wil je vechtenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oh, dat is minder mooi.
Andersom was harder.
Meneer seto met zijn dure woorden. Ff Nederlands graagquote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef seto het volgende:
10/10's zijn subjectief, wat voor de één een 10 is is voor de ander een 7 etc.
nee man ik fuck niet met de cevapcici crewquote:
Ander; betekent 'iemand anders'.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Meneer seto met zijn dure woorden. Ff Nederlands graag
Sowieso CarbonC, zinloze poll.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens we moeten een poll maken met wie er het meeste alpha is.
ij weetquote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
nee man ik fuck niet met de cevapcici crew
gekke yugo's snijden zo je ledematen eraf
jij snapt er echt niks van hequote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar het antwoord op dit vraagstuk want bragging rights is wel een groot onderdeel van seks
gym nummer yuri..quote:
jij iig nietquote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens we moeten een poll maken met wie er het meeste alpha is.
ga helemaal los nu maatje thnxquote:
sla me zo hard als je kunt cuntquote:Op maandag 8 juli 2013 23:23 schreef Awesome_ het volgende:
yuri krijgt harde praatjes nu die geslaagd is. ik pak jou nog wel maat
zegt de chubby, die denkt dat defensie een toekomst heeft, hahaquote:Op maandag 8 juli 2013 23:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij dan haha 40+, hangtieten en achter kiddies aanrennen. Oxycotine giert door je lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |