
Super sexy juist, met m'n hotpants aan langzaam naar beneden buigend, billetjes naar achter.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heerlijk trashy ben je wel, met het gasfornuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Super sexy juist, met m'n hotpants aan langzaam naar beneden buigend, billetjes naar achter.
Sigaret zwoel tussen mijn lippen. Vlam aan. Bam. Weg elegantie en sexyness.Wil je in de leer bij me? Ik kan dat heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Sperma in je oogquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef VeerEli het volgende:
ja hi-ha-ho ik weet ook dat het fucking lomp was![]()
[ afbeelding ]
En 1 van hoe het normaal is, voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |