Ik heb een beetje het gevoel dat wij een haat/liefde verhouding onderhouden. Ik hou van jou, maar jij hebt een grafhekel aan mij. Maar het is oké Yuri. Story of my life. Ik kom ook hier weer overheen.quote:
Hehehquote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik weet hoe je ex eruitziet dus nu heb ik een raar beeld van haar.
vind ik niet kunnen voor turks meisjequote:
Ik zie dat ik jou ga onder barfen met het idee erbij.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef THEFXR het volgende:
ik zie fanta die bb-ster nemen met een strap, jonguh
Ik heb moeten janken van het lachen om die scene toen ik het zag. Godverdomme niet normaal man.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat zou fuckass ziek zijn.![]()
[ afbeelding ]
We came together..
kan nog beter turkish dan haar mattiequote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
vind ik niet kunnen voor turks meisje
moet mijn cultuur beschermen
eerwraak
ik ook man, geniaal was dat, ik hou van dat soort humorquote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb moeten janken van het lachen om die scene toen ik het zag. Godverdomme niet normaal man.
amena koyeeem bu ne lanquote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kan nog beter turkish dan haar mattie
Hahahaha, moest IRL keihard lachen. Wat is deze man. Waarum zo respectloos.quote:
Ik keek hier, vond deze wel strak.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha, moest IRL keihard lachen. Wat is deze man. Waarum zo respectloos.
Hmm, niet geheel een correcte vertaling imo. "Jebo te Allah" vind ik meer "Fuck Allah".quote:
10/10, bragging is beta.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Awesome_ het volgende:
Seks met een 10/10 (denk jessica alba, afdriana lima etc.) zonder dat je het iemand mag vertellen of seks met een casual 7/10 inclusief bragging rights?
Maar dat is niet echt eerlijk, een 10/10 is juist om te braggen waar een 7/10 dat niet is.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Awesome_ het volgende:
Seks met een 10/10 (denk jessica alba, afdriana lima etc.) zonder dat je het iemand mag vertellen of seks met een casual 7/10 inclusief bragging rights?
Psies de bedoelingquote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt eerlijk, een 10/10 is juist om te braggen waar een 7/10 dat niet is.
Wat is dit dilemma.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft yellowchubby fever
Oh, dat is minder mooi.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, niet geheel een correcte vertaling imo. "Jebo te Allah" vind ik meer "Fuck Allah".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |