quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon in scene gezet?
wat is de grapquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het eerste uur is bespreken hoe de dag zal gaan verlopen. je kunt alvast plaatsnemen
[ afbeelding ]
Wij ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
Panzer vindt dat vervelender dan ik hoor!
Zegt de man die een meme van z'n eigen hoofd gemaakt heeftquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij ook.
Namens de FOK!community.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zegt de man die een meme van z'n eigen hoofd gemaakt heeftPls.
Eigenlijk heeft het meer met deze melding te maken: "Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen." Maar geloof jij vooral wat je wil geloven, doe je wel vaker, toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt de aandachtshoer die openlijk Veer steeds om hulp vraagt terwijl ze haar gewoon kan DM'en, zodat iedereen weet dat ze morgen een fotoshoot heeft.
PM? Fobo? Email? WhatsApp? Postduif? Rooksignaal?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft het meer met deze melding te maken: "Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen." Maar geloof jij vooral wat je wil geloven, doe je wel vaker, toch?
Ga nou maar gewoon buitenspelen, veel te mooi weer voor gechagrijn op het internetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
PM? Fobo? Email? WhatsApp? Postduif? Rooksignaal?
je lijkt wel op koelie thoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt de aandachtshoer die openlijk Veer steeds om hulp vraagt terwijl ze haar gewoon kan DM'en, zodat iedereen weet dat ze morgen een fotoshoot heeft.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ik kan er niet aan doen, maar ik vind het er zo matig speelbaar uitzien.quote:
4 vond ik al kutquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:19 schreef fyah het volgende:
[..]
ik kan er niet aan doen, maar ik vind het er zo matig speelbaar uitzien.
whehehhe Pic? Mag ook in DMquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
Wtf man!!!! Steek ik m'n sigaret op bij het gasfornuis, fikken m'n wimpers weg!!!![]()
Niet helemaal gelukkig... Maar wel een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |