quote:Op maandag 8 juli 2013 23:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Het vierde podium volgend jaar wordt een nachtpodium à la Boiler Room
Bron? dat zou wel heel cool zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 23:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Het vierde podium volgend jaar wordt een nachtpodium à la Boiler Room
quote:
quote:"Vierde podium moet nachtpodium worden"
Volgend jaar beleeft Rock Werchter zijn 40e editie. Als de vergunningen in orde komen, zou organisator Herman Schueremans dan graag een vierde podium introduceren. "Dat moet een nachtpodium worden, waar mensen na de optredens op de andere podia nog wat kunnen chillen."
Aan de huidige podia zou er niets veranderen. Het "nachtpodium" zou op een ander terrein komen.
"Het mag absoluut geen opbod van podia worden", zegt Schueremans. De organisator wil graag dat het aanbod overzichtelijk blijft en kiest er voor om groepen te presenteren op een kleiner aantal podia. Het festival loopt volgend jaar van 3 tot en met 6 juli.
http://www.deredactie.be/(...)rockwerchter_vooruit
Ondanks dat Editors vorig jaar niet de afsluiter was (dat was het waardeloze optreden van RHCP), ben ik het wel eens met deze woorden.quote:Editors mocht, net als vorig jaar, Rock Werchter afsluiten op het hoofdpodium. De lat lag daardoor erg hoog, want de passage van vorig jaar van de Britse band staat diep in het geheugen gegrift. De band rond Tom Smith speelde ook nu een zeer sterk concert, maar het nieuwe werk deed hen een beetje de das om.
Hey ouwe, dat nieuwe album moet gewoon nog een beetje landenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Ondanks dat Editors vorig jaar niet de afsluiter was (dat was het waardeloze optreden van RHCP), ben ik het wel eens met deze woorden.
http://www.deredactie.be/(...)g4_verslagvanopdewei
Als een vliegtuig is geland zeg je toch ook niet: Even wachten nog, misschien kunnen we over 2 maand zeggen of het een goede vlucht is geweestquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hey ouwe, dat nieuwe album moet gewoon nog een beetje landen
Je kan altijd met een vergelijking dit recht proberen te lullen, maar als je je vrouw bezwangerd zeg je ook niet dat je een mooi kind gemaakt hebt. Nee pas na 9 maanden kan je zien of ie een beetje geland isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Als een vliegtuig is geland zeg je toch ook niet: Even wachten nog, misschien kunnen we over 2 maand zeggen of het een goede vlucht is geweest
Gewoon matig album. Weinig toekomstige Editors-klassiekers.
Die zitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan altijd met een vergelijking dit recht proberen te lullen, maar als je je vrouw bezwangerd zeg je ook niet dat je een mooi kind gemaakt hebt. Nee pas na 9 maanden kan je zien of ie een beetje geland is
Die kleine kan wel chocola maken. Stinkende chocola.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Die zit
Alhoewel. Ik ben nu 10 maand verder, maar kan er nog weinig chocola van maken. Hopen dat-ie niet op mij lijkt
Wordt beter nu. In het begin liet ik het mijn vriendin doen, maar goed, zij had ook 700 maand zwangerschapsverlof.....voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die kleine kan wel chocola maken. Stinkende chocola.
Nieuwe werk deed ze das om?serieus? vond dat ze de nieuwe nummers live geweldig deden. Wat zou er dan niet goed aan zijn?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Ondanks dat Editors vorig jaar niet de afsluiter was (dat was het waardeloze optreden van RHCP), ben ik het wel eens met deze woorden.
http://www.deredactie.be/(...)g4_verslagvanopdewei
Bij mij is het echt compleet gecrasht. En dat komt niet goed, het is niet dat het een moeilijk album is wat je vaker moet horen voor het in het gehoor ligt. Het is gewoon saai, middle of the road en meuk. Editorsonwaardig. Maar dat krijg je als je dezelfde producer neemt als Kings of Leon.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hey ouwe, dat nieuwe album moet gewoon nog een beetje landen
Die nummers zijn fucking boring, vooral live. Alleen Sugar was om te pruimen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nieuwe werk deed ze das om?serieus? vond dat ze de nieuwe nummers live geweldig deden. Wat zou er dan niet goed aan zijn?
Eindelijk iemand die Vintage Trouble ook kan waarderenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:26 schreef Burnett het volgende:
was weer een heerlijke editie!
Top5 optredens:
0. Rammstein (al 15 jaar dezelfde show, maar blijft indrukwekkend)
1. Nick Cave
2. Vintage Trouble
3. Richard Hawley
4. Charles Bradley
5. Depeche Mode
Grootste ontdekking: Blur
Sinds ze 1,5 jaar geleden bij Jools Holland waren met 'Blues Hand Me Down'.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die Vintage Trouble ook kan waarderen
A Ton of Love, Hyena en Honesty waren zeker net zo goed, en zeker niet boring.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die nummers zijn fucking boring, vooral live. Alleen Sugar was om te pruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |