twitter:GeertVerheyen twitterde op donderdag 16-01-2014 om 09:03:33Ik moet mezelf corrigeren. De komst van Kings Of Leon naar #RW14 is wel verrassend. Niemand had op zo een zwakke afsluiter gerekend. reageer retweet
twitter:tomvermeersch twitterde op donderdag 16-01-2014 om 09:06:06Goed gezien van #RW14: met KoL als afsluiter gaan er al meer mensen naar huis op zondagmiddag en wordt de uittocht zo beter gespreid. reageer retweet
twitter:Ewoud_dlb twitterde op donderdag 16-01-2014 om 09:12:16Kings of Leon als bedoeling iedereen vroeg van de weide te krijgen? #rw14 reageer retweet
twitter:MartijnKonings twitterde op donderdag 16-01-2014 om 09:14:40Goh. Kings of Leon staat dit jaar voor de 84e keer op Rock Werchter. #RW14 http://t.co/CnnlqSp8Kx reageer retweet
twitter:JacoHenri twitterde op donderdag 16-01-2014 om 09:14:48Rock Werchter maakt het wel heel makkelijk. Ik weet al wanneer ik niet ga. #rw14 reageer retweet
twitter:Juynovic twitterde op donderdag 16-01-2014 om 09:23:27Dit word mijn vierde Werchter, en het is alweer de derde keer dat die aftanse band er staat.. #RW14 reageer retweet
Om er maar een paar bij te halen.twitter:KarenDeprez twitterde op donderdag 16-01-2014 om 09:25:15Kings Of Leon sluit #RW14 af dit jaar. Origineler ging niet? #editorshaddengeentijd reageer retweet
Jep. Ik ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:36 schreef Leonos het volgende:
Ga wel line-ups van andere festivals bekijken, slaat nergens op voor een 40e editie.
Andere festivals in de buurt zijn ook dramaquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep. Ik ook.
Valt mij vies tegen.
Editorsquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Daarna nog even Editors neerzetten en je bent compleet!
Heb je wel een beetje gelijk in. Bands zouden er goed aan doen om schaarste te creëren in plaats van telkens voor het makkelijk geld te gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch vind ik het een beetje sneu voor de band, KoL is helemaal zo slecht niet (in tegendeel zelfs, vind het een fijne live band).
Maar moeten toch ook wel doorhebben dat ze iets te vaak dezelfde festivals doen?
Alsof het hun wat kan schelen dat mensen ze gaan haten als ze een miljoen per optreden krijgen. Dan zou ik ook elk jaar touren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch vind ik het een beetje sneu voor de band, KoL is helemaal zo slecht niet (in tegendeel zelfs, vind het een fijne live band).
Maar moeten toch ook wel doorhebben dat ze iets te vaak dezelfde festivals doen?
Ik weet niet of het ondertussen veranderd is maar de arrogantie waar, vooral die zanger, mee speelde is gewoon misselijkmakend. Daarnaast elke keer dezelfde artiest boeken (als werchter zijnde) helpt ook niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Mwah arrogantie boeit me helemaal niks, het kan soms zelfs mooi zijn (denk maar aan de Gallagher broertjes, die zijn zo arrogant dat het mooi is). Volgens mij zijn ze goed nog even aan het cashen voor dat ze met pension gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ondertussen veranderd is maar de arrogantie waar, vooral die zanger, mee speelde is gewoon misselijkmakend. Daarnaast elke keer dezelfde artiest boeken (als werchter zijnde) helpt ook niet.
Ze tourden al non-stop in de tijd dat ze nog niet de status of het succes hadden wat ze nu hebben, dat is wat ze altijd zo gedaan hebben en dat noemde je toen hard werken. Mensen noemen 2007 en 2008 wel in het lijstje van overkill, maar vergeet niet dat ze in die jaren nog gewoon de meer alternatieve, gewaagde keuze van de festivalorganisatie waren die steeds hoger op een affiche kwamen te staan. Dat Werchter ze elk jaar meepakt is inderdaad wat onnodig (komende editie is een stuk logischer dan afgelopen jaar), maar om er zomaar vanuit te gaan dat het een geldkwestie is dat is wel wat kort door de bocht (al geloof ik ook wel dat ze er goed bij varen hoor)quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:39 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje gelijk in. Bands zouden er goed aan doen om schaarste te creëren in plaats van telkens voor het makkelijk geld te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |