Volgens mij hebben ze ooit Download festival gedaan.quote:
http://festileaks.com/201(...)-krijgt-nachtpodium/quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:28 schreef MOETIG het volgende:
ervaringsdeskundigen gezocht! Ik overweeg om naar Werchter te gaan, maar heb wat vraagjes over dit festival:
- Is er ook een nachtprogramma (dj's/dansmuziek tot 5.00u?)
- Ik zie dat je losse campingkaarten kunt kopen, namelijk met toegang vanaf donderdag en met toegang vanaf woensdag (zijn duurder). Is dat de moeite?
- Zijn er tips tav de campingzones? Persoonlijk vind ik het prettig als ik tussendoor een keer naar de tent kan -zodat ik niet overdag al warme(re) kleren voor de avond moet meenemen (dat soort geleuter) - zonder dat ik dan 45 minuten moet lopen bijv.
Ik zie graag jullie reacties!
- zie vorige post, was voorheen niets officieels...quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:28 schreef MOETIG het volgende:
ervaringsdeskundigen gezocht! Ik overweeg om naar Werchter te gaan, maar heb wat vraagjes over dit festival:
- Is er ook een nachtprogramma (dj's/dansmuziek tot 5.00u?)
- Ik zie dat je losse campingkaarten kunt kopen, namelijk met toegang vanaf donderdag en met toegang vanaf woensdag (zijn duurder). Is dat de moeite?
- Zijn er tips tav de campingzones? Persoonlijk vind ik het prettig als ik tussendoor een keer naar de tent kan -zodat ik niet overdag al warme(re) kleren voor de avond moet meenemen (dat soort geleuter) - zonder dat ik dan 45 minuten moet lopen bijv.
Ik zie graag jullie reacties!
Zou wel meesterlijk zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ooit Download festival gedaan.
Ze willen alleen wel hun eigen podium meenemen, en dat zie ik Werchter niet toelaten haha
quote:Op donderdag staan ze allemaal (Metallica, Placebo, Skrillex) op Main Stage
Op vrijdag staan Arctic Monkeys en Major Lazer op Main Stage en Jack Johnson in The Barn
Op zaterdag staan The Black Keys en Triggerfinger op Main Stage en Pixies in The Barn
Op zondag staat Franz Ferdinand in The Barn.
major lazer mainstagequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Het schijnt dat dit de verdeling tot nu toe is:
[..]
Hetzelfde voor Skrillex... Netsky was vorig jaar wel redelijk op de mainstage, maar in een tent is het 10x leuker!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef Xummon het volgende:
[..]
major lazer mainstage![]()
die moet je echt in een tent zetten, na mijn mening
Dat gaat met gewone kaarten niet lukken. Als woensdag alle bandjes zijn uitgedeeld, kun je er donderdag niet meer op. Beter is om allemaal XL-kaartjes te halen, en dan voor iedereen de bandjes op te halen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:58 schreef ErikT het volgende:
Er zijn vast mensen met camping XL ticket ervaring. Is het mogelijk om met een deel van de groep op woensdag alle tenten op te zetten, en dat de rest de volgende dag komt met een gewoon camping ticket? Of kom je die 3 campings alleen om met een camping XL ticket?
Bedankt!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat gaat met gewone kaarten niet lukken. Als woensdag alle bandjes zijn uitgedeeld, kun je er donderdag niet meer op. Beter is om allemaal XL-kaartjes te halen, en dan voor iedereen de bandjes op te halen.
Netsky past qua publiek bijna niet in een tent. Skrillex mogen ze van mij z.s.m. annuleren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hetzelfde voor Skrillex... Netsky was vorig jaar wel redelijk op de mainstage, maar in een tent is het 10x leuker!
Dit kon afgelopen jaar al niet meer. Toen kreeg iedereen persoonlijk zijn festivalbandje + campingbandje bij de ingang van de camping. Volgens mij was het niet mogelijk om meerdere bandjes op te halen zoals dat de jaren ervoor wel mogelijk was..quote:Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat gaat met gewone kaarten niet lukken. Als woensdag alle bandjes zijn uitgedeeld, kun je er donderdag niet meer op. Beter is om allemaal XL-kaartjes te halen, en dan voor iedereen de bandjes op te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |